Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Indi schreef op 28 november 2008 @ 18:34:

Zo..daar ben ik weer..was even in slaap gevallen op de bank..

@Pop: Ik heb niet zo heel veel vrienden, maar de goede vrienden die ik heb zijn inderdaad allemaal gesetteled met of zonder kinderen, wat het afspreken nog moeilijker maakt.

Ach..ik vermaak me vanavond wel alleen..daar begin ik zo langzamerhand wel aan te wennen..:sigh:

Wat spannend zeg van die dates! Ik moet me misschien ook maar eens aan zo'n site gaan wagen. Heb je die mannen zelf een berichtje gestuurd of heb jij een berichtje gekregen?

@ Ingel: Geniet lekker van je avondjes uit!

@Digitalis: Welkom hier!

@Mizz: Je hebt in ieder geval wel wat te kijken met die mannen in je klas

Ik ga maar eens wat te eten maken Hahaha, zeg dat wel. Genoeg kwijl en kijk voer :D
Ik weiger om mezelf neer te zetten als domme bimbo, dus dit heb ik als introductietekst:

Ik ben niet tergend op zoek naar een relatie waarbij engelenscharen gaan zingen als je elkaar in de ogen kijkt, of bossen rode rozen per dag. Nee, ik houd van avontuurlijke, reislustige mensen die ook in literatuur en muziek zijn geinteresseerd. Ik ben zelf erg open-minded, en verwacht dat toch ook wel een beetje van de ander. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht en het is me nog nooit overkomen (al zou Karl Popper nog steeds wachten op zijn witte raaf), dus via het internet wat aftasten past wel bij me.

Ik ben een avontuurlijk en reislustig type: Dit jaar heb ik mijn vierde continent bezocht. Dingen als parachutespringen en backpacken zijn helemaal mijn ding. Wat ik van een relatie verwacht? Emotionele trouw. In seksuele trouw ben ik niet geinteresseerd, aangezien we op zich maar veredelde apen zijn die ook zo hun behoeften hebben (sprak zij darwinistisch) Wel wil ik echt maatjes zijn met die prins op dat witte paard in spe (waar ik liever lees: enigszins excentrieke graaf in zwarte Maserati), met andere woorden: lief en leed delen en toch elke dag weer wat van elkaar leren/ liefhebben.

Verder studeer ik alweer drie jaar in Belgie, maar ben van Nederlandse origine (al zie ik er meer zuiders uit).

Ik heb een sterke voorkeur voor out of the ordinary, dus liefdesrijmpjes waar een vierjarige zich nog voor zou schamen, roept enkel hoongelach op (ware het niet dat ik genoeg compassie met de medemens heb om diegene niet belachelijk te maken).

Natuurlijk moet ik zelf ook wel wat te bieden hebben. Wel, ik ben naast alle extremiteiten behoorlijk lief en humoristisch. Mijn intelligentie is gemeten en hoewel Ik mijn IQ-testuitslag hier niet ga vermelden, moet je me maar op mijn bruine kijkers vertrouwen dat het meer dan goed zit daarmee. Ik hecht bijzonder veel waarde aan mijn personal space, maar hang ook graag ineengestrengeld op de bank/ poef/ bioscoopzetel.

Aan jou de keus of dit je aanspreekt.

Ik doe mijn best een duidelijk beeld van mijzelf te schetsen, en stel het zéér op prijs dat mijn counterparts dit ook doen. Op standaardberichtjes reageer ik niet. Humor is altijd welkom en een foto des te meer. Dus nógmaals: laat de standaardberichtjes achterwege!

Overigens ben ik de linker op mijn profielfoto :-)

Wie biedt?
Nou, het geeft in ieder geval een duidelijk en serieus beeld van jezelf. Dat je ook echt serieus op zoek bent naar iemand die je ook serieus neemt.

beter dan iets als: "Ho0o0o0o0iiiiiiii11111

1k B3n (naam) 1K b3n 20 jAar En 0p Z03k n4aR 3en L3kKeRe g4St! 4ls Je M3eR w1lt W3ten Vra4G M4ar!

Do0o0o0e3e3e3eiiiii!!!"

:-D
Goeiemorgen allemaal !

Hadden we al koffie gehad?

Pop; wel leuk dat je nu eigenlijk de keus hebt uit twee dates. Wat was het smoesje van RP1 dan? En zei RP2 toen direct; dan ga ik wel met jou op date? Wel lachen toch?

Weten jullie al wat jullie gaan doen? Veel plezier in ieder geval

WM: hoest meis? Beetje bijgekomen/opgelucht en nog steeds in de 7e hemel. You go girl !

Welkom Digitalis!

Zag bij je hobbies staan: 'schurft'.... Ik ken dat woord alleen als dat het een ziekte is. Of heb ik iets gemist?

Wel een fantastische reactie op RP ''jammer de bammer''.

Veel succes op RP. Heb er zelf geen ervaring mee, en dat wil ik eigenlijk ook niet. Sluit me enorm aan bij het betoog van Mizz-A

Badmeester; al zin om te zeggen wat er op je shirt stond? Welke reacties kreeg je erop?

Xen en Moz; fijne avond gehad?

Moz; weet je al wat je doet met je PD-vakantie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik had gister bardienst in't jc. Vind eigenlijk dat die term echt te ouwbollig klinkt als je ziet hoe hip het er uit ziet, maja.

Was errug leuk moet ik zeggen. Had de dienst samen met een vriendin, dus was leuk onder elkaar, hebben lekker samengewerkt en veel cocktails geshaked. Bovendien zat de kroeg ook nog eens bol van de leuke mannen (ken ze al een tijdje), waarvan het ineens leek alsof ze met langer aankeken dan ik gewend ben

'Probleem' van zo'n bardienst is dan dat je ook niet echt de tijd hebt om enorm met ze te gaan praten, of met ze mee te lopen op het eind vd avond.....

Maar ach; tis weer een ego-boost.
Eh nou ik kwam om vijf uur thuis vannacht, dat doet toch wel pijn met een bepaalde aocoholinname..
Goedemorgen

Vleer is verliefd en de buurman ook, verder zullen we zien waar het heen gaat. Voor nu voelt het fijn en goed , was even vergeten hoe fijn het is wanneer er een manlijf naast je ligt op de bank en je streelt en kust en zegt hoe mooi hij je vind.
Hey Vleer

Fijn dat je van je laat horen !

En wat fijn dat je verliefd bent >> super meid Geniet ervan
Hai alllemaal!

Ook weer in da house!

WM; pffff gelukkig! gefeliciteerd met alle goede nieuws!

Welkom Digitalis! Vind je profiel uniek..ik denk - eerlijk gezegd - te uniek c.q. te hoog gegrepen voor RP. Zou het korter houden en er iets minder intellectuele poespas...

Pop; waarom heeft nr. 1 dan afgezegd? Super dat je al nr. 2 achter de hand hebt! veel plezier alvast

Vleer: leuk dat je verliefd bent (zo snel?), maar raar dat je na je (toch niet definitieve) afscheid van ons hiermee weer komt binnenvallen.....anyway: geniet ervan!

BM: hoe is t met de kater???

Hier alles ok, net mn bed uitgerold....nee niet gestapt, maar wezen eten bij vrienden. Gewoon nog brak van drukke week denk ik.

Een van mn katten was gisteren niet goed en aangezien dierenarts ver weg is, heb ik R gevvraagd of hij me even wilde rijden. Hij kwam meteen, heel lief van m! Bleek niets ernstigs te zijn, griepje zeg maar. Hij vroeg nog wel hoe laat ik thuis kwam van etentje..(omzeiling van vraag: mag ik bij je slapen?), maar had er ff geen zin in.

Ga zo heftig aan de schoomnaak, kan bijna niet meer door mn ramen heenkijken..lichtelijk overdreven, maar t stoort me genoeg iig..

Allemaal alvast prettig weekend gewenst!
Ingelke: fijn gevoel, zon egoboost! Hopelijk vanavond ook weer genoeg aandacht! en thanks voor de heerlijke koffie!

Miran: hoop dat met jou alles ok is (en de zwetende mannen ook :-))

Indi: jammer dat je geen stapvrienden hebt...ik had dat tot paar maanden geleden ook niet echt (ben vorig jaar geremigreerd en opnieuw begonnen zeg maar, wel in buurt van mn beste vrienden en familie, maar ook allemaal gesetteld). Ik heb me echt heel eenzaam gevoeld, maar mezelf schop onder kont gegeven, meer initiatief genomen naar mensen die ik via via kende, oude vriendschappen nieuw leven ingeblazen en nu ben ik heel happy! Zou nog wel iets vaker wild willen stappen (mn vrienden zijn meer van film, theater, etentje, cafe), maar het is prima zo. Zit er nu ook aan te denken om mij bij een of ander clubje (kook of lees o.i.d.) aan te sluiten.
Goedenmiddag!

Digitalis, welkom!

Ik vind je RP profieltekst echt helemaal geweldig Alleen denk ik net als Xenia dat het te lang is. Het schrikt misschien wel af zo'n lange lap tekst....nemen ze niet eens de "moeite" om het te lezen!

Xenia, ahh grote voor Xeniakat! Gaat het inmiddels alweer beter met hem? Wel lief dat R. gelijk kwam, hij heeft echt wel het beste met je voor. Goed dat je je grensen aangeeft!

Verder nog leuke plannen behalve schoonmaken?

Moz...hoe is het met jouw? En met PD? Heb je al een goed gesprek gehad met hem? Je wilde hem toch even meer duidelijkheid geven in hoe jij in de "relatie" staat?

Vind het dan wel weer grappig dat je een kerstcadeautje voor hem wilt kopen en daar helemaal over nadenkt!

Pop....balen dat RPP1 heeft afgezegd! Een beetje een geldige reden? Gelukkig heb je RPP2 alweer voor de deur staan Je hebt genoeg aandacht! Voel je je inmiddels al helemaal beter?

Vleer, fijn dat je helemaal verliefd bent! Lekker van genieten, wel snel is het gegaan. Doen jullie wel een beetje rustig aan Is altijd wel verstandig.

btw, kon je ons op het single's topic toch niet missen?

Ingel...weer een gezellige avond/nacht gehad in het jc zo te lezen! Wat is de leeftijd dan eigenlijk wat daar komt? Hoe is het eigenlijk met die man afgelopen waar je stiekem wel gevoelens voor had maar al bezet was?

Hier alles wel zijn gangetje, gister bij vriendin gegeten en heerlijk uitgebreid gekletst. Zien elkaar niet veel, maar als we elkaar zien is het altijd goed Daarna onverwachts ook nog samen wezen stappen, erg gezellig!

Vandaag uitgeslapen tot 12u! Nou dat is voor mij al heel wat. Ik zal het nodig hebben gehad Ik moet nog een beetje wennen aan het idee dat alle medische rompslomp van 4 maanden helemaal over is! 4 maanden toch wel in angst en nu ineens is het niets meer! Wel over 6 mnd nog 1 keer op controle, just to be sure. Fijn gevoel is dat.

Net lekker gedouched en ga zo even lunchen met een vriendin. Zit trouwens wel te twijfelen of ik met VM en andere peeps (waarvan ik de meeste goed ken) op stap zal gaan!
Hoi allemaal!

Ik heb heerlijk lang uitgeslapen, fijn is dat! Alleen was ik wat laat thuis, gelukkig niet zoveel gedronken, maar wel brak.

WM, lijkt me wel heerlijk om te weten dat alles toch goed zit. Wrom twijfel je om om stap te gaan? Of heb je rust nodig?

Vleer, gefeliciteerd! Ik hoorde van ontbijtman dat je contact met hem had gezocht. Vind ik een beetje raar, aangezien ik je had gevraagd je er niet mee te bemoeien.

Xen, sterkte voor je kat. Zieke beestjes zijn zielig!

Ingel, als je de term JC zo saai vindt, kan je dan niet een wedstrijd bedenken voor een nieuwe naam? Vinden die jongeren misschien wel leuk. En als prijs een logo ontwerpen samen met iemand die dat kan ofzo. Beetje publiciteit erbij van de lokale media. Ik brainstorm maar wat hoor.

Lekker dat je mannelijke aandacht krijgt! En als je achter de bar staat ben je ook al snel bekend voor anderen, omdat jij de barvoruw bent. Misschien helpt het wel voor je liefdesleven!

Digi, welkom! Ik vind je profieltekst wel leuk, maar denk net als de anderen dat het te lang is. En een beetje te hoogdravend voor sommigen, hoewel (als ik naar je verdere posts kijk) dat je wel een eerlijk beeld van jezelf hebt gemaakt.

Misschien iets inkorten en je mooie zin: Ik trouw met de man die zegt: oeh wat ben je lelijk, vodka? (maar dan krijg je wel een hoop reacties van mannen die dat dag in hun berichtje gaan typen)

Miran heb ik ook al even niet gezien, alles goed?

Badmeester, WAT was die tekst op je shirt nou???

Voor iedereen die ik vergeten ben: HOOOOIIII

RPP1 had een ziek familielid aan de andere kant van het land. Heeft per mail afgezegd(woensdag), terwijl we alleen maar msnden. Heb hem donderdag en vrijdag ook nog even gesproken op msn, en hij komt er niet op terug. Nou ja, donderdag vroeg RPP2 me op date. Ze weten niet van elkaars bestaan af. Van mijn horoscoop mocht ik me van meerdere kanten laten betoveren, hihi!
Ohoh wat zijn mijn ramen weer schoon, vind het eigenlijk best wel leuk werk! Ben nu mn vensterbank aan het herinrichten..

Pop; wanneer ga je nu met RP2 op date dan? En idd..laat je betoveren, neem je stafje anders mee :-)

WM; waarom twijfel je over t stappen? hou je t liever nog een beetje tussen jullie 2-en?

Digi: ik denk dat je van mannen van jouw kaliber/niveau niet vindt op RP, iig is het een speld in de hooiberg...maar ok niet geschoten....

heb geen echte plannen dit weekend, i go with the flow! Vind het wel ff lekker zo na dat volle laatste weekend en afgelopen drukke dagen. Morgen waarschijnlijk wel ff winkelen met mn beste homovriendjes, voor die galajurk ja...zij zijn een giga-steun met dit soort aankopen :-)
Wat een geklets hier! Gezellig!

@ Xenia: Ik heb, nadat mijn relatie verbroken is, contact gekregen met een stel meiden via dit forum. Zij komen uit dezelfde stad. Met 1 van hen heb ik heel erg goed contact, dat is echt een vriendin geworden. De rest zie ik af en toe. We gaan wel eens stappen en volgende week vieren we samen sinterklaas. Ik heb inderdaad ook weer contact opgenomen met een vriendin van vroeger en die zie ik nu ook weer regelmatig. Ik heb dus eigenlijk niet zoveel te klagen, maar ik mis wel eens iemand met wie ik lekker spontaan de stad in kan gaan..dit moet altijd volgens afspraak..

Door de week ben ik op het moment veel te druk met werken, ik hoop dat dat snel minder wordt, dan kan ik door de week ook wat meer gaan doen

@Digitalis: ik vind het knap dat je zo'n mooi stuk tekst geschreven hebt voor je profiel! Of het te hoog gegrepen is voor RP weet ik niet, want ik heb (nog) geen ervaring

Ik kwam vanochtend ook laat mijn bed uit! Ik had het ook nodig denk ik, want ik lag best op tijd in bed

Net even lekker naar het winkelcentrum geweest, terwijl ik eigenlijk moet schoonmaken..morgen weer een dag hoor!

Nu even een broodje eten en dan straks met een vriendin eten. Wordt vast gezellig!

Fijne middag nog voor iedereen!!!
Haha Pop, soms komen die horoscooptekstjes wel handig uit

Gewoon lekker daten met RPP2 toch? (Of vond je RPP1 veel leuker?)

WM, wat heerlijk dat je uitslagen ok waren. Zal een last van je schouders vallen nu! En ook al zo fijn met VM... leukleukleuk!

Xen, wat lief van R dat 'ie je wou rijden met je kat. Gaat het weer een beetje met het beestje? Zieke katjes zijn zo zielig! Gelukkig dartelen die van mij nog vrolijk rond (ze proberen nu mijn aandacht te trekken).

Vleer! Wat leuk van jou en je buurman! Mannen waar je tegen aan kan kruipen en die lief doen zijn erg fijnnnn :-) En wat leuk dat je weer ff terug bent! Wel blijven schrijven he, ik miste je hier :(

Digitalis, welkom! Ik vind je profieltekst geweldig. En juist door dat lange... mannen die niet de moeite nemen het helemaal te lezen, of die te dom zijn om te begrijpen wat je bedoelt, reageren dan tenminste niet. Hoewel... meeste lezen idd toch niet en klikken meteen na het zien van een leuke foto op dat stomme hartjesknopje... Hoop dat je ook leuke reacties krijgt waar je wél wat aan hebt. Succes!

Bad, teveel gezopen? En had je succes met je t-shirt-met-tekst-die-wij-niet-mogen-weten?

Miran, hoe gaat het?

En BE, is het verdriet van je laatste date-avontuur al een beetje gezakt? Haar helemaal niet meer gesproken?

Ingel, kan jij cocktails shaken? Ikke jaloers! En al die mannen-ogen gericht op de barvrouw... leukkk! En ja kan inderdaad toch een nieuwe naam verzinnen voor het jc?

Mizz.. leuk dat er weer een nieuwe jongen in beeld is! Was zijn relatie nou net pas uit?

Indi: lastig he, als niemand mee wil gaan stappen. Dat probleem heb ik hier ook. Al mijn vrienden zijn niet zo van het uitgaan ook al zijn ze niet eens allemaal gesettled. Jammer dat je ver weg woont, anders konden we samen gaan!
Oh nou ok omdat pop het zo graag wil weten:

als je in rotterdam ooit een jongen ziet lopen met de tekst op zijn tshirt

IK BEN MIKE TYSON NIET

en op de achterkant

MAAR TOCH...

dan ben ik dat
Volgende week ga ik met RPP2 daten! Zondag wel te verstaan!
Haha, leuke tekst Bad!

Ben gister dus met PD naar de IKEA geweest. Hoe burgerlijk? Haha! We leken wel zo'n burgertruttenstelletje Wel meteen even goed opgelet wat zijn smaak is, en gelukkig is die best te pruimen!

Heb nog niet echt zo'n gesprek met hem gehad over de vakantie enzo. We hebben wel even zitten kijken naar vakanties, en ik heb zo'n zin om weg te gaan!!! Ik heb beloofd dat ik deze week ga beslissen of ik het 'aandurf' om te boeken.

Heb wel weer veel te veel uitgeweid over ex (moest aan het gesprek van laatst hier denken, over teveel vertellen over verleden). Ex is nog steeds niet over mij heen, en zaterdag zie ik hem weer bij het sinterklaasfeest met vrienden. PD wilde daar toch wel van alles over weten. Denk dat het hem toch niet echt lekker zit dat ex nog zo graag wil enzo. Denk ik weer: had ik het nou maar niet gezegd... maar ja... flapuit he...
Ooo, leuk Pop!
quote:badmeester schreef op 29 november 2008 @ 15:21:

Oh nou ok omdat pop het zo graag wil weten:

als je in rotterdam ooit een jongen ziet lopen met de tekst op zijn tshirt

IK BEN MIKE TYSON NIET

en op de achterkant

MAAR TOCH...

dan ben ik dat

wel een strak shirt toch? en wat was het resultaat?
nee ik heb m niet aangedaan want ik wilde mn jasje van america today: http://www.america-today.com/

komt vanzelf langs in t paars
Mozz; als je graag op vakantie wilt en denkt dat het prima zal gaan met PD, dan moet je dat gewoon doen. Alleen vind ik wel dat je eerlijk moet zijn tegen hem om geen verkeerde verwachtingen bij hem te scheppen. Jullie doen zoveel dingen samen, ook al naar Ikea (de ultieme relatietest :-) dat het er echt op lijkt of dit een serieuze relatie is/gaat worden. Jullie moeten toch wel met dezelfde intenties op vakantie gaan, lijkt mij, is ook niet eerlijk naar hem toe.

Neem anders beetje afstand, elkaar wat minder zien, en misschien dat je dan beseft wat ie voor je betekent (denk altijd maar aan De Dijk..een man weet niet wat ie mist als ze er niet is (in dit geval vrouw uiteraard)

Ik denk ook best wel veel na over dat teveel uitweiden en zo,,maar als je wat verder met elkaar bent, is dat natuurlijk anders. Iig ga ik bij mijn eerstvolgende date (mocht die ooit nog komen) er echt op letten!

Ik heb via Paiq contact met iemand die toevallig bij mij aan de overkant werkt. Best wel grappig eigenlijk, er zit maar 1 brug tussen. Twijfel nog beetje omdat ie ' al" 46 is en zo voelt ie zich ook zegt ie. (op foto wel leuk, maar toch ouwelijk) Tja, weet nu al dat dat niets kan worden... die vindt mij een huppelkutje en ik hem een oude bok. Misschien is lunchafspraak wel goed idee/
BM: die converse sweat?
Af en toe een berichtje is prima toch ?

En ja we doen t rustig aan

@ Pop .. wat betreft ontbijtman....Wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt..
ja xenia die paarse, als jij die ook bedoelt:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven