M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ook!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, zaterdag zijn we 11 weken!! Bij Yuma was, zoals ik al verwacht had, niks te zien aan zijn billen.

Juul, ik hoop dat het ook nu in 1 keer raak is.

Hadden wij ook bij Yuma, en aan de ene kant nu ook, eerste keer sloegen de medicijnen niet aan, daarna wel en meteen raak, dus eigenlijk ook weer meteen.

Spannend Marit!!! Hoop voor je dat het wat wordt met die sollicitatie!! Balen dat je ziek bent, hopelijk snel weer beter.

Ja is idd een ranzig plaatje, schreef dat pas ook al, je moet bijna kotsen als je dat plaatje ziet.

Alvast een hele fijne dag gewenst morgen!!! Eindelijk je diploma, je hebt het verdiend meid. Je hebt er hard aan gewerkt!!!!

Bah,bah, bah, gaat weer slecht met mijn darmen, vanmorgen al weer aan de prednison. En het is eigenlijk mijn eigen schuld, alleen kwartje viel vandaag pas. Eet sinds zondag weer chocolade, begon zondag ook weer met wat bloed verlies, dacht eerst, misschien aambeien omdat ik sinds ik zw ben niet goed naar de wc kan. Maar het wordt als maar meer en meer. Baal er zo van!!!

Kom straks nog ff terug!!
hahahaha, zal ik dan ook effe zeggen dat ik in het midden woon!!!! (echt niet!!!)
zo zo, marit al aan de sollicitatie.

je kan r niet vroeg genoeg mee beginnen

koffie, zwart graag...
Ben net gebeld en ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!! Jammer dat springen niet fijn is voor mn maag, anders was ik nu nog aan het rondspringen !!!

tsja en Marit, hebben 'die van jullie' dan nog geen krantenwijk en andere bijbaantjes *grijnz*.
Wat goed, Tira, gefeliciteerd!!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
oh sorrie, ben echt blond!!! Bedoel jou natuurlijk Tiramam!!!

Maar super dat je bent aangenomen, wanneer begin je daar?? per direct???

En morgen je diploma ophalen....jouw week kan neit meer stuk!!! (alleen nog beter worden nu!!!)

Raar, heb een nieuwere internet explorer gedownload (nr 8 geloof ik) en nu is mijn tekst vak, waarin ik dit bericht schrijf, grijs. raar.

Voel me echt niet lekker, gaat niet goed met de CU. echt k*t
Indian, IE 8 is nog een (niet-officiele) betaversie, dan kun je nog problemen tegenkomen. Onze website doet het daar ook niet helemaal goed in, maar dat gaan we pas aanpassen als de officiele release uit is.
Tira, hoe voel je je vandaag? Is het nog gelukt om te shoppen of wordt het een spijkerbroek?

Veel plezier vandaag met je diploma!
Lynn werd gisteravond om 22 uur wakker, helemaal over de rooie en dus nog steeds niet lekker. Uiteindelijk met veel moeite een paracetamol erin gekregen (met hulp van man, men wat is ze sterk!), even meegenomen naar beneden om rustig te worden en toen viel ze in bed wel in slaap. Ze zei nog: mama, knuffel en greep toen haar beer vast en was vertrokken :-) En toen ik vanmorgen weg ging om half 8 sliep ze nog!
Ze heeft tot 8 uur geslapen (man mailde me net), maar ligt alweer op bed. Hopelijk voelt ze zich snel beter!

Hoe is het met de andere zieken?
Vrijdag is toch altijd zo druk hier?? Ben ik er een keertje, zit ik tegen mezelf te praten...
hey, ik ben er ook!!!
quote:Juultje schreef op 27 november 2008 @ 18:33:

Indian, IE 8 is nog een (niet-officiele) betaversie, dan kun je nog problemen tegenkomen. Onze website doet het daar ook niet helemaal goed in, maar dat gaan we pas aanpassen als de officiele release uit is.oh oke, dankje Juultje
Tiramam, super fijne dag gewenst vandaag!!!

Juultje, balen dat Lynn nog steeds zo ziek is. Hopelijk vandaag de laatste dag en is ze morgen weer fit!!

In overleg met de HA net 2 paracetamollen met codeine op. Hopelijk helpt dit, houd nu niks binnen, kan ook niet geloven dat dit goed is voor de baby.

Mag het niet te veel gebruiken, maar dat was ik ook niet van plan, ik hoop dat dit zo al voldoende is, en anders misschien nog 1 keer, maar meer wil ik niet.
wat is cu?

Ben r ook hoor.

Jasper heeft groeipijn. Balen zeg. Zit m ook niet mee ook.

Hij is in no time heel hard gegroeid en heeft nu vaak pijn aan zijn bovenbenen. Zielig om te zien.
koffie, zwart graag...
Wat sneu voor Jasper, Sylvester. Het zit 'm echt niet mee.

Om 12 uur sliep Lynn nog steeds, man durfde bijna niet te lopen, omdat ze dan misschien wakker zou worden

Hopelijk gaat het nu snel beter, Indian! Paracetamol mag wel toch?
Indian, balen zeg dat het zo slecht gaat met je CU. Komt dat door je zwangerschap denk je? Ik hoop dat het snel beter gaat voor je. De baby neemt wel wat hij nodig heeft, maar v oor ju lijkt me slecht dat je niks binnen houdt.

Juul, zielig voor Lynn gisteren. Ze is dan toch nog niet lekker he?

Syl, CU is de afkorting voor de darmziekte die INdian heeft. 2 moeilijke namen, durf ze niet te typen, want ik maak vast spelfouten. Zijn ontstekingen in de (dikke?) darm.

Zielig hoor voor Jasper. Het zit hem niet ec ht mee he?

Ik heb zo weinig energie en vrolijkheid. Zo zielig voor MIlena. Ze is zo'n vrolijk meisje en dan heeft ze nu zo;n chagerijnige moeder. Bah ik baal helemaal vanmezelf. Gisteren had ik het ook, maar toen heb ik heel erg mijn best gedaan om het om te buigen. Hebben we gekleid en gepicknickt in de woonkamer. Daar geniet ze dan zo van, dat ik me nu extra schuldig voel.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ah Syl, wat sneu!!! Nu pijn aan zijn benen en dadelijk geopereerd worden.

Welke dag was het ook al weer??

CU is Colitus Ulserosa, en het zijn inderdaad ontstekingen aan de dikke darm. Crohn is bekender, dat is hetzelfde, alleen kan Crohn van mond tot kont voorkomen en CU alleen in de dikke darm.

Nee Frans, komt niet door de ZW denk ik. Ik denk door de chocolade die ik gegeten heb, toen is het begonnen tenminste. Dus eigenlijk mijn eigen schuld, had er niet bij nagedacht. (en dit chocolade monster kan het dan ook neit bij 1 stukje laten!!!)

Hoop echt dat de baby niks te kort komt. Eet nu erg weinig, want heb er dan alleen maar last van.

Net heerlijk gegeten bij ons pap en mam. ons pap is jarig. Heb gewoon aardappels, worst en erwten/wortelen op, maar onderweg naar huis al buikpijn en net toen ik de inrit op wilde rijden was ik te laat. Zal maar niet vertellen hoe het eruit zag!!!

Xop, hoe is het in huize Xop?? Alles weer op de been?

Hoe is het met je moeder? Al iets kunnen regelen om zo'n suikervoorval te kunnen voorkomen? (of in ieder geval om er op tijd bij te zijn)

We hebben trouwens onze bus verkocht, en hebben nu een opel. De jongen wilde die inruilen op onze bus, auto ziet er goed uit, en hij gaf voldoende geld bij voor de bus. Dus maar gedaan. Dat oude rode auto-tje van ons heeft zijn beste tijd echt gehad, is wel door de keuring gekomen in oktober, maar het is niet veel auto meer. Dus moesten toch een keer een andere.

Nu zijn wij geen opel fans, maar we gaan het toch maar even proberen en als het niet bevalt ruilen we hem wel weer in. Die auto is makkelijker inruilen als de bus. Voor de bus zouden wij bij inruilen te weinig terug krijgen omdat handelaren/bedrijven niet meer van die bus afkomen.

Dus nu moet man de andere bus die we laatst gekocht hadden opknappen, die moet in juni klaar zijn voor de meeting!!!

Mmmm niet een erg interessant verhaal, haha

Vervelend Frans, dat je niet zo'n gezellig humeur hebt. Ik voel me ook altijd meteen schuldig tegenover Yuma als ik weer eens kattig doe om niks.

Hoe gaat het met je schoonmoeder?

Nou ga weer, tot straks of morgen. We hebben een druk sint weekend dus weet neit of ik veel hier kom. En Yuma krijgt dan eindelijk zijn Mack!!! Heeft vanmiddag een half uur zitten huilen, dat hij zoooooo graag een mack van sinterklaas wil. Wat zal hij gelukkig zijn het weekend.

Mack is die vrachtwagen van Cars!! Die heb je in 2 varianten en hij krijgt ze alle 2. 1 bij mijn ouders en 1 bij schoonouders.

Zal wel eens een plaatje google
je hebt hem trouwens nog wel in meer varianten, maar 2 in de prijs categorie van ouders en schoonouders!! Hij heeft er pas ook 1 uitgezocht in de winkel, maar die was 50,00 sorrie jongen, da's een duur grapje!

Kan veel plaatjes vinden, maar niet echt een duidelijk om te laten zien welke hij krijgt.

Kijk na het weekend anders maar even op mijn hyves, zal daar een foto ervan opzetten!
Wat vervelend zeg Indian!

Leuk, dat Yuma krijgt wat hij zo graag wil hebben.

Frans ik heb het ook wel eens, is niet fijn!

Lynn heeft tot half 2 geslapen en was toen volgens man nog niet uitgeslapen. Paar uur later zijn ze naar zolder gegaan om op te ruimen en toen ik thuis kwam waren ze gezellig samen bezig daar. Zolder wordt mans werkkamer, is het nu ook al wel, maar is een zootje geworden, omdat we er bijna nooit zitten. Nu gaat het wel weer goed met JD, vanavond was ze vrolijk en ze snotter niet meer zo veel.
he dames,

Eindelijk weer puf om te schrijven en zie ineens dat het al over 23.30 uur is. Net de laatste hand gelegd aan mijn hernieuwde CV en een sollicitatiebrief. Ja, ik heb besloten om eens uit te proberen of ik nog in de "markt" lig en ga solliciteren op een openstaande functie bij een woningbouwvereniging hier in de omgeving. Op mijn werk is nog steeds niet bekend wat ik nu ga doen en het zal waarschijnlijk wel een herplaatsingsplek worden. Momenteel leg ik de laatste hand aan mijn vorige baan en helpt de nieuwe assistente. Je moet wat.

He, allemaal zieke kindjes, wat balen zeg! Oh, groeipijnen klinkt akelig. Hopelijk is het snel over voor Jasper.

Tiramam: super dat je een baan hebt! En inderdaad iedereen woont ver weg, behalve Merel en jij.

Een tip om paracetamol te geven, is om Sinasprilletjes aan te schaffen of vloeibare paracetamol. Sinaspril hebben ze tegenwoordig in kauwtabletten en het werkt super. Emdin wil ook geen zetpil meer en de kauwtabletten werken als een tierelier!

Zo, vandaag weer een deel van mijn overbodig inboedel cadeau gedaan aan een leidster van de KDV die afscheid nam. Ze vond het nog leuk ook en ik ben er vanaf. Heb een glazen schaal gevuld met allemaal mini mexicaanse bloempotjes en in eentje daarvan zat een plantje. Die glazen schaal stond al jaren in de weg en ook die mini bloempotjes was ik niet helemaal gecharmeerd van.

Emdin ligt al geruime tijd op 1 oor. Ik legde hem in zijn bedje en ik was de kamer nog niet uit of hij sliep al. Gisteravond is hij meegeweest Sint inkopen doen in Rijswijk. Het ging weer super zonder kinderwagen en heb nu echt besloten dat ik hem ga verkopen. Binnenkort eens foto's maken en hem plaatsen op marktplaats. Mijn zus was gisteren mee en heeft hem nu verslaafd gemaakt aan roltrappen. Wat niet mijn ding is, vind ze namelijk doodeng. Neem liever de trap of lift.

Ik kan pas gaan slapen als mijn was klaar is. Morgen lekker uitslapen, en ik hoop dat Emdin dit ook doet. Alvast een fijn weekend en tot schrijfs!
Hey Q, duurde het nog lang voordat de was klaar was?

Fijn dat het zo goed gaat met Emdin met lopen! Wij nemen de wandelwagen ook maar zelden mee, meer ter gemakzucht van ons, als we hem meenemen. (als we veel winkels moeten hebben)

Handig toch, als je iemand blij kunt maken met jou spullen, waarom niet!!!

Yuma vanmorgen pas om 7:30u wakker!!! Hij is nog wel steeds super verkouden, of in ieder geval flink hoesten. Snotteren valt nu weer reuze mee.

Nou ga me verder klaar maken voor ons drukke sint weekend.

Misschien tot straks!!!
oh succes Q met solliciteren, hopelijk zit er wat bij voor je!!!!!
Juk, kom even melden dat ik niet meer meelees. WEderom de griep.

Stiefelt de trap weer af al hoofdschuddend hoe het kan dat een mens in een paar maanden 4 keer de griep kan krijgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven