Mode & Beauty alle pijlers

Lang stijl haar, tips?

06-07-2016 21:46 35 berichten
Al jaren draag ik mijn haar op dezelfde manier, half los met een knijpertje. Makkelijk maar best saai. Hebben jullie tips om het eens op een andere manier te dragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 06 juli 2016 @ 22:58:

[...]

Ja die plaatjes van Nephthys bedoelde ik idd, dat zijn echt leuke creaties. Ik forum nu op mobiel dus kan helaas geen plaatjes plakken, maar google eens op "snelle leuke kapsels stijl haar" bijvoorbeeld. Die strik-knot is trouwens heel makkelijk volgensmij!Ja ziet er wel zo uit! Toch maar eens proberen. Heb ook een shampoo van AMI-kappers wat haar extra stug maakt. Werkt enorm goed, en je doet er lang mee (als je niet je hele handpalm vol gooie met shampoo). In combinatie met kokosnoot-spray van andrelon werkt t tot nu toe goed met stijl haar wat bol moet blijven.
Vreemd is niet labiel.
Tvp...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Oh, en voor meer inspiratie, mijn plaatjes komen voornamelijk van hier:

Pinterest: Long hair tutorial
Ik ben nu al jaloers op je haar
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Hier ook lang steil haar wat ik soms erg suf vind, zelfs een keer kort geknipt omdat ik het lange en steile zat was, maar snel weer aan laten groeien..

Ik heb veel plaatjes op Pinterest maar het uitvoeren is lastig dus sinds kort bekijk ik youtube filmpjes voor inspiratie.. Onderstaande filmpjes zijn favoriet want ik kan nu door deze krullen maken die een beetje fatsoenlijk eruit zien en tijdje blijven zitten. Als je op de naam van uploader klikt vind je nog meer filmpjes.

Stoere krullen

Nette krullen
Leuke ideeen! Ik vind overnight curls ook goed werken en een losse vissegraatvlecht is makkelijk en mooi!
Beetje droogshampoo maakt je haar ook stug en geeft een extra volume.

Eigen haren invlechten heb ik geoefend tijdens tv kijken, dan was het geen drama als het niet helemaal netjes was.

Na een week of twee kon ik het goed genoeg om er ook mee buiten te kunnen komen
Ik heb vandaag deze gedaan [link]

Makkelijk is anders maar na een tijdje gaat t wat soepeler!
Vreemd is niet labiel.
Ik heb het zoals altijd gewoon in een knot. Klaar. Krultang heb ik een x gehad, werkte niet want de krullen gingen er bij mij heel snel eruit. Na een uurtje ofzo zakte het al Vind ik echt jammer want ik vind krullen (en dan van die grove krullen) eigenlijk best wel heel erg leuk haha.
Stijl haar?? Of steil haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven