Mode & Beauty alle pijlers

Bikini te degelijk?

06-07-2016 18:55 99 berichten
Ik heb deze bikini besteld (met een 70E top). Hij zit heel mooi en ik vind hem ook best leuk, maar het bovenstukje is wel een beetje degelijk. Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft, in bijv een luchtige driehoekjesbikini. Wat vinden jullie?

http://www.esprit.nl/dame ... e-cupmaten-046EF1A140_380
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 06 juli 2016 @ 20:43:

[...]

Ga jij niet op zulke hakken naar het strand? Ja uiteraard ik wel
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:43:

[...]

Modellen hebben smalle omtrek, dan zit je snel aan een E cup.Maar de cup zelf moet toch ook gevuld worden. Heb even gegoogled, Zimra heeft dus een E cup, maar wel bij 90 cm omtrek.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik vind de bikini best leuk, maar nu zit m'n viva meteen onder de esprit reclame
quote:SweetFirefly schreef op 06 juli 2016 @ 20:45:

[...]

Maar de cup zelf moet toch ook gevuld worden.Maar qua vulling kan een C cup even groot zijn als een E, hangt van de omtrek af.
Niet mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou ik heb ook 70 E maar dat is toch echt meer dan op het plaatje van nephthys.

Ze zetten er vaak een model met een C-cup op, en dat model bikini is dan verkrijgbaar vanaf cup C t/m F.
quote:lemoos2 schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:

Nou ik heb ook 70 E maar dat is toch echt meer dan op het plaatje van nephthys.

Ze zetten er vaak een model met een C-cup op, en dat model bikini is dan verkrijgbaar vanaf cup C t/m F.

Er staat bij 'model wears a 32DD', en dat is een UK maat, komt volgens mij overeen met een 70E Europees. Tenzij ik me vergis in omzetting.

Dit zijn trouwens dezelfde modellen, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:

quote:simone789 schreef op 06 juli 2016 @ 20:26:

ik vind de bikini niet mooi.

dit is meer mijn smaak, even gegoogled op sexy bikini:

http://www.uwantisell.nl/ ... verkleurige-kralen-w.html

to, wat vind je hiervan?Wat een onhandige schoenen voor op het strand.
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:39:

Ook een 70E:

[afbeelding]Ik vind deze ook mooi. Tenminste, het model van de bikini vind ik mooi. De hoeveelheid stof/bloot met wat decolleté vind ik mooier in balans dan bij jouw bikini, TO. Maar misschien staat jouw bikini op jouw lijf daarom wel beter dan bij het model op de foto, aangezien je een vollere boezem hebt. Het rozige tijgerprintje van deze vind ik dan weer minder.
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:53:

[...]

Er staat bij 'model wears a 32DD', en dat is een UK maat, komt volgens mij overeen met een 70E Europees. Tenzij ik me vergis in omzetting.

Dit is trouwens hetzelfde model, en het model bikini doet duidelijk veel aan hoe groot de cup eruit ziet:

[afbeelding]Kan ook geshopt zijn hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 20:31:

Een beugelbikini lijkt erg op een degelijke steun BH, vind je een haltertopje niet mooier? Trekt de boel ook lekker omhoog Dat vind ik (met grote maat) juist vervelend. Alsof ik m'n borsten heb opgehangen aan m'n nek.
quote:Nouschi schreef op 06 juli 2016 @ 21:00:

[...]

Kan ook geshopt zijn hè.Ze zetten de maat van het model er net bij om een beeld te geven van hoe de maat valt. Dit zijn gewoon online catalogusfoto's, geen campagnebeelden.
quote:nerdopviva schreef op 06 juli 2016 @ 20:54:

[...]

Wat een onhandige schoenen voor op het strand.Vind je?? Staat juist lekker stevig als het stormt.
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 21:01:

[...]

Dat vind ik (met grote maat) juist vervelend. Alsof ik m'n borsten heb opgehangen aan m'n nek.Eens. Aan het einde van de dag ook nekpijn.
quote:dolfje schreef op 06 juli 2016 @ 21:02:

[...]

Eens. Aan het einde van de dag ook nekpijn.En blauwe plek/knalrode baan in de nek
En een continu 'oprollend' nekbandje, die 36.000x om zichzelf is gerold bij 1 schoolslag.
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 21:02:

[...]

Ze zetten de maat van het model er net bij om een beeld te geven van hoe de maat valt. Dit zijn gewoon online catalogusfoto's, geen campagnebeelden.Ah oké.
Ik vind deze leuk

quote:dolfje schreef op 06 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Dit vind ik meer iets om aan te trekken als je als sekspoes in een hiphop video speelt en niet om naar het strand te gaan.

Lijkt me een vreselijk onpraktische bikini.damn, wil je niet zoveel privé info van mij hier neerplempen
quote:Marie89 schreef op 06 juli 2016 @ 20:45:

Ik vind de bikini best leuk, maar nu zit m'n viva meteen onder de esprit reclame ik heb een adblocker geïnstalleerd - ideaal!
Deze vind ik wel mooi, en is er ook in grote maat. Al bestaat er natuurlijk de kans dat hij er in een grote maat plots een stuk ouderwetser uitziet:

ik zou persoonlijk voor 1 kleur gaan en dan zonder printjes, dan lijken je borsten minder groot. Door dit printje wordt de aandacht meer getrokken naar de borsten lijkt mij.
quote:Dragisa schreef op 06 juli 2016 @ 19:03:

Ik vind alles van Esprit oudbollig en truttig, kwestie van smaak.Eens! Waarom niet voor veilig gaan? Met een zwarte badpak zit je altijd goed.
quote:sandra1905 schreef op 06 juli 2016 @ 21:02:

[...]

Vind je?? Staat juist lekker stevig als het stormt.Een soort van stormharingen...
quote:boylichtenstein schreef op 06 juli 2016 @ 21:25:

[...]

Eens! Waarom niet voor veilig gaan? Met een zwarte badpak zit je altijd goed.Want een zwart badpak is per definitie niet truttig of degelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven