Geld & Recht alle pijlers

Mag ik dit?

13-07-2016 10:50 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost.
Geen huisarts. Hij zegt het zelf.

En ik heb in het afgelopen half jaar elke week wel iets geregeld. Ben moe.
quote:LePeridot schreef op 13 juli 2016 @ 11:04:

Omdat ik alles voor hem regel, huishouden, dierenarts en laatst nog een kapotte koelkast. En hij ondertussen niet het gesprek aangaat op het werk.

En ik moet het brengen, naar een andere stad, het mag niet op de post zegt hij. Maar als dit kan dan denk ik er over na.Natuurlijk mag dit per post, alleen dan zou ik het wel aangetekend versturen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:1blondie_2curly_3curvie_AIHF schreef op 13 juli 2016 @ 11:15:

[...]

Ik ga ervanuit dat de huisarts en eventueel POH al ingeschakeld zijn als hij de diagnose overspannen te pakken heeft.

Dat iemand die overspannen is steun en hulp nodig heeft ben ik helemaal met je eens maar dat betekent niet dat ze hem alles uit handen hoeft te nemen.

Helpen en steunen betekent bijvoorbeeld samen de papieren langsbrengen.Wat is de meerwaarde van samen gaan? Dat 2 personen hun tijd er in steken? Dat hij niet in staat is dit zonder haar te doen? Dat zij geen zin heeft dit even voor hem te doen en het alleen maar te willen doen als hij mee gaat? Wat een kolder zeg. Ze heeft 6 weken vrij, kleine moeite om even langs die notaris te gaan
God wat ben jij vriendelijk naar je vriend zeg. Erg fijn zo'n partner die je steunt in slechte tijden.\

O OP al weg, zoek het lekker zelf uit de volgende keer zeg.
Ik geloof dat dit topic eigenlijk in de Relatiespijler hoort. Volgens mij gaat het er helemaal niet om of dit wel mag.........
Oh dear, how sad, never mind.
Kinderachtig van je om je OP weg te halen. Zegt veel over je. En op je laatste opmerking dat je moe bent: Ga zelf ook naar de huisarts. Die kan je vast helpen.
quote:itsme1973 schreef op 13 juli 2016 @ 11:24:

[...]

Wat is de meerwaarde van samen gaan? Dat 2 personen hun tijd er in steken? Dat hij niet in staat is dit zonder haar te doen? Dat zij geen zin heeft dit even voor hem te doen en het alleen maar te willen doen als hij mee gaat? Wat een kolder zeg. Ze heeft 6 weken vrij, kleine moeite om even langs die notaris te gaan

Omdat hij zichzelf in de slachtofferrol plaatst met een zelf gediagnostiseerde overspannenheid.

Zij mag toch haar eigen reden hebben om het niet te willen doen? Waarom moet zij het perse overnemen van hem omdat ze 6 weken vrij heeft?

Misschien wil ze wel 6 weken slapen, boeken lezen of masturberen. Mag ze helemaal zelf weten.

Als het het hem teveel moeite is om het alleen te doen, zij het ook niet alleen wil doen dan maar de gulden middenweg en samen doen.
Het is opgelost? Wat goed!

Wel heel fijn dat we zo snel zo'n positieve bijdrage konden brengen aan jullie probleem.

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Mag dit?quote:Opgelost.

LePeridot wijzigde dit bericht op 13-07-2016 11:24 met 97%nee, wat mij betreft niet
Later is nu
quote:edamame schreef op 13 juli 2016 @ 10:53:

Fijn dat je hem zo steunt nu hij overspannen is. Komt ie na een werkdag thuis heeft ie ook nog eens gedonder met jou en ben je te beroerd even iets af te geven terwijl je toch op je zuignap thuis zit.Op je zuignap
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:Dreamer schreef op 13 juli 2016 @ 11:35:

Mag dit?

[...]

nee, wat mij betreft niet +1
quote:LePeridot schreef op 13 juli 2016 @ 11:23:

En ik heb in het afgelopen half jaar elke week wel iets geregeld. Ben moe.Ik zou hier zelf maar de huisarts voor bezoeken dan. Van elke week een dingetje regelen hoor je niet moe te worden.
Oh het is al opgelost. Het Viva forum werkt snel.
Oh en natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven