Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilapie schreef op 13 juli 2016 @ 11:03:

Joepie, ik ga vandaag een dagje naar zee. Waterpokemon vangen!Succes!!
Pivot! PIVOT!!!
quote:Ttass28 schreef op 13 juli 2016 @ 10:53:

Mijn telefoon iPhone 6s raakt wel snel leeg door de Pokemon spel.

Daar heb ik ook last van. Gisteren zo 30% weg in een half uur ofzo Ik heb bij google maps een omgevingskaart gedownload, maar dan? Als ik mijn gps uitzet doet hij het niet en ik heb niet de indruk dat het ook maar iets geholpen heeft.

De optie battery saver in de app zelf moet ik ook iedere keer weer aanzetten.

We hebben in de auto gelukkig wel een goede oplader, dus ik kon gisterenavond wel even bijladen tussendoor haha.
Uhm... stuff... and things
Tweede 5km ei is ook uitgekomen (lang leve de onprecieze gps op het werk), een Oddish.

Batterij is hier ook een probleem. Mijn gsm steekt nu in USB poort om op te laden, maar opladen kan het niet bijhouden. En heb hier geen adaptor om hem in het stopcontact te steken.
quote:kruidentheetje schreef op 13 juli 2016 @ 11:05:

[...]

Daar heb ik ook last van. Gisteren zo 30% weg in een half uur ofzo Ik heb bij google maps een omgevingskaart gedownload, maar dan? Als ik mijn gps uitzet doet hij het niet en ik heb niet de indruk dat het ook maar iets geholpen heeft.

De optie battery saver in de app zelf moet ik ook iedere keer weer aanzetten.

We hebben in de auto gelukkig wel een goede oplader, dus ik kon gisterenavond wel even bijladen tussendoor haha.Weetje wat er is dat komt omdat apple niet wil dat apps same. Gebruikt kunnen worden.
quote:kruidentheetje schreef op 13 juli 2016 @ 10:39:

[...]

Is dat geen Lucky Egg? Die kan je niet uitbroeden dacht ik, maar inzetten om 30 minuten lang dubbele XP te krijgen.

Tip, je krijgt 500xp voor het evolueren van een pokemon, ook rattata en pigey. Als je die wel allemaal verzameld kun je er een paar bewaren om te evolueren. Als je dan zo'n lucky ei aan zet krijg je daar 1000xp voor terwijl het bij een pigey maar 12 candy kost. Als je er een hoop tegelijk kunt doen is dat best de moeite waard.

Ik spaar mijn candy dus nu ook op om vanavond of morgen in een keer een hoop te evolueren met een lucky ei. Ik heb nu al genoeg voor 3 pigeys, 1 rattata, 2 weedles 1 poliway en 1 goldeen. Dat is 8000xp en ik denk er nog wel wat bij te kunnen vinden vanmiddag want heb bijna genoeg om ook een zubat, staryu en nog een drowzee te kunnen evolueren. (en hopelijk nog wat pidgeys en rattata)
quote:Ttass28 schreef op 13 juli 2016 @ 11:11:

[...]

Weetje wat er is dat komt omdat apple niet wil dat apps same. Gebruikt kunnen worden.Ja, maar ik heb een samsung. In theorie zou het moeten lukken maar ik snap het niet haha.
quote:Zwartvlekje schreef op 13 juli 2016 @ 11:11:

[...]

Tip, je krijgt 500xp voor het evolueren van een pokemon, ook rattata en pigey. Als je die wel allemaal verzameld kun je er een paar bewaren om te evolueren. Als je dan zo'n lucky ei aan zet krijg je daar 1000xp voor terwijl het bij een pigey maar 12 candy kost. Als je er een hoop tegelijk kunt doen is dat best de moeite waard.

Ik spaar mijn candy dus nu ook op om vanavond of morgen in een keer een hoop te evolueren met een lucky ei. Ik heb nu al genoeg voor 3 pigeys, 1 rattata, 2 weedles 1 poliway en 1 goldeen. Dat is 8000xp en ik denk er nog wel wat bij te kunnen vinden vanmiddag want heb bijna genoeg om ook een zubat, staryu en nog een drowzee te kunnen evolueren. (en hopelijk nog wat pidgeys en rattata)Goede tip inderdaad! Ik heb nu 1 Lucky Egg, ik ga ook wel even sparen voor evolves!
Ik zit nu in Level 6. Heb een Gym geprobeerd maar met mijn kleine beestjes kom je niet erg ver en daarnaast ze zijn ook niet erg in de buurt.

Iemand tips?

En vastlopen gebeurt idd regelmatig, ik denk dat er teveel word gespeeld :-)
Ja goeie tip, ik ga ook even sparen...
Maar hoe kom je aan die eieren?
quote:vrano schreef op 13 juli 2016 @ 11:26:

Maar hoe kom je aan die eieren?Je kunt ze kopen en krijgt ze als je een hoger level bereikt. Daar heb ik de mijne vandaan.
quote:vrano schreef op 13 juli 2016 @ 11:26:

Maar hoe kom je aan die eieren?Die krijg je bij Pokéstops
quote:kruidentheetje schreef op 13 juli 2016 @ 11:28:

[...]

Die krijg je bij PokéstopsNiet de lucky eieren toch?
quote:MEFunny schreef op 13 juli 2016 @ 11:25:

Ik zit nu in Level 6. Heb een Gym geprobeerd maar met mijn kleine beestjes kom je niet erg ver en daarnaast ze zijn ook niet erg in de buurt.

Iemand tips?

En vastlopen gebeurt idd regelmatig, ik denk dat er teveel word gespeeld :-)

Veel trainen denk ik? Ik ben gisteren in een gym geweest, heb alleen even getraind. Mijne zijn ook nog niet goed genoeg om überhaupt kans te maken.

Even kijken of ik het goed zeg; in een gym moet je na een training potion gebruiken om je HP weer op te krikken en na een battle moet je revive gebruiken dacht ik.
quote:Zwartvlekje schreef op 13 juli 2016 @ 11:29:

[...]

Niet de lucky eieren toch?Oh nee, niet die. Ik heb de mijne dan denk ik gekregen bij een level up. Je kunt ze inderdaad ook kopen zie ik.
Vanochtend level 12 geworden en mijn Snorlax geleveld naar 1132 CP. Die staat een gym te verdedigen die ik vanochtend tegenkwam en verslagen heb. Benieuwd hoe lang we er mogen staan :D
ik heb nu zo'n 14 pokemon enkele dubbel maar allemaal onder de 100.. ik doe het niet helemaal goed denk ik.

(of komt dat vanzelf?)

mijn beste is nu magnemite 62 cp.

maar geen eieren dus binnenkort even naar zo'n stop.
Dat komt vanzelf vrano. Hoe hoger je level hoe meer CP je soms tegen komt. En dan nog heb je soms maar 10 hoor, maar die kan je dan weer weg doen. En evolven en power uppen natuurlijk

Wauw Falathiel! Ik wil ook een Snorlax!
Even een vraagje ik krijg mijn app niet in camera modus alleen een soort van kaart. Hoe doe ik dat? 1 wandeling ben nu level 3 en stuk of 6 gevangen en ook eieren maar daar kan ik nog niks mee geloof ik.
Life is like an hourglass glued to the table.
Ik probeer m te downloaden, heb een Australisch account aangemaakt en ik kan m aanklikken om te downloaden alleen blijft ie hangen... Overbelasting ofzo?
quote:kruidentheetje schreef op 13 juli 2016 @ 11:37:

Dat komt vanzelf vrano. Hoe hoger je level hoe meer CP je soms tegen komt. En dan nog heb je soms maar 10 hoor, maar die kan je dan weer weg doen. En evolven en power uppen natuurlijk

Wauw Falathiel! Ik wil ook een Snorlax!Uit een 10km ei gekregen! Zie alleen net dat we eruit zijn gegooid :(, ach, vanmiddag weer een kans haha
Kan niet wachten tot mijn 10km ei in de incubator kan... eerst nog even een 2km en een 5km uitbroeden

En hopelijk bij level 9 ook een lucky egg!
Pivot! PIVOT!!!
quote:peach1990 schreef op 13 juli 2016 @ 11:37:

Even een vraagje ik krijg mijn app niet in camera modus alleen een soort van kaart. Hoe doe ik dat? 1 wandeling ben nu level 3 en stuk of 6 gevangen en ook eieren maar daar kan ik nog niks mee geloof ik.

Dat ligt aan je telefoon.

Ik heb dat ook bij mijn motorola maar niet bij mijn iphone.

Maar bij mijn iphone staat hij wel standaard op die stand, met de camera modus is vangen namelijk veel moeilijker
Ik heb trouwens vanochtend voor het eerst geprobeerd te trainen (zijn nogal weinig gele gyms hier), maar ik snap niet helemaal wat ik moet doen... hoe werkt dat precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven