Help, ben ik zwanger?
vrijdag 8 juli 2016 om 15:19
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
vrijdag 8 juli 2016 om 15:40
vrijdag 8 juli 2016 om 15:45
quote:Korfballer2 schreef op 08 juli 2016 @ 15:42:
Nou, bedankt voor jullie hartverwarmende en geruststellende reacties.
Ik ben gewoon doodsbang sorry dat ik dat hier deeldeAls je echt zo bang ben, koop dan een test en doe die. Als je al zoveel symptomen hebt dan zou een test ook uitkomst moeten bieden. Succes!
Nou, bedankt voor jullie hartverwarmende en geruststellende reacties.
Ik ben gewoon doodsbang sorry dat ik dat hier deeldeAls je echt zo bang ben, koop dan een test en doe die. Als je al zoveel symptomen hebt dan zou een test ook uitkomst moeten bieden. Succes!
vrijdag 8 juli 2016 om 15:52
quote:Waszak schreef op 08 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Als je echt zo bang ben, koop dan een test en doe die. Als je al zoveel symptomen hebt dan zou een test ook uitkomst moeten bieden. Succes!Nou, zeker als er al sprake is van een grotere buik en striae!
[...]
Als je echt zo bang ben, koop dan een test en doe die. Als je al zoveel symptomen hebt dan zou een test ook uitkomst moeten bieden. Succes!Nou, zeker als er al sprake is van een grotere buik en striae!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
vrijdag 8 juli 2016 om 15:57
vrijdag 8 juli 2016 om 16:19
quote:Korfballer2 schreef op 08 juli 2016 @ 15:55:
Dus jullie denken dat er echt een kans bestaat dat ik zwanger ben?
Het is maar goed dat je 1. Nog nooit seks hebt gehad en 2. Aan de pil bent.
Ga je eens inlezen. Een biologie boek bijvoorbeeld. Morgen wordt het mooi weer lekker met je bio boek in de tuin liggen met een glas ranja.
En nee ik durf er wel op het leven van mijn oude knijntjes te wedden dat je niet zwanger bent.
En ik mag hopen dat je of een grap maakt of 12 bent. Of je hebt het iq van een visstick. Sorry. 1 rondje googlen en je wist zelf ook dat je niet zwanger bent.
Of 1x plassen over een zwangerschapstest.
Dus jullie denken dat er echt een kans bestaat dat ik zwanger ben?
Het is maar goed dat je 1. Nog nooit seks hebt gehad en 2. Aan de pil bent.
Ga je eens inlezen. Een biologie boek bijvoorbeeld. Morgen wordt het mooi weer lekker met je bio boek in de tuin liggen met een glas ranja.
En nee ik durf er wel op het leven van mijn oude knijntjes te wedden dat je niet zwanger bent.
En ik mag hopen dat je of een grap maakt of 12 bent. Of je hebt het iq van een visstick. Sorry. 1 rondje googlen en je wist zelf ook dat je niet zwanger bent.
Of 1x plassen over een zwangerschapstest.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.