zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Wat rot Sue Weer een weekje afwachten dus.. Naar die onzekerheid..

Wat bijzonder dat dat zo anders is, in Belgie en in Nederland. Het heeft inderdaad voor en nadelen, die medische visie.
Ahh Sue, ik vind het rot voor je dat je nu nog langer in onzekerheid zit!
Ah suex wat een vervelende situatie!! Balen zeg... ik zou zelf dnk ik voor die tijd nog een keer een testje wagen, als die niet duidelijker word. Weet je genoeg.

Leuk, gecko een nieuw huis.

Hier vandaag bij vriendin op kraamvisite geweest. heerlijk met de baby geknuffeld. Haar man vroeg: enn begint het al te kriebelen??? Haha maar niks gezegd.

Wij zijn onofficiël ook begonnen. Want nu kan en mag het.... we hadden in de planning nog een maand condooms even kijken of het allemaal stabiel blijft zonder medicatie. Maar die discipline hebben we dus niet meer. En dst terwijl we twee jaar condooms hebben gebruikt, en maar 1 keer in die twee jaar gesteggeld...
Bedankt meiden voor alle lieve woorden en knuffels.

Mijn gedachten vliegen alle kanten op. Ik maak mijzelf een beetje gek.

Er zit niets ander op dan afwachten. Jammer genoeg ben ik niet zo goed in geduldig afwachten in onzekerheid.

Ach, een week is zo om.

@Chocolientje: Fijn dat jullie ook gestart zijn! Spannend!
Oei, dat klinkt wel heftig Sue! Wel fijn dat je snel bij de huisarts terecht kon, maar toch, sterkte!

Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we ook begonnen zijn . Geen condooms meer! Spannend, en ook een beetje gek. Na de 1e x zonder condoom had ik wel even een stress-momentje, wat als dit, wat als dat. Maar dat is gelukkig weer weg!
happiness = reality - expectations
Whoopsadaisies: wat leuk dat jullie ook begonnen zijn!!
@Whoopsadaisies: Spannend!

Zo'n stressmomentje is helemaal normaal. Ik had dat ook altijd op het moment dat ik een duidelijk positieve test in handen had. Van super gelukkig in het rond springen naar zitten huilen in een paar minuutjes.

Ondertussen een week overtijd. Test is nog steeds positief. Duidelijker streepje dan maandag.Foto Nog steeds niet de dikke donkere knalstreep die ik bij mijn vorige zwangerschappen direct op mijn nod te zien kreeg. Toen was de teststreep zelfs al eerder zichtbaar dan de controlestreep.

Ik blijf hopen. Nog niet zwanger zijn was oké. Wachten op een mk niet zo...

Ik begin te denken dat ik een veel latere eisprong heb gehad doordat ik tijdens mijn vruchtbare periode bijna niet geslapen heb door een ziek kleintje en de week nadien zelf ziek was. Misschien ben ik mijzelf een hoop valse hoop aan het aanpraten.

Als er maandag nog geen bloeding is (geweest) moet ik bellen voor een nieuwe bloedname. Stel dat ik zwanger ben en blijf, ga ik echt de dagen aftellen tot de eerste echo. Dit gedoe geeft me zo'n onzeker gevoel. Ik ga pas gerust zijn als ik gezien heb dat alles oké is.

Bedankt om te luisteren meiden. Fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen.
Spannend Sue, mianoo had dat toch ook, dat de test bij haar nod negatief was maar dat ze waarschijnlijk gewoon een latere eisprong gehad had? Het is wel een goed teken toch, dat de test duidelijker is? Kan me voorstellen dat het nog lang duurt voor je gevoel voor het maandag is en dat je er daarna nog niet helemaal gerust op bent. Moeilijke tijd zo. Knuffel voor jou!
Klopt ja de zwangershap is nu ook 4 dagen terug gezet. dus het was inderdaad gewoon een latere eisprong.

Sue ik vermoed dat je gewoon hardstikke zwanger bent hoor! sterkte met wachten in ieder geval
Ik zou niet twijfelen met zo'n test eerlijk gezegd Het is een behoorlijk duidelijke test hoor! Niets geen tuustreep, zoals ik ze regelmatig voorbij heb zien komen op Viva

Hier nog niet ongesteld..Afgelopen weken na 12 en 15 dagen ongesteld en ik zit nu op dag 15. Nog geen teken dat de MS eraan zit te komen. Volgens mij doet mijn cyclus nu eindelijk weer een beetje normaal.

Nog even afwachten! De 16e verwacht ik 'm ( al hoop ik natuurlijk van niet ).
Ik denk dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Is nog een beetje bruine afscheiding(sorry voor detail).

Dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van 26 dagen. Dat is wel oke toch? Is eerste keer ongesteld na het stoppen met de pil, dus ben wel blij! Haha wat klinkt dat raar.
Nog meer hoop door jullie positieve berichtjes.

Dat zinnetje van de dokter "Je bent waarschijnlijk zwanger geweest... " blijft zo door mijn hoofd spoken waardoor ik nog niet super blij durf rond te huppelen maar ergens denk ik ook dat het gewoon een late eisprong was en dat ik gewoon wél zwanger ben. Misschien toch al voorzichtig een beetje huppelen?

De kwaaltjes zijn sinds gister ook behoorlijk aanwezig dus ... toch weer net dat ietsje meer hoop.

@Chantilly: Spannend! Merk je al iets aan jouw lichaam?

Jouw cyclus is nu wel erg kort? Eerst was die 21 dagen, toch?

@Dekentje: Zo herkenbaar! Ik was ook erg blij met die eerste ongesteldheid. Een cyclus van 26 dagen is zeker oké.
Mijn cyclus was 23 dagen, totdat ik ineens na 12 dagen en daarna na 15 dagen ongesteld werd. Kan te maken hebben met het stoppen met de pil, met de schimmelinfectie die ik had. Ach, als het een eenmalig ding is vind ik het goed.

Ik zit nu op dag 16 en ik hoop dat het weer richting de 23 dagen gaat. Dat vond ik helemaal prima!
@Chantilly: 23 dagen is inderdaad een mooie cyclus! Of een positieve test in handen. Dan doet die cyclus er niet meer toe.
Ik heb alleen helemaal geen buikpijn of krampen. Dat had ik voor mijn pil gebruik wel.. Hoe was dat bij jullie??
Hier hetzelfde Dekentje! Ook geen buikpijnen meer, tenminste, niet in de mate zoals ik ze gewend was
@Dekentje, mijn eerste natuurlijke ms duurde langer en was pijnlijker en heviger. Ik had ook veel last van pms. Maar ik reageer vrij fel op hormonale schommelingen. Fijn dat je weinig last hebt.
8 dagen overtijd en een knaltest in handen.

De streep kwam er al direct op en is zelfs nog veel dikker en donkerder dan gisteren!

Maandagochtend bloedname, maandagavond consultatie om resultaten te bespreken.

Eerste echo zal nog wel een hele tijd op zich laten wachten. Gynaecoloog is nog vier weken op vakantie dus ik kan pas begin augustus bellen voor een afspraak.
Gefeliciteerd Sue! Was ook gewoon dik te verwachten vond ik hoor
@Chantilly: vanop een afstandje zag je dat waarschijnlijk al lang aankomen, inderdaad. Haha. Maar na dat negatieve gesprekje met de arts was ik zooo bang. Ik dacht niet meer helder na. Maar ik hier kan ik natuurlijk niet naast kijken. Nu heel die kans op een mk loslaten en genieten. Iedereen heeft kans op een mk maar als je heel de tijd angstig bent, heb je ook niets aan deze unieke maanden.
Gefeliciteerd sue-x

Gefeliciteerd sue!!!
Gefeliciteerd Sue!!!!
Gefeliciteerd, Sue!! Kon ook al bijna niet anders na die streep van gister en dan nu een echte knaltest!

Dekentje, ik had alleen net van tevoren wat krampen en toen m'n ongesteldheid echt doorzette, heb ik last van m'n onderrug gehad een halve dag. Maar veel minder heftig dan toen ik nog de pil slikte. Zo verschillend per persoon denk ik! Hoop voor je dat je ongesteldheid doorzet, zodat je voor de volgende ronde kunt gaan en niet in onzekerheid zit. Of gewoon nog een knaltest!

Chantilly, hopelijk is jouw cyclus weer normaal! Of natuurlijk ook die positieve test volgende week!

Hier is alles weer normaal. M'n menstruatie duurde korter en was minder heftig dan tijdens de pil. Nu gaan we voor de volgende ronde! Als m'n cyclus hetzelfde is zal ik volgend weekend m'n eisprong hebben. We zullen het zien.
Gefeliciteerd Sue!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven