Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Hoe zie je andere mensen in joiw omgeving?
Andere mensen kun je niet zien.

Dank voor de eeve tip! En meeeen ik wil ook een pikachu.

Team rood level 13. Meest trots op m'n uitgebroed electabuzz van 404cp!

Hebben jullie af en toe ook het idee dat je kms loopt maar die eieren niet vlotten?

Hier helaas ook veel server shit.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 juli 2016 @ 22:58:

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een pokemon heb gevangen en dat dan die pokeball in beeld blijft staan en dan loopt ie vast

Wat is trouwens de truc voor het vangen van de pokemon? Ik zit maar te swipen en die bal gaat alle kanten op behalve de goedeWachten tot de gekleurde cirkel zo klein mogelijk is en dan recht op de pokemon swipen.
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 22:43:

Crasht dat spel bij jullie ook steeds?

Hij loopt vaak vast en als ik hem dan opnieuw opstart krijg ik dat bericht dat de servers overbelast zijn.Yup, vooral wanneer de VS ontwaakt of uit school komt.
Ik had mijn telefoon ff helemaal uitgezet om eens goed op te laden maar nu kom ik er niet meer op. Buiten is inmiddels een hele discussie gaande tussen spelers.
quote:lilapie schreef op 11 juli 2016 @ 22:14:

De gyms, hoe gaat dat eigenlijk werken als Pokemon langer beschikbaar is?

Nu zie ik al vaak Pokemon van CP600+ aan de top. Binnenkort zie je daar toch enkel nog spelers die heel fanatiek zijn? Dan heeft de gemiddelde speler toch geen kans meer? Of zie ik het verkeerd?Dit voorzie ik ook... wat je kunt doen is trainen bij een gym van jouw kleur tot ie een keer up levelt, dan komt er een plekje bij voor een pokemon.
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn eieren schieten ook niet op, net als die medal voor 10k, die kreeg ik ook pas na 20k ofzo....

Ik heb net mn Oddish kunnen evolueren dus ik heb er een Gloom (194cp) bij
Jullie ook van die leip sterke rattatas en pidgeys? 170cp de moeite niet... wel lekker bij evolueren!
Joepieeee mijn eevee heeft Swift!
Ik vang even geen Pidgeys meer, ik ben op pokeball rantsoen.

En mn pidgeot is al tegen de 400cp en heb nog een stuk of 30 candies.
http://i63.tinypic.com/34otuvr.png

Dit zijn mijn beste
Woohoo Balbasaur uit mn ei!

En Pikachu ineens op de stoep, en nu in mijn pokeball
Ik moet me maar even gaan inlezen in het hele pokemon gebeuren. Eevee, swift,pidgeot, pidgeys...het zegt me allemaal niks!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 juli 2016 @ 23:52:

Ik moet me maar even gaan inlezen in het hele pokemon gebeuren. Eevee, swift,pidgeot, pidgeys...het zegt me allemaal niks!

Mij ook niet haha, maar was zo nieuwsgierig dat ik 'm toch maar heb gedownload. Inmiddels zit ik al met mijn neefjes en nichtjes in een app-groep

Ik woon in een klein dorpje, nog nooit zoveel pubers buiten gezien. Een hele samenscholing bij de beek. Erg leuk!

Ik snap nog niet veel van het spel, maar ik vind het wel lollig
Ik lig in bed en ik hoor ze buiten al lopen
quote:Kokoro schreef op 11 juli 2016 @ 23:33:

Jullie ook van die leip sterke rattatas en pidgeys? 170cp de moeite niet... wel lekker bij evolueren!Ja! Ik had een pidgey van 225 en die uiteindelijk naar een pidgeot van 680 kunnen evolueren!
Ik speel ook, echt leuk! Geen idee of dit al eerder gezegd is trouwens, maar mensen die met een google account spelen moeten oppassen. Je geeft de makers van de game onder andere toegang tot je mail en het aanpassen van je wachtwoord. Aangeraden wordt om er een nieuw gmail adres voor aan te maken. Bron.

Als je toestemming via je Google account verleend had, is het beste om iig in je Google account de toestemming uit te zetten en je Google wachtwoord aan te passen, maar beter nog om de hele account te verwijderen.

Lastige keuze, ik ben er dus ook ingetuind

Ik ben nu level 5 en twijfel of ik opnieuw wil beginnen... Eigenlijk niet, maar dit is wel een grove privacy schending.
Even een vraagje. ....jullie zijn volwassen vrouwen? ??? Geen baan? ...Even een tip....besteed je tijd aan de kinderen of partner. Misschien wel zo gezellig.
@PeeCee

Als de officiële versie er is wil ik hem op mijn eigen telefoon zetten. Snoezekind is pokémontrainer, maar zijn telefoon heeft te weinig geheugen.

Er zit sowieso altijd een Nidoran in mijn telefoonhoesje. Gekregen van mijn zoon omdat hij weet dat ik van schattig ogende soorten houd.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:peecee schreef op 12 juli 2016 @ 06:46:

Even een vraagje. ....jullie zijn volwassen vrouwen? ??? Geen baan? ...Even een tip....besteed je tijd aan de kinderen of partner. Misschien wel zo gezellig.

Wauw. Wist niet dat er een leeftijdsgrens op zat!

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten... Geen kinderen en wel een baan hier, maar ik durf er best wat om te verwedden dat mijn collega's ook spelen. En dat mensen dit uiteraard niet in de baas z'n tijd doen, of ten koste van tijd met een eventuele partner en / of kinderen. Sterker nog: ik lees juist in dit topic over ouders die met hun kinderen op pad gaan.
Je weet toch dat vrouwen met een baan en/of een gezin verder geen hobbies en plezier met zichzelf mogen hebben
Wachten op de Tarzan-app dus.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh, wat zijn sommige van jullie al hoge levels.

Ik heb toch het idee dat ik gisteren en eergisteren flink fanatiek bezig ben geweest maar pas level 7. Team rood trouwens.

Ik heb ook het idee dat hij niet alle gelopen afstanden goed meetelt. En hij telt alleen de momenten dat je de app actief open hebt staan toch?

Ik heb wel een ei uitgebroed en een tweede is bijna klaar. Er kwam een Cubone uit.

Ik ben trouwens juist nog op pidgey jacht. Ik ken mijn pidgeotto bijna weer een stapje omhoog evolueren.

En natuurlijk voor eeuwig op magicarp jacht om er een garados van te kunnen maken maar dat zijn echt ziek veel magicarp candy.
Ik wil deze app ook. Ik durf het echt niet aan om hem ergens buiten de Google Play Store te downloaden, dus ik zal nog even geduld moeten hebben totdat hij officieel in NL uitkomt.

Veel plezier iedereen!
En ik ben in level 3

Kwam net onderweg naar de metro 2 van die pokestops tegen. En er liep ook iemand voor me te pokemonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven