Entertainment alle pijlers

Supernatural!!!

25-11-2008 23:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het tijd wordt om een topic over deze geweldige, spannende en door de acteurs ook erg prettig om naar te kijken serie te openen. Ik weet niet in hoeverre hier animo voor is, wie dit volgt, maar ik ben echt "hooked".

Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft

Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.

Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.

Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.

Wie volgt?

O ja, nog even dit: las dus net het topic over spoilers, dit is niet persé een spoilertopic maar het kan best een keer voorkomen dat iemand over een later seizoen spreekt, wil diegene dan duidelijk aangeven dat ie dat doet? En voor mensen die liever niet weten wat er daarin gebeurt, let op als er -spoiler- voorstaat.
helemaal fan,vooral van dean,die is echt zooooo lekker en geweldige humor heeft ie ook vind ik!

keb alle seizoenen al gezien op dvd,nu maar wachten op seizoen 4 maar dat komt pas in mei ofzo...
.
Spannende serie inderdaad! Even een tip voor iedereen die geen zin heeft in spoilers: zie je de dvd van het tweede seizoen ergens in het rek staan, lees dan vooral de tekst achterop het hoesje niet!
Ik vind het een geweldige serie!! Ben al vanaf de allereerste aflevering fan. Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 4 en het seizoen is tot nu toe weer geweldig.

En damn, Dean en Sam zijn zo hmmmmm. In seizoen 4 doet trouwens een nieuw, smakelijk heerschap mee.
@allemaal, leuk! de eerste reacties!

@malty, ja ze zijn nu halverwege seizoen 4, ik download ze

en @leaf, tot 15 januari wachten geblazen: ze hebben een winterstop bij CW, helaas :( Bedoel je trouwens Castiel? Die vind ik namelijk ook erg lekker
en @ Anneliv: goeie! haha, je kunt niet iedereen tevreden houden. Ik volg Grey's Anatomy en Lost en Kyle XY (ook een aanrader) ook via de download, heb gewoon geen geduld als ik wéét dat de afleveringen al uit zijn
@ Eefje, ik heb expres de dvdhoes ook in het gezicht van mijn vriend geduwd, ik ga niet in m'n eentje weten hoe de dingen lopen...

Ik kan me wel voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen en dat je op internet afleveringen gaat kijken, maar ik vind het juist leuk om aan het eind van het weekend nog even voor de tv te hangen.
@anne liv; gelijk heb je! haha

Ik kijk ook gewoon op zondag nog hoor, ook straks weer naar lost, ben echt een te erge fan inmiddels, haha zelfs youtubefilmpjes aan het maken
Heeeee zie dit topic nu pas. Ben ook een fan maar wist niet dat er meerdere seizoenen waren....Zijn wij op NET 5 nog steeds bij seizoen 1??

Vraag dit omdat bv series zoals Heroes meestal een paar maanden stoppen na een seizoen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
@sprokkelientje: sinds afgelopen zondag zitten we in seizoen 2. Dus ongeloofelijk maar ze gaan door!!! Hoe lang nog is de grote vraag..
Ik kijk het ook altijd. Leuke en meestal ook spannende serie.

En daarnaast ook nog eens grappig.

Volgens mij zijn ze een aantal jaar geleden al eens begonnen met uitzenden, aangezien de eerste afleveringen mij bekend voorkwamen, waarschijnlijk toendertijd niet helemaal aangeslagen.

Zit er nu helemaal in, we zijn al zo ver dat we het opnemen als we het niet kunnen zien. Fijne serie om het weekend mee af te sluiten.

Trouwens aparte aflevering afgelopen zondag.

Zat tijdens de aflevering al te denken moet eens gaan kijken op internet over die acteurs, want zijn zeer zeker fijn om naar te kijken, vooral Dean, zwijmel...hoewel Sam ziet er op de foto in openingsbericht ook erg leuk uit.
quote:puck69 schreef op 09 december 2008 @ 14:15:

@sprokkelientje: sinds afgelopen zondag zitten we in seizoen 2. Dus ongeloofelijk maar ze gaan door!!! Hoe lang nog is de grote vraag..

Hoi,

Ik ben ook een grote fan van supernatural en ik heb goed nieuws voor jullie, ze zijn al bij seizoen 3. Ik weet niet of er nog nieuwe afleveringen gemaakt worden, maar we hebben nog wat kijkplezier voor de boeg.

Net even op de officiële site gekeken, ze zijn dus al bezig met seizoen 4.

Supernatural
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zeg zou iemand mij eventjes kunnen vertellen of de vader nu echt dood is??? Gewoon echt dood of komt hij nog terug....Ik kijk die serie alleen maar omdat hij zo godvergeten lekker is....
Ik heb het programma nog nooit gezien (op wat filmpjes op Youtube na die ik per se moest kijken ) Maar ik geloof dat ik binnenkort "gedwongen" ga worden door een zekere vriendin om het te kijken, of niet Eef?
quote:bruinoog schreef op 09 december 2008 @ 22:56:

Zeg zou iemand mij eventjes kunnen vertellen of de vader nu echt dood is??? Gewoon echt dood of komt hij nog terug....Ik kijk die serie alleen maar omdat hij zo godvergeten lekker is....

******spoiler******

In wit hieronder, dus als je de tekst wilt lezen, even quoten, dan kun je zien wat er staat.

Vader is echt dood, hoewel hij nog een keertje een gastoptreden doet. Maar: momenteel zit hij weer in Grey's Anatomy, dus als je erg verslaafd bent aan deze kerel (ja, ik geef toe, hij is erg lekker), moet je aflevering 4x09 en 4x10 van GA even downloaden.

****Einde spoiler****

Overigens vind ik het ook een erg goede serie, vooral Dean: hij is lekker en heeft een geweldig cynisch gevoel voor humor. Helemaal het lichtpuntje op mijn donderdagavond (mijn vaste downloadavond). Zonde dat ze winterstop hebben....
anoniem_69819 wijzigde dit bericht op 10-12-2008 10:07
Reden: tijd voor koffie...
% gewijzigd
Wat ik trouwens erg leuk vind is dat veel vriendjes uit verschillende series nu zelf een eigen serie hebben. Sam was een vriendje van Rory uit Gilmore Girls en Dean was een vriendje van Lana Lang uit Smallville. Een ander vriendje van Rory, Jess, doet het nu goed als Peter Petrelli in Heroes. Ik vind het (beetje sneu misschien) zo leuk voor ze dat ze zo aan de weg timmeren .
Ik dacht altijd al wat komt die Sam me bekend voor, maar nu weet ik het dus. Is hij er trouwens met de jaren wel leuker gaan uitzien, in gilmore girls vond ik het altijd een beetje een sukkeltje, in hoeverre ik hem daar heb gezien, aangezien ik die serie maar sporadisch keek.

Enne vraagje in welk seizoen zitten we nu in Nederland dan, ook in seizoen 4? Dat is namelijk helemaal geen goed nieuws, want dat betekend dat we de eerste twee seizoenen hebben gemist!

Dus in welk seizoen is net 5 bezig?
Seizoen 2 geloof ik, nog niet zo ver in ieder geval. Dus troost je, er zijn nog minimaal twee seizoenen te gaan (hoewel seizoen 3 vrij kort was ivm de schrijversstaking). Supernatural is populair in Amerika, dus er zal waarschijnlijk nog minimaal een seizoen vijf komen.
Yep, seizoen 2 dus...net 2 afleveringen van gehad! Trouwens die vader kwam me steeds zo bekend voor maar nu weet ik het weer. Hij speelde Danny Duquette (of zoiets) in Grey's anatomy..
iehhhh, die aflevering van gister. Je hoort wel eens dat mensen clowns eng vinden, snap nu waarom haha.

Weet je wat ik af en toe wel jammer vind, dat de spanning tijdens de uitzendig heel erg wordt opgebouwd en dat ze dan ineens van het ene op het andere moment de geest, demon, vampier of wathever hebben verslagen.

Maar goed ze blijven niet minder om naar te kijken, dat laatste shot van Dean
Ok bedankt Parnell....Verdorie daar baal ik wel van zeg....Waarom doen ze dat nu toch?....Ik vind de serie er echt wat minder leuk door worden..Hij is idd godvergeten lekker...
Even het topic naar boven halen. Nog steeds mensen die kijken en lekker wegsmelten bij het aanblik van Dean en Sam???
Ik hou van Supernatural! Heel de zondagavond trouwens, maar SN neem ik op, want dat red ik meestal niet om nog met een heldere blik te kijken.

Wat betreft de spoilers, in het wit is veel handiger, want er kan wel spoiler bij staan, maar je oog valt er toch op.... In het wit moet je net effe wat meer moeite doen.

Mij maakt het niet uit, maar is wel handig, heb ik bij het Lost topic gemerkt. :-)
Supernatural is geweldig

Er komt een seizoen zes toch?

Kan trouwens niet geloven dat Jared/Sam nu getrouwd is... Ik koesterde stiekem nog hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven