Hoe slaap jij?

14-07-2016 06:47 80 berichten
Zo nu ik rustig aan het wakker worden ben, vroeg ik me af; hoe slaap jij?
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:25
80.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 15 juli 2016 @ 00:15:

In mijn eerdere reactie zei ik dat ik tegen vriend aan kruip, maar op avonden als vanavond, als vriend niet mee naar bed gaat, roep ik de kat en gaan we samen knuffelend onder het dekbed liggen en ben ik in 5 minuten weg.Deze is ook lief Welterusten.
iedereen leest mee
Ik vind het niet prettig als er spanning op m'n dekbed zit. M'n dekbed mag dus niet onder voeteneinde worden ingestopt. Als m'n man op m'n dekbed ligt vind ik dat heel irritant. Ook vind ik het vervelend als er iets in m'n bed ligt. Extra kussen en knuffels trap in gedurende de nacht uit bed. Als m'n man tegen me aan ligt vind ik dat ook vreselijk.

Vroeger wilde ik altijd de deken helemaal om me heen strak langs m'n lijf, alleen m'n hoofd mocht uitsteken. Anders konden de monsters d'r ook onder!

In deze weken heb ik 2 dekbedden bij m'n bed. Een dekbedovertrek mét en een zonder dekbed er in. Zo kan ik gedurende de nacht switchen als ik het warm/koud krijg.

Ik slaap eigenlijk altijd naakt, behalve als het heel koud is, dan draag ik een shirt/lang shirt.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Dekbed/lakens los, twee kussens, geen gordijnen, een flesje water binnen handbereik, één been steekt uit en het andere altijd volledig onder de lakens, armen overal, lepeltjelepeltje met vriend, raam het hele jaar ruim open.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Wat leuk om te lezen hoe iedereem zo anders is/ slaapt :-)

Mijn bed staat trouwens tegen een muur, waar die niet weg kan schuiven. Ik lig vaak met mn knieen/ onderbenen opgetrokkem tegen die muur aan, soort foetushouding. Mijn vorige bed had spijlen, daar zette ik mn voeten dan op, helemaal opgetrokken. Of een been opgetrokken en de andere uitgestrekt.

Ik lig ool vaak in/ op de riggel/ hoek tussen de muur en het matras.

Lekker slapen allemaal :-)
Heerlijk topic
iedereen leest mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven