Vretende supermarktbezoekers

09-07-2016 14:25 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij dood. Vandaag alweer een paar keer. Mensen die lopen te vreten in de supermarkt.

Score vandaag in Albert Heijn:

Een moeder (lekker ding overigens met shirt met losse hals die inkijk gaf bij het bukken naar spullen; heerlijk die bollen in dat bh-tje) die haar kind een banaan geeft om hem rustig te houden.

Een vrouw die een croissantje eet bij de broodafdeling.

En nu het ergste van alles, een volwassen vent die een zo'n drinkzakje yoghurt staat op te zuipen. En als het bijna op is er uit alle macht de laatste resten uitzuigt terwijl het het zakje van onderaf aan het oprollen is. Een vent, yoghurt uit een zakje. Dan moet je toch echt helemaal zo week zijn als een kwal. Een echte vent zuipt bier en vreet vlees, geen yoghurt uit een zakje.

Maar goed, waar het mij om gaat, ik vind het ontzettend aso om nog niet gekochte en afgerekende spullen op te eten. Misschien ligt het aan mij, ik ben netjes opgevoed, maar het liefst zou ik het bij iedereen uit zijn handen meppen (behalve dan bij dat lekkere tietenmoedertje).

Zeg nou eens, vinden jullie dat ook allemaal aso? Als je nou zo'n honger of drost hebt dan eet je thuis toch wat voordat je op pad gaat? Met een gevulde maag is het bovendien goedkoper boodschappen doen.
Ik vind het vooral aso als er 1 of andere vent in de supermarkt naar mijn borsten blijft staren.
Pivot! PIVOT!!!
Bestel online.
Hier kan ik ook niet tegen. Mensen die het flesje cola al gaan openmaken en drinken. Kun je echt niet die 5 min wachten?!? Het is nog niet van jou want je hebt het nog niet gekocht, heel simpel.

Erger me er wezenloos aan en begrijp niet dat supermarktpersoneel hier niks van zegt.
Ik vind het dan weer aso dat jij naar de borsten van een winkelde vrouw loopt te staren en dat ook nog zo walgelijk omschrijft.

Echt vent, ga je afrukken op je supermarktvrouwtje en maak je niet zo druk. Smeerlap
aso inderdaad. Het is pas jouw eigendom als het afgerekend is. Wat voor voorbeeld geef je je kinderen zo mee?
quote:Dragisa schreef op 09 juli 2016 @ 14:30:

Ik vind het dan weer aso dat jij naar de borsten van een winkelde vrouw loopt te staren en dat ook nog zo walgelijk omschrijft.

Echt vent, ga je afrukken op je supermarktvrouwtje en maak je niet zo druk. SmeerlapEn dit
Nog erger vind ik dat graaien naar stukjes worst of kaas. Die daar staan om te proeven. Zal er nooit iets van nemen .zijn mensen die elk stukje in de vingers nemen en weer terug leggen.

Of ze staan er heerlijk boven te snotteren en te proesten. Griezel wat griezelig .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jij hebt vast geen kinderen.
quote:chrisjoh schreef op 09 juli 2016 @ 14:31:

Nog erger vind ik dat graaien naar stukjes worst of kaas. Die daar staan om te proeven. Zal er nooit iets van nemen .zijn mensen die elk stukje in de vingers nemen en weer terug leggen.

Of ze staan er heerlijk boven te snotteren en te proesten. Griezel wat griezelig .+1 en dan blijven staan en drie blokjes achter elkaar naar binnen proppen
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:Dragisa schreef op 09 juli 2016 @ 14:30:

Echt vent, ga je afrukken op je supermarktvrouwtje en maak je niet zo druk. SmeerlapDat laatste doe ik ook. Kende je dit topic van mij al van een jaar of vier terug?
De wereld zou een stuk fijner zijn als mensen zich niet continue de pest ergeren aan shit die hen geenszins raakt of kwaad doet.
Ja wat een gezanik over niks. Triest. Maar je zal het wel lekker vinden.
Als deze etende mensen in de supermarkt de produkten wel laten afrekenen bij de kassa stoor ik mij er niet zo aan. Waar ik mij dan wel groen en geel aan erger zijn mensen die een slok nemen uit een pak, het dopje er weer opdraaien en terugzetten. Zo kwam ik laatst thuis tot de weerzinwekkende ontdekking dat er iemand in de winkel met zijn vinger in mijn nieuw gekochte pindakaas had gezeten
quote:mamavanf schreef op 09 juli 2016 @ 14:34:

[...]

+1 en dan blijven staan en drie blokjes achter elkaar naar binnen proppenNog erger inderdaad.
quote:Dragisa schreef op 09 juli 2016 @ 14:36:

De wereld zou een stuk fijner zijn als mensen zich niet continue de pest ergeren aan shit die hen geenszins raakt of kwaad doet.

Natuurlijk raakt het mij.

Het is de maatschappij in verval. Ikke ikke ikke. Ik heb het recht op vast met eten en/of drinken te beginnen. Een hoog tokkie-gehalte dat je op steeds meer vlakken in deze maatschappij tegen komt.
quote:Dragisa schreef op 09 juli 2016 @ 14:36:

De wereld zou een stuk fijner zijn als mensen zich niet continue de pest ergeren aan shit die hen geenszins raakt of kwaad doet.Wat moet jij heerlijk zen zijn
Liever een yoghurt uit een zakje lurkende vent, dan zo'n onaantrekkelijke, wanhopige en onsmakelijke Willem op een forum.
Jij bent ingehuurd om zulke topics te schrijven. Hoop dat t beetje verdient. Lol heb je er iig wel van lijkt me. Zet m op.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:38:

[...]

Het is de maatschappij in verval. Ikke ikke ikke. Ik heb het recht op vast met eten en/of drinken te beginnen. Een hoog tokkie-gehalte dat je op steeds meer vlakken in deze maatschappij tegen komt.Ze sloegen jou als klein Willempie zeker altijd over bij de vleeswarenafdeling met een stukje worst, en bij de kaasafdeling met een plakje kaas? Tja, daar krijg je op een gegeven moment toch last van he....
Over dat banaantje: hier in de AH liggen juist speciaal bananen klaar om aan je kind te geven.

Zooets als in dit bericht, al woon ik niet in Franeker maar in de Randstad

http://www.franekeractuee ... kinderen-bij-ah-franeker/
Nooit meegemaakt, klinkt wel heel erg tokkie.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:38:

[...]

Het is de maatschappij in verval. Ikke ikke ikke. Ik heb het recht op vast met eten en/of drinken te beginnen. Een hoog tokkie-gehalte dat je op steeds meer vlakken in deze maatschappij tegen komt.

Nou willem, het begint bij jezelf he. Spreek ze lekker aan. Ga alsjeblieft een enorme heibel maken in de plaatselijke supermarkt. Anderzijds hoop ik dan ook dat jij eens een hoek krijgt omdat je naar een dame d'r borsten staat te staren met een bobbel in je broek.

Ik vind het ook niet netjes, maar ik ben niet degene die aan de kassa moet uitleggen dat mijn koter al 4 bananen heeft weggewerkt, dus het zal mij toch een rotzorg zijn. Als ik me daar al zo vreselijk druk om moet gaan lopen maken heb ik geen leven meer.
Gelukkig is de thee tijdens het boodschappen doen gratis.

Ik wacht ook weleens te lang met koken/eten en dan "moét" ik opeens iets eten (en ik winkel langer dan 5 minuten), niet omdat die winkel vol lekkers ligt en ik me niet kan beheersen, maar omdat mijn bloedsuiker dan bijv te laag wordt. Dan ff een flesje sinaasappelsap "tanken" en alvast een paar slokken nemen doe ik ook, hoor, ik ben ook zo'n aso.

Datzelfde flesje had ik anders waarschijnlijk niet gekocht en ik reken dat altijd af, en wijs erop dat ik het zelf onderweg al aangebroken heb.

Lijkt me vooral voor jezelf zo vervelend als je zo op andere mensen let (en vooral op wat je ergert) als je zelf aan het boodschappen doen bent. Zo te zien ben je nogal snel geprikkeld door andere mensen, in zowel negatieve als "positieve" zin (hoe je over die "bollen" praat alsof het losse objecten zijn vind ik al behoorlijk denigrerend en simpel/goedkoop, ook al had het een positieve uitwerking op jou). Ben blij dat ik niet zo loop te be- en veroordelen als ik onder de mensen ben. Tis maar waar je focus ligt.

Btw, het zien van al dat eten kan juist veroorzaken dat je opeens honger voelt, dat is toch wel een Pavlovje. Ze zeggen niet voor niks dat je geen boodschappen moet doen met lege maag, omdat je dan meer (en anders) koopt dan je anders gedaan had? En misschien gíngen ze juist naar de supermarkt omdat ze niks in huis hadden of omdat ze geen tussendoortje wilden vlak voor het avondeten oid? Het zien van een winkel vol eten en drinken doet die maag dan rammelen, wat even daarvoor nog niet (bewust van) was?

Meestal red ik het gelukkig wel met de thee tot ik weer buiten sta

maar vaak blijf ik dan even kletsen met de kassiere of kennissen maar dan is het iig wel afgerekend
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven