Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
@MyandValerie, dank je wel voor de tip....

Gezien het (in mijn ogen) partijdige karakter van de angel ben ik blij dat ik niet weer een wet overtreed zonder dat ik m kende.

Nog steeds heb ik echter nergens gelezen dat hard en cynisch reageren verboden is maar scheldwoorden als "kankerhoer, viswijf etc. toegestaan zijn.....
anoniem_122 wijzigde dit bericht op 31-10-2008 11:58
Reden: Had per ongeluk weer gequote....
% gewijzigd
Neele heb je de huisregels van het forum wel eens gelezen? Dan weet je precies waar je aan toe bent. Ze zijn voor elke forummer toegankelijk. Weet niet of je er wat mee kunt.
@ Neele,

"Gezien het (in mijn ogen) partijdige karakter van de angel ben ik blij dat ik niet weer een wet overtreed zonder dat ik m kende."

Wellicht moet je de regels nog eens nalezen waarmee je akkoord bent gegaan met je aanmelding.

En het is dat de gequote zin een zin is die ik onderaan ál mijn waarschuwingsmails zet, anders had jij bij deze ook een ban gehad. Want het is je tweede overtreding binnen een week.

@ de rest; actie is ondernomen, dank voor de meldingen
Aah Dushi
[quote]Viva Angel5 schreef op 31 oktober 2008 @ 12:14:

@ Neele,

"Gezien het (in mijn ogen) partijdige karakter van de angel ben ik blij dat ik niet weer een wet overtreed zonder dat ik m kende."

Wellicht moet je de regels nog eens nalezen waarmee je akkoord bent gegaan met je aanmelding.

En het is dat de gequote zin een zin is die ik onderaan ál mijn waarschuwingsmails zet, anders had jij bij deze ook een ban gehad. Want het is je tweede overtreding binnen een week.

Ja, 't is maar net waar je je druk om maakt....

Ik heb de zin binnen twee minuten verwijderd omdat iemand me er op wees. Geen enkele kwaaie opzet hoor!
Not that it matters, maar 10.08 geplaatst, 11.53 gewijzigd. Vind ik geen twee minuten.
Binnen twee minuten nadat ze las dat ze erop gewezen werd bedoelt ze waarschijnlijk (gezien haar bericht van 2 minuten voor haar aanpassing).
Ja waarschijnlijk Maar boeiend. Wat mij betreft is t eindelijk klaar met de discussie.
Dilemmaaaaaa heeft een nieuwe nick aangemaakt om alsnog te kunnen posten in haar topic, dat mag toch niet?
Dat klopt helemaal Layla, ik heb het topic gesloten (zie melding aldaar) en voor meer info zie blokkadetopic.
Angel, een gesloten topic is normaliter toch nog wel terug te vinden in de topiclijst?

Ik vind het topic alleen nog terug als ik zoek via mijn eigen geposte berichten, maar ik zie het dus niet meer in de topiclijst staan. Raar.
quote:koeka schreef op 01 november 2008 @ 14:29:

Angel, een gesloten topic is normaliter toch nog wel terug te vinden in de topiclijst?

Ik vind het topic alleen nog terug als ik zoek via mijn eigen geposte berichten, maar ik zie het dus niet meer in de topiclijst staan. Raar.Niks raar, hij staat er namelijk nog steeds in, alleen helemaal onderaan de lijst.
Koeka, zet onderin de berichten op 30 of 90 dagen. Onderin staan alle gesloten topics. Het topic wat je zoekt staat daar ook bij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Klopt helemaal wat de dames Jasch en MV zeggen, Koeka
Aha! Ik keek alleen naar het tijdstip van de laatste posting en vond het dus niet meer. Nu idd wel. Dank jullie wel!
Toch raar, want die gesloten topics stonden toch altijd gewoon verspreid in de topiclijst?
Ahum, bedenk me net dat dat "altijd" wellicht al is opgehouden met de introductie van het nieuwe forum..
Hahaha (Ja dat klopt, sinds het nieuwe forum zakken gesloten topics gelijk naar beneden )
Lieve Angel.

Zou je mijn topic kunnen verwijderen, dit i.v.m. herkenning..

Dit is niet goed voor mij of mijn situatie.

Ik laat hem gaan... maar goed wat doet het zeer.

Zo heet het.

Goes
Done, Goes. Sterkte ermee
Verwijderd ivm privacy: verliefd op een vrouw?....getrouwd!!
Dank je.

Goes
lieve goes

alles komt goed met ons daar ben ik overtuigd van

knuf lambada
In het topic: "hoe beslis je of je samen verder wilt" van Anoukske heeft iemand een oproepje geplaatst
Dank je Isabon, ik haal het oproepje weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven