Bikini te degelijk?
woensdag 6 juli 2016 om 18:55
Ik heb deze bikini besteld (met een 70E top). Hij zit heel mooi en ik vind hem ook best leuk, maar het bovenstukje is wel een beetje degelijk. Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft, in bijv een luchtige driehoekjesbikini. Wat vinden jullie?
http://www.esprit.nl/dame ... e-cupmaten-046EF1A140_380
http://www.esprit.nl/dame ... e-cupmaten-046EF1A140_380
woensdag 6 juli 2016 om 20:45
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:43:
[...]
Modellen hebben smalle omtrek, dan zit je snel aan een E cup.Maar de cup zelf moet toch ook gevuld worden. Heb even gegoogled, Zimra heeft dus een E cup, maar wel bij 90 cm omtrek.
[...]
Modellen hebben smalle omtrek, dan zit je snel aan een E cup.Maar de cup zelf moet toch ook gevuld worden. Heb even gegoogled, Zimra heeft dus een E cup, maar wel bij 90 cm omtrek.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 6 juli 2016 om 20:53
quote:lemoos2 schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:
Nou ik heb ook 70 E maar dat is toch echt meer dan op het plaatje van nephthys.
Ze zetten er vaak een model met een C-cup op, en dat model bikini is dan verkrijgbaar vanaf cup C t/m F.
Er staat bij 'model wears a 32DD', en dat is een UK maat, komt volgens mij overeen met een 70E Europees. Tenzij ik me vergis in omzetting.
Dit zijn trouwens dezelfde modellen, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:
Nou ik heb ook 70 E maar dat is toch echt meer dan op het plaatje van nephthys.
Ze zetten er vaak een model met een C-cup op, en dat model bikini is dan verkrijgbaar vanaf cup C t/m F.
Er staat bij 'model wears a 32DD', en dat is een UK maat, komt volgens mij overeen met een 70E Europees. Tenzij ik me vergis in omzetting.
Dit zijn trouwens dezelfde modellen, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:
woensdag 6 juli 2016 om 20:54
quote:simone789 schreef op 06 juli 2016 @ 20:26:
ik vind de bikini niet mooi.
dit is meer mijn smaak, even gegoogled op sexy bikini:
http://www.uwantisell.nl/ ... verkleurige-kralen-w.html
to, wat vind je hiervan?Wat een onhandige schoenen voor op het strand.
ik vind de bikini niet mooi.
dit is meer mijn smaak, even gegoogled op sexy bikini:
http://www.uwantisell.nl/ ... verkleurige-kralen-w.html
to, wat vind je hiervan?Wat een onhandige schoenen voor op het strand.
woensdag 6 juli 2016 om 20:56
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:39:
Ook een 70E:
[afbeelding]Ik vind deze ook mooi. Tenminste, het model van de bikini vind ik mooi. De hoeveelheid stof/bloot met wat decolleté vind ik mooier in balans dan bij jouw bikini, TO. Maar misschien staat jouw bikini op jouw lijf daarom wel beter dan bij het model op de foto, aangezien je een vollere boezem hebt. Het rozige tijgerprintje van deze vind ik dan weer minder.
Ook een 70E:
[afbeelding]Ik vind deze ook mooi. Tenminste, het model van de bikini vind ik mooi. De hoeveelheid stof/bloot met wat decolleté vind ik mooier in balans dan bij jouw bikini, TO. Maar misschien staat jouw bikini op jouw lijf daarom wel beter dan bij het model op de foto, aangezien je een vollere boezem hebt. Het rozige tijgerprintje van deze vind ik dan weer minder.
woensdag 6 juli 2016 om 21:00
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:53:
[...]
Dit is trouwens hetzelfde model, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:
[afbeelding]Kan ook geshopt zijn hè.
[...]
Dit is trouwens hetzelfde model, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:
[afbeelding]Kan ook geshopt zijn hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 6 juli 2016 om 21:01
woensdag 6 juli 2016 om 21:10
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 21:02:
[...]
Ze zetten de maat van het model er net bij om een beeld te geven van hoe de maat valt. Dit zijn gewoon online catalogusfoto's, geen campagnebeelden.Ah oké.
[...]
Ze zetten de maat van het model er net bij om een beeld te geven van hoe de maat valt. Dit zijn gewoon online catalogusfoto's, geen campagnebeelden.Ah oké.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 6 juli 2016 om 21:11