Louis Theroux
vrijdag 15 juli 2016 om 09:54
Ik heb laatst zo gelachen bij zijn docu over spiritualiteit/ meditatie enz., toen hij in India probeerde een staat van verlichting te bereiken volgens de instructies van een Engelsman die daar al een tijdje woonde, Theroux ging er natuurlijk helemaal in op en gaf zich helemaal, heel erg grappig hoe hij dat dan doet
vrijdag 15 juli 2016 om 13:17
Ik heb ergens een interview met hem gelezen. Dat echt meedoen met en opgaan in het onderwerp van de aflevering, doet hij bewust steeds minder, las ik in dat interview.
Die over India is waarschijnlijk een oude aflevering. Je ziet daar wel echt een totaal andere Louis dan in de aflevering van gisteren. Hij benadert het echt anders, nog steeds op zijn eigen manier met die briljante vragen van hem, maar meer beschouwend, zo lijkt het.
Die over India is waarschijnlijk een oude aflevering. Je ziet daar wel echt een totaal andere Louis dan in de aflevering van gisteren. Hij benadert het echt anders, nog steeds op zijn eigen manier met die briljante vragen van hem, maar meer beschouwend, zo lijkt het.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
vrijdag 15 juli 2016 om 17:02
Die van gisteren kon ik niet zo goed hebben, maar ook omdat ik het verhaal al ken, want heb met een alcoholist in huis gewoond.
Die over autisme vond ik zo goed. Ook omdat ik destijds in een traject met mijn zoon zat en daar dus ook autisme in die varriant uit kwam en hij ook de rotdingen liet zien en niet de rainman autisme.
Ben echt een fan van zijn manier van interviewen. Ook die ene in de whorehouse in Nevada (?). Voor mij niet zo bijzonder omdat we hier in NL gelegaliseerde prostitutie hebben, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt vreemd is voor andere mensen uit andere landen die kijken....
Die over autisme vond ik zo goed. Ook omdat ik destijds in een traject met mijn zoon zat en daar dus ook autisme in die varriant uit kwam en hij ook de rotdingen liet zien en niet de rainman autisme.
Ben echt een fan van zijn manier van interviewen. Ook die ene in de whorehouse in Nevada (?). Voor mij niet zo bijzonder omdat we hier in NL gelegaliseerde prostitutie hebben, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt vreemd is voor andere mensen uit andere landen die kijken....