Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:peppie schreef op 28 november 2008 @ 13:10:

Koffie drinken bij AH

Pocahontas

Wij eten vanavond Gehakt-sperziebonen-saté oder so etwas. Mixje van Maggi geloof ik. Al klaar, lekker makkelijk voor straks

Dat is lekker!

Hebben wij namelijk laatst ook gegeten.

Ik ben terug van boodschapjes. Heb net even minidoosje gescoord, want moet nog steeds kadootjes voor nu-dus-vegetarische Erwtenpoes opsturen: rijst (want dat moest in dieet volgens dierenarts), kaassnoepjes, een vegetarisch kookboekje, lekkere thee, enzo.

Hmm koken bij Kess+man dus hetzelfde als bij Erwt+man... Ik ben alleen niet zo goed in Me Van De Domme Houden, want hier ook een soort koken met kleuters en daar krijg ik kriebels van
Peas on earth!
Lekkere thee voor de kat

Succes met koken dadelijk Erwt!

Ik vroeg me nog even af hoe het met beschiking van belasting staat bij jullie Eow? Niets aan te doen en gewoon betalen?

Ik ben financieeltechnisch weer helemaal klaar voor de toekomst *ahum* Nu de weg op want afspraak met huisarts en daarna psych. Wat zal ik blij zijn als dat traject beeindigd is joh, het is hartstikke goed voor me en ik ben er nog lang niet vanaf maar ik zie er iedere keer weer zoooooo tegenop!

*kickt eigen ass*

* neemt mokkend pindasoepstokkie van Inad over *

Blegh!!!!! Voelde van vanmorgen al niet heeeeel lekker, maar ineens rommelende buik, kotsmisselijk en ijskoud. En pindasoep dus. Ik wil naar bed, maar moet wachten tot Don thuis is. Ik voel me ineens echt beroerd!
Loretta is De Mol. Punt.
He bah Kess
Peas on earth!
Joehoe
Peas on earth!
Aaaah pindasoep Kessje Beterschap!

Dat is een weekend joehoe Erwt?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 november 2008 @ 09:35:

[...]

Ik ben er nog niet helemaal uit. Wil iets leuk leuks, anders dan anders, maar weet eigenlijk niet wat. Als ik verkouden (lees: nauwelijks smaak) ben, ben ik niet zo culinair geinspireerd zeg maar

Goedemorgen trouwens

Het weekend is begonnen. Ik moet nog tiggggg dingetjes doen. Morgen weer eens Ikea Iets leuk leuks? Dan moet je mr Potatoehead spullen erbij leveren. Gegarandeerd lol aan tafel
Whahaha *ziet zichzelf al Mr.PotatoeHeadend aan tafel zitten met XanPapa*

Tis maar de vraag of etentje doorgaat. XanPapa heeft de hoorn er klaarblijkelijk al twee dagen naast liggen. We hebben voor vandaag afgesproken, maar helemaal niets meer over het hoe&wat&hoelaat. Ze zijn er nog niet...?!
Peas on earth!
40 euro weekboodschappen vind ik ook wel erg weinig voor twee volwassenen en een kind Pep!
Hmmmm da's raar een onbereikbare Xanpapa. Ben benieuwd of ze nog komen!
Ik vind 40 euro ook weinig. Dat redden wij niet met z'n tweeën...

(bij lange na niet....)

Ik ben ook benieuwd... en anders hebben wij héél vééééél eten
Peas on earth!
Wij redden dat ook niet, 40 euro. We hebben wel eens bonnen bewaard en toen schrokken we wel.

Arme Kess, sorry wijfie. En ik had het stokje nog niet eens gegooid, want nog niet helemaal beter (gaat wel stuk beter, maar nog niet helemaal oke).

Chica en ik waren vandaag bij Sinterklaas. Chica heel stoer van te voren, maar zo zo zo ontzettend verlegen toen we er waren

Nu even chillen op de bank met laptop (dus tot zo) en kind, want ier gaat gitaarles op de grote compu doen. We hebben dus twee computers nu door samenwonen. Best erg eigenlijk, maar gelukkig zijn er meer mensen hier met dergelijke digivoorzieningen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Und Erwtje?

voor officieel samenwonen! Inad, leuk hoor!

Beschikking belasting is als volgt bij ons, Pep: nog 733 termijnen en we zijn eraf
733 termijnen

Maar wel kut dus

Ja Erwt; en??

(zou er trouwens beetje ongerust van worden, 2 dagen de hoorn ernaast, maar misschien ligt dat aan mij)

Aaaah Kess, pindasoep Hopelijk kon je lekker gaan liggen toen Don er was

Star, hoe ist vandaag?

Inad, nog niet helemaal beter dus? Jij ook een dan!

Ik ben nogsal van de vandaag, da`s om de van gisteren af te wisselen (hoppa! )

Hier ook een pc en laptop nu, vinnut niet eens zo heel erg luxe. Da`s misschien wel erg, dat ik dat niet vind

40 euro weinig dus. Hmm, dat betekent dat ik het dus niet zo heel makkelijk zou moeten redden met budget als ik nu denk.... Ach, we puzzelen gewoon verder en zien wel waar het schip strandt!

Erwt, I owe you Greece tips, I know!

Nu even douchen en zonnebanken en dan tv kijken en Sjafs door mij gekochte chocoladeletter opeten
Een alcoholische versnapering anyone?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ben moe, heb griep en heb sinds een dag of 3 een ontzettend k*thumeur. Niet echt optimale voorwaarden om op het forum te komen. Vandaar afwezigheid.

Ben en Jerry gaat relatief goed, alleen heeft Ben nu weer dubbele oorontsteking erbij.

Kom snel weer theetje doen hier.
Luunepuuntje toch. Bah. Ik vind het een wonder dat je nog niet willekeurige supermarktbezoekers ritueel hebt geslacht eigenlijk, met alle ellende die jij over je heen krijgt.

Bah. Ik vind het zwaar k*t voor je. En voor je ijsjes ook.
Vish, doe mij maar wat, of slaap je al?
Ik ook eentje graag.

Erwt, lekker popstars gekeken? Niet iets voor jullie volgende vakantie, een glittertent?
Ooooooo ja, nog even voor hokkende Inad.
Wat een ontzettend stomme foto hiernaast trouwens. Ze doet me aan Kaandorp denken en die vind ik ook stom.
Snorren snokken ook gewoon

Luun en beterschap!

I Ier. Zie vrolijk topic

Nu stad in voor Sint kados voor Mille, Maxi en Milleman.

Kess, hoest nu met buik? Hier duurde pindasoepgebeuren heel lang. Hoop dat het bij jou sneller over is (hier nu stuk beter, maar nog niet zoals normaal zeg maar)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Even een supersnelle haai!

Vanmorgen kindjes naar mijn ouders gebracht, daar logeren ze, want uitje van werk zometeen. (buiten! Brrrr!) En morgen sinterklaas met Eowmans familie.

Sinterklaaskado's zijn hier helemaal binnen: Dora pop voor Juna en duplo voor Juno (en eigenlijk ook voor Juna )

Pff, en dat was het echt, ze hebben zóveel kado's gekregen de laatste weken, het is gewoon niet leuk meer. Dus met Sinterklaas maar even heel beschaafd, 1 kado per persoon. (en ze krijgen vast ook nog wat van opa's en oma's enzo).

Maar nu snel weg, want moet nog rijden...

Doeg!
Haaa

Xanfamilie kwam tóch gelukkig en 't was heel gezellig. XanPapa geëmotioneerd over toekomstplannen (trouwen, kinderen), heel schattig eigenlijk.

Eten was lekker, hoewel aardappelgratin niet was zoals ik bedoeld had

Luun krijgt een knuffel

Inad, hoes eerste échte samenwoondag ?

Star, wij konden door visite geen popstars kijken, maar Xan heeft 't opgenomen. Voor vanavond staat héééle lange uitzending van Paul de Leeuw op programma (incl. bijbehorende hapjes ), dus morgen even popstars kijken (eigenlijk wel lekkerderder, zonder reclames).

Vandaag weer rondje shoppen . Nu thuis even poetsen, opruimen undsoweiter.
Peas on earth!
Haai

Gelukkig dat ze toch nog kwamen Erwt. Toekomstplannen ook emosjioneel onderwerp tuulk

Kess, hoe is het met het buikie?

Luun Dat jij niet vaker een ontzettend k*thumeur hebt vind ik eerlijk gezegd knap, jullie krijgen het niet op een presenteerblaadje zeg

Star, wie gehts?

Eow, bedrijfsuitje als in survivalen ofzo? Vindt je dat leuk, bedrijfsdingen? Ik haat dat soort dingen echt...

Inad, hoe bevalt het officiele hokken?

Vish, hoe izzut?

Ik ben moe, dat vat het wel mooi samen. Houdoe dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven