Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 5!

09-03-2016 11:04 3549 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.

NaamLftd/lengteStartdatumStartgewichtVorigVorigHuidigStreefTotaal
Hout-kacheltje44 / 1.76 02-01-2017100,280,280,2---7820
Jane-Ice42 / 1.6013-07-201764,160,359,3---544,8
Eline18823 / 1.6814-07-2017110,9107,898,7---7012,2
Ariël14933 / 1.6926-12-201789,1---------74,9---
Saga196651 / 1.7018-08-201777,673,872,7---654,9
TheaM57 / 1.6821-08-2017119,8103,8102,6100,69819,2
Melanievv8828 / 1.7224-08-2017124,4109,4106,1102,374,422,1
Lieve_Lee34 / 1.6828-08-2017103,199,695,6---657,5
Mammalin41 / 1.7218-09-201794,792---------2,7
Loes3434 / 1.7419-09-20178882,880,579,6708,4
Drackie29 / 1.6122-09-201796,487,586,584,95811,5
MiniMe333 / 1.7004-11-2017117113,3112,7109,7807,6
dinie1990-- / 1.--06-11-201766,7---------58---
Redmissy37 / 1.7608-11-201775,77574,5---683
pixymama37 / 1.5207-07-20177964,2------55---
Ericoss28 / 1.7525-09-201792,377,676,574,97017,4
Mauvi---/1.7409-10-201710089,486,885.97314,1
Shakedd---/---22-11-201792,2---------75---
Daniella---/1.7622-11-2017107,7101,7------706
Jaanz28/1.7824-11-201792,290,186,7---755,5
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
quote:Juul2016 schreef op 07 juli 2016 @ 06:52:

[...]

Bethenny ik bedoel het poppetje met zeer grote ogen!!! Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen in 5,5 maand????, ongelooflijk zeg!!!

Ik super blij na 10 weken 14,5 kilo maar moet je jou zien gaan man!!! Geweldig ( ook stiekem beetje gezonde jaloersitijd hoor;-)

Ja, gewoon maar doorgaan. 3 cb maaltijden per dag en proberen niet te smokkelen. Ik smokkel weleens hoor, met plakjes kalkoenfilet, maar dat is ook geen doodzonde.

Op zich is 't niet zo'n hoog gemiddelde hoor. Ik heb een gemiddelde van 1,3 kg per week, dus jij zit met 14,5 kg in 10 weken hoger dan ik.

Maar ik ben altijd een langzame afvaller geweest, dus een gemiddelde van 1,3 kg p/wk is voor mijn doen eigenlijk heel veel.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Nou bethenny petje af!! 5,5 mnd!!! Echt super.

Ik heb ook weken dat het 0 is of heel weinig en ook ik smokkel helaas wel eens oeps!!!

Gisteravond nog een stukje kipcorn gegeten !!! Bleef over en ik was eigenlijk te druk om met eten aan de gang te gaan dus maar ff kipcorn een stuk gepakt stom maar waar! Des te meer ik denk nu heeeeel streng des te meer ik smokkel!! Stom hoor!!

Maar goed ik hoop ook voor de vakantie een getal lager te zien dan nu !!! Of dit nu de 8 is wanneer je in de 90 zit of 7 is wanneer je in de 80 bent of de 6 wanneer je in de 70 bent het is altijd even zo'n moment !!!!!

Ik vind je een topper !! 5,5 mnd al!!! Knap en dan iets langzamer zoals je zelf zegt nou ik teken ervoor
quote:zara88 schreef op 07 juli 2016 @ 08:20:

Welkom nieuwelingen en veel succes!

Ik sta nu weer een week stil, waarom kan ik niet gewoon elke week een kg afvallen ipv ineens 3 kg nog maar 1 week te gaan en dan moet ik gaan af en opbouwen.. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, vooral fruit mis ik heel erg! Hebben jullie dat niet?

Zara JA echt ik ook!! Fruit mmmmm

Ook ik sta soms een week stil zo frustrerend !!

Deze week ook weer! Nu is het wel zo dat ik voor mijn menstruatie vaak vol/ opgeblazen ben. Trouwens ook tijdens menstruatie !!

Nu zit ik op een week voor mijn menstruatie dus wie weet heeft dit ermee te maken.. Buiten een keer smokkelen om dan he!!

Ik wil liever ook elke week 1 ipv niks niks en dan 2 ofzo.

Officieel vandaag week 1 afbouw, maar door foutje van gister doe ik het morgen maar :-) en dan een dag langer week 1 ofzo ..

Beetje creatief zijn!

Ik vind het wel fijn maar aan de andere kant ook weer niet! Vang bang bang bang bang voor het eten!!

En natuurlijk HET aankomen dan in mijn hoofd! Eten is aankomen. Dus geestelijk eigenlijk voor mij te vroeg om af te bouwen!!!

Maar ik heb een back up!! Ik kan altijd na de vakantie weer terug naar week 2 afbouw omdat ik week 3 blijf aanhouden tijdens de vakantie...
Goedemorgen

Nou ik zag op fb een bericht over reinig je lever in 3 dagen.... Aangezien ik veel schadelijke medicatie neem elke dag dacht ik huppakee doen we gewoon even. Baad het niet schaad het niet.

3 citroen vers persen!!!

1 kopje peterselie

5 stukjes selderij ( ik heb 3 dunne stengels gedaan)

En 6 kopjes water.

Eerst citroensap en peterselie en selderij in de blender en dan water toevoegen.

Ook weer mengen.

In een kan in de koelkast en vervolgens 3 dagen 3 keer per dag een glaasje nemen...

Ze zeggen goed voor je lever en door het reinigen verlies je ook nog kilo... Nou ik ga het proberen .

Gisteravond gemaakt en vanmorgen eerste glaasje op brrrrrr grrrrr ehhhhhgg neus dicht en slikken maar!! Daarna veeeeel water oei

Ik hou jullie op de hoogte!! Wie weet voel ik mij hierdoor na 3 dagen wel super goed!!! Gereinigd hahahaha
Hey allemaal!

Ik zit er een beetje doorheen. We hebben een rommelige week gehad. Verjaardagen thuis, feestjes, nachtje weg etc. Ik heb zo ontzettend veel gesmokkeld, maar dan ook expres maaltijden weggelaten zodat het niet aanzet. Ik was zaterdag 1 kg afgevallen en sta nu nog steeds stil..volgens mij zoals elke week en ben ik in het weekend ineens een kg lichter.

Het gaat me veel te langzaam..telkens maar een kilo per week..Oke..ik heb wat gesmokkeld, maar die 2 weken daarvoor niet en toen was het ook telkens maar net een kg per week. Ik wil er zeker nog een stuk of 7 afvallen, maar ben nu al 4 weken bezig en had gehoopt om eind juli te kunnen gaan afbouwen.

Ik doe nu de 800 totaalvoeding, en soms 2 maaltijden met een avondmaaltijd. Net wat uitkomt. Opzich fijn om zo te kunnen varieren. Ik kan inmiddels heel goed tegen het hongergevoel en denk eraan om even de komende 3 weken de 500 te gaan doen.

Mijn consulente gaat vanaf volgende week woensdag met vakantie voor 3 weken, dus zou ik dat in die 3 weken gaan doen...Ik heb het met haar er nog niet over gehad hoor, heb pas dinsdag weer een afspraak. Maar denken jullie dat dat zou kunnen? Vind het wel weer eng, want bang voor meer honger..
Ik heb mijn laatste kg's ook met de 500 gedaan. Qua honger geen last gehad maar wel erg wennen om niet meer te eten
Thnx Redmissy. Weet ik iig dat het mogelijk is. Ik kom gewoon niet meer uit mijn slechte patroon..ik sla zelfs door in mijn eetprobleem van vroeger. Ik heb Boulimia gehad terwijl ik overgewicht had. Eetbuien en braken..deze week al elke dag voorgekomen...echt niet goed!! Het hele afvallen, eten, niet eten, weegschaal triggerd mij ineens zo erg!

De eerste 2 weken ging het perfect, maar nu...pfff.. Ik ben wel gewoon netjes afgevallen maar ik moet echt weer een gezonde balans gaan vinden.
Zoetekoek ik hoop dat je de motivatie kunt vinden om niet terug te vallen in je oude patroon. Wat ontzettend naar voor je! Zet m op
quote:Zoetekoek schreef op 08 juli 2016 @ 09:17:

Hey allemaal!

Ik zit er een beetje doorheen. We hebben een rommelige week gehad. Verjaardagen thuis, feestjes, nachtje weg etc. Ik heb zo ontzettend veel gesmokkeld, maar dan ook expres maaltijden weggelaten zodat het niet aanzet. Ik was zaterdag 1 kg afgevallen en sta nu nog steeds stil..volgens mij zoals elke week en ben ik in het weekend ineens een kg lichter.

Het gaat me veel te langzaam..telkens maar een kilo per week..Oke..ik heb wat gesmokkeld, maar die 2 weken daarvoor niet en toen was het ook telkens maar net een kg per week. Ik wil er zeker nog een stuk of 7 afvallen, maar ben nu al 4 weken bezig en had gehoopt om eind juli te kunnen gaan afbouwen.

Ik doe nu de 800 totaalvoeding, en soms 2 maaltijden met een avondmaaltijd. Net wat uitkomt. Opzich fijn om zo te kunnen varieren. Ik kan inmiddels heel goed tegen het hongergevoel en denk eraan om even de komende 3 weken de 500 te gaan doen.

Mijn consulente gaat vanaf volgende week woensdag met vakantie voor 3 weken, dus zou ik dat in die 3 weken gaan doen...Ik heb het met haar er nog niet over gehad hoor, heb pas dinsdag weer een afspraak. Maar denken jullie dat dat zou kunnen? Vind het wel weer eng, want bang voor meer honger..

Herkenbaar zoetekoek!!

Mijn advies : pak de 500 cb en verdeel deze 3 over de dag dus vaker eten. En als aanvulling plakjes kipfilet dan kom je zeker niet aan de 800 cb!!

Of ipv kipfilet een 1/3 reep cb extra dus dan zit je op 3,5 cb per dag. Of je nu 1 reep en 2 shakes pakt of 3 shakes en 1/3 reep dan blijf je op het zelfde zitten qwa kcal.

Ga er voor dont give up!!

Wedden dat je eind juli kan afbouwen!!!

Succes meid!!!
Vraag:

Kip / vlees / vis op een gezonde verantwoorde manier marineren voor op de bbq??

Wie heeft er receptjes / tips??

Erg welkom

Goed weekend
Hallo allemaaal!

Ik ben al 5 weken bezig maar ik wil me toch graag aansluiten bij deze leuke Cambridge-club.

Ik lees deze blog vaak en het kriebelt nu toch wel om zelf ook eens iets te schrijven.

Ik merk dat het sinds mijn eetweek moeilijk is om de draad weer helemaal goed op te pakken, ik eet vaak een koolhydraatarm snackje (of een dropje) naast de drie producten, ik moet zeggen dat ik blijf afvallen, maar het is niet goed om nu alweer te gaan "cheaten" denk ik. Het voelt ook niet helemaal lekker. Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik ga nog twee weken door met cb 500 en dan versneld afbouwen (in drie weken tijd) i.v.m. vakantie. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Ik ben begonnen op 85kg en weeg inmiddels 76kg. Ik hoop bij mijn komende afspraak over 6 dagen met de consulente 10kg kwijt te zijn .

Ik ben trouwens 1,82m lang en streefgewicht is 72kg.
Juul, wat een ontzettend goed idee! Ik ga dit dinsdag zeker even voorleggen aan mijn consulente.

Ik merk gewoon dat in, door mijn eetproblemen van vroeger wel enigzins een normaal patroon moet blijven volgen. Het feit dat ik geen boterhammen en avondeten hoef te eten helpt best wel. Hoef ik er niet over na te denken. Maar een tussendoortje is meer dan welkom. Liefst smiddags en savonds. En juist doordat ik nu in de slechte flow zit en weet dat cheaten niet goed is, ga ik de slechte dingen eten. Frietjes, ontbijtkoek, beleg, kaasje etc..

Vanmorgen gaf de weegschaal overigens wel 79,3 aan Daarnet ook gewogen, na het avondeten en een halve liter water en toen gaf hij 80.1 aan. Uiteraard zwaarder..wat logisch is, maar ben zo blij dat ik straks die 80 kg niet meer in beeld heb! Wil toch zeggen dat ik nu in 4 weken en 2 dagen Cambridge 800 al ruim 7 kg kwijt ben
Welkom Chocolientje! Leuk, ook iemand erbij die bijna net zo lang is als ik. Ik ben 1.85 m.

Het is zeker moeilijk om weer in 't gareel te komen na een eetweek. Ik heb er ook altijd moeite mee, en na zoveel maanden cambridgen wordt 't voor mij steeds lastiger om na een eetweek die knop weer om te zetten.

Maar ja, we hebben een doel voor ogen, en daar doen we 't allemaal voor. No pain no gain!
Gisteren heb ik een bbq gehad, wat ben ik ziek (geweest)! Ik heb wat grotere porties gegeten maar het is dus echt heel slecht gevallen. Mensen zagen wel ineens dat ik veel was afgevallen. Een iemand zei nog, nou meer moet je niet afvallen hoor, als je zo zwaar bent geweest kom je toch nooit meer op een laag gewicht. Ja doeii ik ben jong en alleen de laatste 3 jaar flink overgewicht. Ga zo meteen een shake proberen, kijken of dat niet eruit komt.

Vrijdag begint mijn af/opbouw.. ik kijk er ergens wel naar uit, maar ben bang geworden door gisteren.

Welkom Chocolientje!
quote:Chocolientje schreef op 09 juli 2016 @ 17:58:

Hallo allemaaal!

Ik ben al 5 weken bezig maar ik wil me toch graag aansluiten bij deze leuke Cambridge-club.

Ik lees deze blog vaak en het kriebelt nu toch wel om zelf ook eens iets te schrijven.

Ik merk dat het sinds mijn eetweek moeilijk is om de draad weer helemaal goed op te pakken, ik eet vaak een koolhydraatarm snackje (of een dropje) naast de drie producten, ik moet zeggen dat ik blijf afvallen, maar het is niet goed om nu alweer te gaan "cheaten" denk ik. Het voelt ook niet helemaal lekker. Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik ga nog twee weken door met cb 500 en dan versneld afbouwen (in drie weken tijd) i.v.m. vakantie. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Ik ben begonnen op 85kg en weeg inmiddels 76kg. Ik hoop bij mijn komende afspraak over 6 dagen met de consulente 10kg kwijt te zijn .

Ik ben trouwens 1,82m lang en streefgewicht is 72kg.

Welkom !!! Goed bezig hoor!!

Ook ik zit nu in het afbouw traject ivm vakantie!!!

Vind het lastig omdat ik er nog niet aan toe ben voor mijn gevoel. Ik hou wel week 3 aan tijdens mijn vakantie met 1 x per week een dag van week 4.

Vb: gister in mijn eetweek bbq gehad. Wel gezonde dingen genomen maar ook paar stukjes stokbrood!! Ohhh spijt spijt spijt !! Nu doe ik vandaag alleen 3 producten zonder lichte maaltijd ivm gister. Zo hoop ik dit weer recht te trekken ( hopelijk lukt dit dan ook!!)

Na een gewone eetweek en dan weer 3 cb vond ik ook moeilijk hoor.

En ja ook ik neem wel eens iets extra tussen door ( plakje kipfilet , suikervrij dropje ) dit probeer ik nu even niet meer te doen.

Ik koop ze gewoon niet meer!! Maar met 3 kids is er altijd wel een snoepje in huis!!

Succes de komende weken en die 10 in tataal red jij makkelijk nog !!
quote:Zoetekoek schreef op 09 juli 2016 @ 19:32:

Juul, wat een ontzettend goed idee! Ik ga dit dinsdag zeker even voorleggen aan mijn consulente.

Ik merk gewoon dat in, door mijn eetproblemen van vroeger wel enigzins een normaal patroon moet blijven volgen. Het feit dat ik geen boterhammen en avondeten hoef te eten helpt best wel. Hoef ik er niet over na te denken. Maar een tussendoortje is meer dan welkom. Liefst smiddags en savonds. En juist doordat ik nu in de slechte flow zit en weet dat cheaten niet goed is, ga ik de slechte dingen eten. Frietjes, ontbijtkoek, beleg, kaasje etc..

Vanmorgen gaf de weegschaal overigens wel 79,3 aan Daarnet ook gewogen, na het avondeten en een halve liter water en toen gaf hij 80.1 aan. Uiteraard zwaarder..wat logisch is, maar ben zo blij dat ik straks die 80 kg niet meer in beeld heb! Wil toch zeggen dat ik nu in 4 weken en 2 dagen Cambridge 800 al ruim 7 kg kwijt ben

Zie je wel de 7 yeahhhhhh

Let op niet te vaak wegen!! 1x per week zelfde tijd zelfde dag!!! Go go go
quote:zara88 schreef op 10 juli 2016 @ 09:04:

Gisteren heb ik een bbq gehad, wat ben ik ziek (geweest)! Ik heb wat grotere porties gegeten maar het is dus echt heel slecht gevallen. Mensen zagen wel ineens dat ik veel was afgevallen. Een iemand zei nog, nou meer moet je niet afvallen hoor, als je zo zwaar bent geweest kom je toch nooit meer op een laag gewicht. Ja doeii ik ben jong en alleen de laatste 3 jaar flink overgewicht. Ga zo meteen een shake proberen, kijken of dat niet eruit komt.

Vrijdag begint mijn af/opbouw.. ik kijk er ergens wel naar uit, maar ben bang geworden door gisteren.

Welkom Chocolientje!

Zara wij kunnen elkaar de hand geven!! Qwa eten, qwa opmerkingen qwa er tegenop zien ( afbouwen)

Ik ben al bezig maar vandaag al weer alleen cb en geen maaltijd ivm gister bbq

Ik denk dat dit verstandig is wanneer je een keer een dag anders/ meer hebt genomen dan even dagje terug pakken. Dit mag ik ook tijden afbouw doen van consulent. Ik hou week 3 aan tijdens de vakantie en doe 1 x per week een dag uit week 4 hierna pak ik een dag week 2 ... Dus dan zorg je voor enige balans ...

Vb:

Maandag afbouw week 3

Dinsdag afbouw week 3

Woensdag afbouw week 4 ( bv wanneer ik uiteten ga die dag)

Donderdag afbouw week 2 ( even dag goedmaken ;/))

Vrijdag afbouw week 3

Zaterdag afbouw week 3

Zondag afbouw week 3

Snap je hem zo !??
Eten is ook zo lekker he en gezellig met z'n allen !! Wij zijn dan ook super sterk met z'n allen dat WIJ dit gewoon doen!!

Toppers stuk voor stuk!!

Dag de fout in?? Geen probleem!! Dagen erna weer extra streng en veel water drinken en wat meer bewegen!! Wij komen er wel meiden!! Sorry en heer hihi
Goedeavond iedereen.

Ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen.. Met mijn coach heb ik nml niet zo geweldige klik en er zit ook niet veel in de buurt.

Ik weet gewoon even niet meer wat te doen...ik was bezig met cb 500. Woog na 3 weken 76.2 iedereen begon te mopperen dat ik moest stoppen terwijl ik eigenlijk naar de 70 wil... Toen begon me eetweek. ..en t gaat gewoon helemaal mis...ik eet serieus alles wat los en vast zit en weeg nu weer fijn 80 kilo.

Ik ga dinsdag voor 2 weken op vakantie. Ik heb alle producten in huis om weer streng de 500 te gaan doen...maar krijg nogal commentaar dat dat niet 'gezellig ' is....dus dacht misschien anders doe ik 2 weken de 800 en ga dan weer over op de 500

Iedere dag begin ik weer op nieuw...met zo ga ik t doen...eind van de dag twijfel ik weer van moet ik t toch niet anders doen....

Mijn coach adviseerde....2 producten van de 500 versie en een koolhydraatarme maaltijd...en naar mijn idee is dat tegen alle regels in.

Sorry voor me lange verhaal. Ben benieuwd naar jullie advies
Welkom Whizzy!

Als je veel koolhydraten hebt gegeten tijdens je eetweek, dan is die 4 kilo alleen maar glycogeen + vocht.

Ieder mens heeft een glycogeenvoorraad (uit voedsel opgenomen koolhydraten) van ongeveer 1 kilo.

Als je in ketose bent, is je glycogeenvoorraad dus helemaal leeg. Ga je vervolgens weer koolhydraten eten, dan slaat je lichaam dit meteen op, totdat het weer een kilo voorraad heeft. De rest verbrand je of wordt omgezet in vet. Je lichaam heeft voor elke gram glycogeen, 3 gram vocht nodig, om het op te kunnen slaan. Jij hebt nu dus 1 kg glycogeen + 3 kg vocht opgeslagen. Simpel rekensommetje.

Mijn advies: ga gewoon weer even streng zijn en aan de Cb 500, dan verbrand je lichaam in een week die 1 kg glycogeen weer en raak je die 3 kg vocht ook meteen kwijt.

En als je omgeving dat niet gezellig vindt, who cares. Wie moeten die kilo's nou tillen, jij of je omgeving?

Jij bent de baas over jouw lichaam, en jij bepaalt dus zelf als je nog verder wilt afvallen.

Gewoon even blik op oneindig, cb 500 doen, 3 maaltijden per dag en verder bij eten uit de buurt blijven.

Succes!!!
Hoi bethenny

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg. En je hebt ook helemaal gelijk..t is is mijn lijf en als ik zsm weer er volledig voor ga ben ik het ook het snelste waar ik zijn wil.

Dank je!!
Hai meiden

Nou morgenvroeg weer wegen!! Ik durf niet zo goed want ik heb zaterdag stokbrood genomen!! Dus daar gaat het verhaal van bethenny !!!! Weer opslaan in glycogeen!! En ook nog een mijn aanstaande menstruatie deze week!! Dus das foute boel vrees ik!!

Ik denk op dit moment dat het voor mijn motivatie beter is wanneer ik NIET weeg morgen maar vrijdag pas.anders ben ik nog depri ook Dan zit mijn 1ste afbouwweek erop ( eetweek) de dagen zijn verandert ivm mijn vakantie dus nu loopt het van vrijdag tot vrijdag.

Ik vraag mij dan nu wel af hoe het moet en gaat wanneer je standaard brood en aardappels moet toevoegen tijdens de afbouw periode!! Dan krijg je toch ook die koolhydraten weer binnen..

Nou als dat meteen betekend dat ik dan ook weer ga opslaan dan betwijfel ik nu of afbouwen wel leuk/ fijn/ motiverend is:-(

Vreselijk ff !!! :cry:ik voel me nu ook opgeblazen ( dit heb ik altijd wel voor mijn menstruatie , en de vorige keer was ik ook zwaarder dan week daarvoor)

Dus ik wacht wel even een paar dagen ... Totdat mijn menstruatie geweest is en de eerste week voorbij is van het afbouwen!

Ik weet niet of het mag maar ik ga nu toch even twee dagen alleen cb nemen en nog even geen maaltijd toevoegen, woensdag en donderdag weer.

Even back to basic!!

Meeeens meiden?? Even jullie advies nodig...
Dom dom dom

Op de automatische piloot hup de weegschaal op!

Ik dacht toen ik stond o neeeeee

Maar toch maar gekeken

Paar ons erbij! Ipv 70,5 nu 70,8/9

Het is te over zien maar toch!!!

Komt dit door de koolhydraten ( stokbrood) of en door aankomende menstruatie ...

Ik sta met mijn rug tegen de muur!

Hoe moet dit nu wanneer ik van vrijdag standaard brood erbij moet doen en aardappels!!

Ik wil gewoon NIET meer afbouwen! Ik durf niet!!!

We hebben er bewust voor gekozen omdat ik weet hoe het tijdens vakantie gaat ( brunchen met het gezin met broodjes , bbq met het hele veldje, keer uiteten etc!!) daarom moest ik afbouwen omdat het anders TE werd.

Maar nu?????

Als ik van stokbrood aankom hoe moet het dan in week 2 afbouw??!!!

Echt kan wel janken!! Sorry ben aan het janken.

Ik denk dat ik maar niet moet afbouwen ofzo???!!!

Moet ik dan gewoon maar doorgaan in de vakantie ?? Mooi chips dat mijn consulente op vakantie is!!!:-(

Meiden echt ik zit er totaal door Heen! Sta met mijn rug tegen de muur.

Ik durf gewoon niet meer verder met afbouwen!!!

Vanaf as vrijdag week 2 dus 1 x brood en aardappels bij avondeten!! OMG hoe moet dit dan toch!!

Helpppppppppppppppppppppp
quote:whizzy1983 schreef op 10 juli 2016 @ 19:22:

Goedeavond iedereen.

Ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen.. Met mijn coach heb ik nml niet zo geweldige klik en er zit ook niet veel in de buurt.

Ik weet gewoon even niet meer wat te doen...ik was bezig met cb 500. Woog na 3 weken 76.2 iedereen begon te mopperen dat ik moest stoppen terwijl ik eigenlijk naar de 70 wil... Toen begon me eetweek. ..en t gaat gewoon helemaal mis...ik eet serieus alles wat los en vast zit en weeg nu weer fijn 80 kilo.

Ik ga dinsdag voor 2 weken op vakantie. Ik heb alle producten in huis om weer streng de 500 te gaan doen...maar krijg nogal commentaar dat dat niet 'gezellig ' is....dus dacht misschien anders doe ik 2 weken de 800 en ga dan weer over op de 500

Iedere dag begin ik weer op nieuw...met zo ga ik t doen...eind van de dag twijfel ik weer van moet ik t toch niet anders doen....

Mijn coach adviseerde....2 producten van de 500 versie en een koolhydraatarme maaltijd...en naar mijn idee is dat tegen alle regels in.

Sorry voor me lange verhaal. Ben benieuwd naar jullie advies

Welkom !!! Ik ga eens nadenken over een tip.

Ik zou zelf 3 cb doen en geen maaltijd ! Je moet nl altijd 3 cb nemen ook al neem je lichte maaltijd!
@ Juul: Wat frustrerend zeg!! mijn lichaam werkt precies hetzelfde en ben ook heel bang om ooit weer normaal te eten...zo erg dat nu dus mijn eetprobleem de kop op steekt. Heb nog nooit zoveel eetbuien gehad in een week tijd..en door mijn verleden wel tig keer op een dag moeten braken Als het goed is ( of eigenlijk niet goed hihi ) Kom je met opbouwen een kg of 3 aan als je de 500 gedaan hebt. Het verhaaltje van de koolhydraten en vocht..daarna zou je gewoon op gewicht moeten blijven.

Ik heb vanmorgen gewogen en weeg nu 79.5...beetje teleurgesteld want meestal ben ik na het weekend een kg lichter. Nu niet dus..

Morgen heb ik mijn weegmoment bij de CB consulente en daarna sta ik er 3 weken alleen voor ivm haar vakantie. Ik ben er nog niet over uit wat ik wil doen met de maaltijden.

Elke ochtend ben ik gemotiveerd en vastberaden dat ik makkelijk weer de 4 maaltijden per dag kan nemen...en telkens na de lunch gaat het mis en zo de hele dag door.

Door mijn gedoe van afgelopen week is mijn lichaam denk ik ook helemaal van slag. Ik ben ook supervermoeid en heb nergens kracht voor. Logisch ook. Ik zou zo blij zijn als die 75 binnenkort bereikt is..dat is voor nu mijn streven! Ik wil ook niet te lang met CB bezig zijn..dan wordt je helemaal knettergestoord denk ik..althans..ik ben het nu al na 4 weken

Ik denk eraan om mijn streven van 75 te doen en dan ergens in oktober weer een maandje ertegenaan te gaan. Ik wil uiteindelijk net onder de 70 kg wegen, maar vind het te zwaar om dat in 1x door te zetten. 15 augustus hebben we 3 weken vakantie en wil dan ook wel een beetje 'normaal'kunnen eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven