zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Herkennen jullie dit of ben ik de enige die gek aan het worden is?

Vorige cyclus duurde 26 dagen en had ik heel veel last van pms .

Morgen is mijn nod. (Als mijn cyclus nu ook 26 dagen duurt) Ik heb helemaal geen pms-klachten. Ik voelde me net super goed. Plots bedacht ik me dit dit dan wel eens zou kunnen betekenen dat ik zwanger ben...

En nu dit ik hier met een overduidelijk negatieve rest in mijn handen. (Hoe kon het ook anders) En het is nog maar ronde twee. Toch ben ik nu erg teleurgesteld. Zo gek!

Knuffel voor de meiden met een onregelmatige cyclus. Die onzekerheid is vast veel lastiger dan deze frustratie, maar ik moest het toch even kwijt.
gefeliciteerd huisje!!
quote:Sue-x schreef op 29 juni 2016 @ 07:30:

Herkennen jullie dit of ben ik de enige die gek aan het worden is?

Vorige cyclus duurde 26 dagen en had ik heel veel last van pms .

Morgen is mijn nod. (Als mijn cyclus nu ook 26 dagen duurt) Ik heb helemaal geen pms-klachten. Ik voelde me net super goed. Plots bedacht ik me dit dit dan wel eens zou kunnen betekenen dat ik zwanger ben...

En nu dit ik hier met een overduidelijk negatieve rest in mijn handen. (Hoe kon het ook anders) En het is nog maar ronde twee. Toch ben ik nu erg teleurgesteld. Zo gek!

Knuffel voor de meiden met een onregelmatige cyclus. Die onzekerheid is vast veel lastiger dan deze frustratie, maar ik moest het toch even kwijt.

Ik voelde me ook heel verdrietig toen ik de vorige ronde negatief testte hoor.

denk dat iedereen daar wel moeite mee heeft.
@ Sue: het is helemaal niet gek dat je teleurgesteld bent! Je hoopt toch dat het raak is elke keer als je een test doet.
Sue, toch hartstikke logisch dat je teleurgesteld bent! Je doet die test in dit geval omdat je denkt dat je misschien wel zwanger bent en dat ook graag wil, dan is een negatieve test gewoon even kut. maar hopelijk word je dan gauw ongesteld en kun je weer door naar de volgende ronde!
Balen indd voor de meiden die teleurgesteld raken door een negatieve test of onregelmatige cyclus.

Ondanks dat ik in het begin ook gezegd heb niet zo te zijn was ik ook zo.

Knuffel voor jullie

Vandaag de verloskundige gebeld en afspraken gemaakt.

Hier met 8 weken een intake en met 10 weken een echo.

We moeten dus nog even geduldig zijn..

Voel me verder prima, borsten ontploffen en ben onwijs moe, verder geen kwaaltjes nog!
Vandaag mijn nod.

Nog niets te zien.

Dan krijg je toch weer wat hoop.

En bij het minste loop je naar het toilet om te checken of je dan toch ongesteld geworden bent.

Ik ben gek aan het worden.

Als ik mijn gezond verstand gebruik weet ik dat dit nog maar mijn tweede cyclus is en dat het niet zeker is dat die exact even lang als de vorige zal duren en dat ik dus waarschijnlijk morgen, overmorgen, ... wel ongesteld zal worden. Het loslaten is echt zoveel lastiger dan verwacht.

@Huisje: Dat is ook spannend afwachten! Fijn dat je niet te veel last hebt.
Hoe gaat het met jullie?

Met mij: Ik ben nog steeds even gek aan het worden, en had graag even wat advies aan jullie gevraagd.

Wanneer zouden jullie testen? Morgenvroeg, of nog even afwachten?

Situatie: Mijn vorige cyclus duurde 26 dagen (eerste natuurlijke cyclus)

Ik zit nu op dag 28 en ben nog niet ongesteld. Op zich is dit nog geen lange cyclus en kunnen mijn ms over een paar dagen doorkomen.

Morgen is mijn man jarig. Leuk nieuws kunnen verwerken in zijn verjaardagscadeau lijkt me heel fijn. Weten of ik wel/niet een wijntje kan drinken is ook handig. Een negatieve test op zijn dag is dan weer niet zo fijn ...

Wat zouden jullie doen?
Ik zou morgen als je nog niet ongesteld bent even een test doen ja Sue.

Maar zou wel je gedachten verder besteden aan je jarige man en de wijn en niet op het feit dat je (nog) niet zwanger bent want wie weet test je over een paar dagen wel positief.
Ik zou morgen ook een test doen Sue. Precies wat mianoo zegt, probeer je daarna dan wel te focussen op je jarige man.
Ik zou ook morgen nog een test doen! Succes, hopelijk is t raak!!
Ik sluit me aan bij MiAnoo, Sfietje en dekentje! Lekker morgen testen Sue en lekker genieten van de verjaardag van je man. Hopelijk kun je hem inderdaad een extra leuk cadeautje geven
Sue, gefeliciteerd met je man! Ben benieuwd of je hem een extra verjaardagscadeau kunt geven!

Vandaag is mijn nod. Voel nu lichte krampen die zouden kunnen betekenen dat ik ongesteld ga worden. Zo voelt het. Maar we zullen zien!
Ondertussen twee dagen overtijd (Als ik voortga op mijn vorige cyclus).

Negatieve test. Ik hoop dan maar straks ongesteld te worden. Vroeger was ik super regelmatig. Mijn ms kwamen zelfs steeds ongeveer op hetzelfde uur door dus dit maakt me best onzeker. Al weet ik natuurlijk wel dat mijn cyclus nog helemaal niet zo lang duurt nu en dat er meiden zijn die in veel grotere onzekerheid zitten.

@knotje: Spannend!
Wat betreft zijn verjaardag: Deze ochtend wel even laten weten dat ik overtijd ben en dat ik hem graag wilde verrassen met een extra cadeautje maar dat de test negatief was. Nu focus op zijn dag!

Wel een beetje jammer dat mijn ms nu op zich laten wachten. We gingen vandaag normaal gezien mountainbiken en op hotel maar omdat ik nu ongesteld zou zijn hebben we het verzet.
Jammer dat de test negatief is, Sue! Die onzekerheid overal, balen zeg! Hopelijk zet je menstruatie snel door en weet je waar je aan toe bent. En vandaag genieten van de verjaardag van je man!
Gefeliciteerd met je man sue!

En balen van de negatieve test. Laat je dag er niet door 'verpesten' en geniet.

Drink lekker een wijntje en neem lekker een toastje filet..

Volgende maand weer een nieuwe kans
Sue nog gefeliciteerd met je man! Balen van de test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Chantilly, hoe is het met jou? Fijne vakantie gehad? Is je cyclus al iets beter?

Knotje, spannend! Al ongesteld geworden? Of al getest?
Huisje, fijn dat je je zo goed voelt! Nog even wachten op de echo, duurt lang zo denk ik! Lijkt me zo gek om zwanger te zijn maar nog geen echo gehad te hebben. Alsof het dan pas echt is ofzo voor mijn gevoel denk ik
Ik ben gister ongesteld geworden. Dus m'n cyclus was precies 28 dagen. Hopelijk blijft het zo regelmatig en gaan we over paar dagen voor ronde 2
Aan de ene kant jammer dat je ongesteld bent geworden maar fijn dat het precies met 28 dagen was. Hopelijk blijft het zo regelmatig!
@ Swirls, nog steeds aan het wachten?

Ik ben nog maar 3 à 4 dagen overtijd en vind deze onzekerheid al lastig... Jij wacht al dubbel zo lang... knuffel!

@ Chantilly: heb jij al meer zicht op jouw cyclus?

@ knotje: Mooi zo'n cyclus van 28 dagen. Hopelijk blijft het zo; nuja hopelijk heb je over 28dagen een positieve test in handen.
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden!! Nu even kijken of het doorzet, maar ik ben zo blij!
Wat fijn swirls!
Wat een geweldig nieuws, Swirls! Hopelijk zet het door en is jouw volgende cyclus wat korter! Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven