Pokemon Go
zondag 10 juli 2016 om 00:17
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
maandag 11 juli 2016 om 20:51
maandag 11 juli 2016 om 21:18
quote:Kokoro schreef op 11 juli 2016 @ 20:49:
Ik zit te wachten op een eevee. Nog eentje vangen en dan heb ik genoeg candy om te evolueren. Wil zo graag een vaporeon! Mijn lievelings pokemon.Moet je wel oppassen welke je evolueert. Ik weet niet of het hier al genoemd is maar je moet schijnbaar kijken naar welke aanval ze hebben. Een Eevee met swift wordt een Vaporeon. Flareon met dig en Jolteon met body slam! Heb ik ergens gelezen, weet niet of het waar is.
Ik zit te wachten op een eevee. Nog eentje vangen en dan heb ik genoeg candy om te evolueren. Wil zo graag een vaporeon! Mijn lievelings pokemon.Moet je wel oppassen welke je evolueert. Ik weet niet of het hier al genoemd is maar je moet schijnbaar kijken naar welke aanval ze hebben. Een Eevee met swift wordt een Vaporeon. Flareon met dig en Jolteon met body slam! Heb ik ergens gelezen, weet niet of het waar is.
maandag 11 juli 2016 om 22:09
quote:pangea schreef op 11 juli 2016 @ 21:18:
[...]
Moet je wel oppassen welke je evolueert. Ik weet niet of het hier al genoemd is maar je moet schijnbaar kijken naar welke aanval ze hebben. Een Eevee met swift wordt een Vaporeon. Flareon met dig en Jolteon met body slam! Heb ik ergens gelezen, weet niet of het waar is.
Deze theorie klopt niet
Vaporeon is ook mijn favoriet, maar mijn eevee met Swift werd mooi een flareon
[...]
Moet je wel oppassen welke je evolueert. Ik weet niet of het hier al genoemd is maar je moet schijnbaar kijken naar welke aanval ze hebben. Een Eevee met swift wordt een Vaporeon. Flareon met dig en Jolteon met body slam! Heb ik ergens gelezen, weet niet of het waar is.
Deze theorie klopt niet
Vaporeon is ook mijn favoriet, maar mijn eevee met Swift werd mooi een flareon
maandag 11 juli 2016 om 22:16
quote:KitKeller schreef op 11 juli 2016 @ 22:13:
[...]
Thanx!
Dan gaat het geel worden voor mij en mijn vriend Hier in de buurt lijken vooral blauw en rood te vechten om de gyms
Kan je beter zelf ook blauw of rood zijn, denk ik.
Ik ben rood en er zit geen enkele rode gym in de buurt. Dus ik kan nergens gaan trainen om meer XP te krijgen.
[...]
Thanx!
Dan gaat het geel worden voor mij en mijn vriend Hier in de buurt lijken vooral blauw en rood te vechten om de gyms
Kan je beter zelf ook blauw of rood zijn, denk ik.
Ik ben rood en er zit geen enkele rode gym in de buurt. Dus ik kan nergens gaan trainen om meer XP te krijgen.