Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Staatsgreep inderdaad, las dat het mislukt was.

Maar ik probeer meer info te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook net op televisie.

Gefeliciteerd grimble!
Life is short. Eat dessert first.
Net wat info via een bezorgde vriendin binnen gekregen. We gaan over een week naar Turkije
Linkje naar artikel

Voor degene zonder tv enzo (Ink dus)
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 22:42:

Linkje naar artikel

Voor degene zonder tv enzo (Ink dus)
quote:Kittens schreef op 15 juli 2016 @ 22:37:

Net wat info via een bezorgde vriendin binnen gekregen. We gaan over een week naar Turkije Oh dan zit je er toch wel even raar naar te kijken lijkt me.
quote:Kittens schreef op 15 juli 2016 @ 22:37:

Net wat info via een bezorgde vriendin binnen gekregen. We gaan over een week naar Turkije Texel is ook leuk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 juli 2016 @ 22:47:

[...]

Texel is ook leuk.Ja Kittens je had al niet zo'n zin toch
Dat wordt een weekje Zeeland. Wat jammer nou

(Zoon en ik waren net aan het idee Turkije gewend)

Morgen maar eens kijken hoe het er allemaal voor staat.
Staatsgreep is nog bezig.
quote:rosanna08 schreef op 15 juli 2016 @ 13:26:

ben je een uitzendbureau begonnen Blondie?

Daar lijkt het soms wel een beetje op

Goedenavond Stammers! Baankje naar IJsland, wat heerlijk en Yette naar La Douce... Ik wil oohoohook!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sodeju, zit je een avondje bij een concert, wordt er een staatsgreeppoging gedaan in Turkije. Van mij mag die enge enge erdogan wel weg, maar je weet niet wat je dan terugkrijgt. Zou mooi zijn als er daar iemand die niet megalomaan is de leiding krijgt.
Gaan jullie nog op vakantie blond?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juli 2016 @ 23:03:

Sodeju, zit je een avondje bij een concert, wordt er een staatsgreeppoging gedaan in Turkije. Van mij mag die enge enge erdogan wel weg, maar je weet niet wat je dan terugkrijgt. Zou mooi zijn als er daar iemand die niet megalomaan is de leiding krijgt.Ik wil wel solliciteren hoor. Volgens mij ben ik geknipt voor dat baantje.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 juli 2016 @ 23:07:

[...]

Ik wil wel solliciteren hoor. Volgens mij ben ik geknipt voor dat baantje.Melden bij Blond die heeft overal contacten

[...]

Ik wil wel solliciteren hoor. Volgens mij ben ik geknipt voor dat baantje.Ik geloof niet dat dat via een sollicitatie gaat. Als je nou wat legerofficieren kunt vinden die je willen steunen heb je de eerste stap gezet
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juli 2016 @ 23:04:

Gaan jullie nog op vakantie blond?Door de toestand in de familie hebben we niets geboekt. Maar Maman is veilig en het gaat fysiek redelijk met haar. Mijn zussen zijn allen nu met vakantie maar komen volgende week terug. Wij moeten nog een weekje werken en zijn dan beiden 2 weken vrij. Morgen even mijn vriend in Florence bellen of een bezoekje welkom is. Hij is GM van een heel mooi hotel dus het zou heel leuk zijn om een paar daagjes bij hen midden in de stad te logeren en dan even uit te puffen in de olijfgaarden.
Perzikje, pb versturen is nu wel gelukt

[...]

Ik wil wel solliciteren hoor. Volgens mij ben ik geknipt voor dat baantje.Ik stem voor hoor!
Ik ga voor je duimem blond. Je hebt dat echt wel verdiend (en nodig). En dan kun je vast de Stamcafe Florence meet voorbereiden

[...]

Ik wil wel solliciteren hoor. Volgens mij ben ik geknipt voor dat baantje.Ik stem voor! En ik heb een dubbele nationaliteit, jammer genoeg niet de Turkse.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juli 2016 @ 23:18:

Ik ga voor je duimem blond. Je hebt dat echt wel verdiend (en nodig). En dan kun je vast de Stamcafe Florence meet voorbereiden Welk concert heb je bijgewoond?
Klassiek, meest vivaldi en mozart en 1 stukje bach. Was ok, sommige stukken mooi maar ik vond ze soms wat slordig.
quote:Kittens schreef op 14 juli 2016 @ 20:51:

Ik heb mijn gebreide trui uit de kast gehaald.

[afbeelding]

(Ff googelen op cat in Iceland leverde veel boze kattenplaatjes op)
Zo, ik ga slapen. Fijne avond iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven