Het theehuis
vrijdag 28 november 2008 om 12:32
Wat balen van finaciële chaos tegenvallers, Pep. Zijn ook niet zulke kleine bedragen. Nog meer balen dus, want dan duurt het waarschijnlijk wel een tijdje voor je alles weer op orde hebt.
Denk dat je wau betreft scheerapparaat aan het kortste eind gaat trekken. Het dins was niet compleet toen je hem kreeg (zonder folie) dus had je hem toen eigenlijk niet moeten accepteren... Hoop dat je toch nog iets geregeld krijgt...
Klinkt goed, je menu, Erwteke! Wel twee keer salade achter elkaar, of kan dat wel? Ik ben nog lerende als keukenprinses, dat snap je wel... Een driegangen diner is voor mij sowieso geen optie, laat staan vier gangen! Wij krijgen morgen vrienden op de borrel wat dan uitloopt op kinderen gauw een pannenkoek voeren en verder met het drinkgelag en nou wil ik wil lekkere hapjes maken die soort van maaltijd vormen samen. Ideeën?
Vanmorgen lekker gekoffieleut bij vriendin die altijd op vrijdag vrij is. Zo leuk dat dat nu ineens kan.
Denk dat je wau betreft scheerapparaat aan het kortste eind gaat trekken. Het dins was niet compleet toen je hem kreeg (zonder folie) dus had je hem toen eigenlijk niet moeten accepteren... Hoop dat je toch nog iets geregeld krijgt...
Klinkt goed, je menu, Erwteke! Wel twee keer salade achter elkaar, of kan dat wel? Ik ben nog lerende als keukenprinses, dat snap je wel... Een driegangen diner is voor mij sowieso geen optie, laat staan vier gangen! Wij krijgen morgen vrienden op de borrel wat dan uitloopt op kinderen gauw een pannenkoek voeren en verder met het drinkgelag en nou wil ik wil lekkere hapjes maken die soort van maaltijd vormen samen. Ideeën?
Vanmorgen lekker gekoffieleut bij vriendin die altijd op vrijdag vrij is. Zo leuk dat dat nu ineens kan.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 28 november 2008 om 12:33
Had ik hier ook, Pep. Voorheen. Had ik elke maand -50 te besteden Gelukkig kreeg ik meestal wel allimentatie van Chico (200), dus had ik 150 in de maand voor alle boodschappen. Toen heb ik een tijdje flink Marktplaatsverkoopster gespeeld. Kocht goedkoop Little People enzo op en verkocht ze dan duurder. Toen ik baan in Inadstad kreeg ipv A'dam ging t iets beter.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 28 november 2008 om 12:36
vrijdag 28 november 2008 om 12:37
Kruispost. Ja lekker, Kess. Ik ben ook gek op mijn ene vrije dag in de week. Chica en ik zijn al stad in geweest en straks nog even naar Sinterklaas. (hij sliep vanmorgen nog, was mijn excuus).
Fries en Grieks = Frieks
of Gries
Sleuteloverdracht vanmorgen. HAd er veel stress over want Woningbouw kwam met allemaal oplevereisen bij 1e keer checken. Maar we hadden goed schoongemaakt enzo dus overdracht was akkoord en geen kosten. Jaja. Zo blij Niet voor niks uur geboend op afzuigrooster in keuken.
Chica is een barbiegirl
Fries en Grieks = Frieks
of Gries
Sleuteloverdracht vanmorgen. HAd er veel stress over want Woningbouw kwam met allemaal oplevereisen bij 1e keer checken. Maar we hadden goed schoongemaakt enzo dus overdracht was akkoord en geen kosten. Jaja. Zo blij Niet voor niks uur geboend op afzuigrooster in keuken.
Chica is een barbiegirl
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 28 november 2008 om 12:43
vrijdag 28 november 2008 om 12:49
Hehe goed idee
Maar daar heb ik geen tijd voor Kessepesje. Ik moet nog een bérg boodscahppen doen, waarvan gedeelte bij Lidl, amuselepels scoren, was doen, dweilen. Bah!
Xan belde net en zei: 'we gaan toch gezellig samen koken he'. Ik zei: 'wij kúnnen helemaal niet samen koken', maar dat is vlgens Xan niet waar. Ik snap wel dat ie dat niet in de gaten heeft, want als wij samen koken, gaat het alleen maar goed als ik het hulpje ben en gewoon domweg champignonnetjes en uitjes snij enzo, en verder vooral geen vragen stel...
Maar daar heb ik geen tijd voor Kessepesje. Ik moet nog een bérg boodscahppen doen, waarvan gedeelte bij Lidl, amuselepels scoren, was doen, dweilen. Bah!
Xan belde net en zei: 'we gaan toch gezellig samen koken he'. Ik zei: 'wij kúnnen helemaal niet samen koken', maar dat is vlgens Xan niet waar. Ik snap wel dat ie dat niet in de gaten heeft, want als wij samen koken, gaat het alleen maar goed als ik het hulpje ben en gewoon domweg champignonnetjes en uitjes snij enzo, en verder vooral geen vragen stel...
Peas on earth!
vrijdag 28 november 2008 om 13:02
Whahaa, zie het al helemaal voor hoe jullie dan in de keuken staan. Net als wij, namelijk. Don vindt altijd dat het ánders moet. En dan gaat hij voordoen hoe dan, alsof ik zwaar imbeciel ben. Een soort van Koken met Kleuters. Ik hou me dus meestal ook maar van de domme, of doe het gewoon alleen. Das beter voor onze relatie.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 28 november 2008 om 13:05
Nah, op zich valt het best mee met de vaste lasten (als in: ik zou het behoorlijk makkelijk moeten redden) maar ik moet ook nog eigen bijdrage van ziektekosten a 270 euro in delen terugbetalen en ben nog even vordering van gemeente aan het betalen. Die vallen binnekort weg (december en februari laatste keer dokken) dus dan valt het best mee. Was alleen even een eye-opener, dacht dat ik laatste tijd teveel geld over de balk aan het smijten was maar kwam erachter dat dat reuze meevalt (kom wel nog steeds niet onder de 40 euro weekboodschappen ondanks bijna alles van Aldi/Lidl halen en daar baal ik van, aan de andere kant is dat voor 2 volwassenen en 1 kind, geen idee wat normaal is eigenlijk?). Enniewee, moet gewoon practicen wat ik preach en kasboek bijhouden dus
vrijdag 28 november 2008 om 13:07
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 november 2008 @ 12:37:
Ik moet zeggen dat samenwonen in eerste instantie goed voor de portemonnee leek, maar nu blijken we allebei koopziek te zijn voor wat betreft Leuke Dingen Voor In Huis en hou ik nóg niets over In mijn geval vallen allerlei leuke toeslagen weg én Sjaf heeft hele hoge hypotheek dus vrees dat het hier straks heel erg gaat tegenvallen. Nog een reden om nog even niets officieel te doen
Ik moet zeggen dat samenwonen in eerste instantie goed voor de portemonnee leek, maar nu blijken we allebei koopziek te zijn voor wat betreft Leuke Dingen Voor In Huis en hou ik nóg niets over In mijn geval vallen allerlei leuke toeslagen weg én Sjaf heeft hele hoge hypotheek dus vrees dat het hier straks heel erg gaat tegenvallen. Nog een reden om nog even niets officieel te doen