Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd GG!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 13:20:

[...]

Op dit moment ben ik al blij met een baan . M'n cv is niet bijster goed enzo.Je hebt pb
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Baankje wat heerlijk! Geniet ervan, volgens mij kun je het wel gebruiken
ben je een uitzendbureau begonnen Blondie?
quote:Oudblond schreef op 15 juli 2016 @ 13:23:

[...]

Je hebt pbNiet
Ik krijg een error Probeer het vanavond opnieuw. Nu ga ik Maman entertainen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 juli 2016 @ 13:31:

Ik krijg een error Probeer het vanavond opnieuw. Nu ga ik Maman entertainen. Okee! Is goed, zal er op wachten.
Ik kom ook eindelijk weer eens buurten, heb twee cafés gemist geloof ik.

(verkapte tvp)
Hoi!
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik kan mijn tickets voor de Pet Shop Boys gaan boeken!

Balen, Peacy! Succes met solliciteren. En: Ook al heb je geen indrukwekkende CV, het is misschien wel goed om een sector te noemen. Wie weet is hier net iemand in de kroeg die wat weet.
IMHO
quote:rosanna08 schreef op 15 juli 2016 @ 13:26:

ben je een uitzendbureau begonnen Blondie? Blond is hier zo goed in!
IMHO
Ik heb n dependance geopend op de A pijlert!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 juli 2016 @ 14:26:

Ik heb n dependance geopend op de A pijlert!Ik wil er eigenlijk niet mee geassocieerd worden, maar goed.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 14:05:

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik kan mijn tickets voor de Pet Shop Boys gaan boeken!

Balen, Peacy! Succes met solliciteren. En: Ook al heb je geen indrukwekkende CV, het is misschien wel goed om een sector te noemen. Wie weet is hier net iemand in de kroeg die wat weet.Ik zie je daar
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 12:43:

En bam! Ik kan het dus wél, onderhandelen. Het was superpittig (en ook echt niet leuk), maar ik heb álles gekregen wat ik wilde.

Met dank aan het stamcafé, want hier zijn toch wel wat rake dingen gezegd en daar had ik op het moment dat het erom spande echt wat aan. Dank dus, met name Rosanne en vooral ook Oudblond, want het waren haar tips die tijdens het gesprek letterlijk het verschil gemaakt hebben.

Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!Wat goed! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd GG, goed gedaan!!

Eerst even boodschappendoen, dankom ik een glaasje meedrinken
The owls are not what they seem
Gefeliciteerd GG

Is er nog champagne, of ben ik te laat?
Ik heb alweer spijt dat ik op de a pijler heb gereageerd. Staat weer in mijn lijstje. Ik had het kunnen weten....
We hebben Pink Champagne on ice.
GG, goed gedaan!! En Peacy, inderdaad misschien toch een hint in welke richting je zoekt, zou toch tof zijn als hier een baan voor je geregeld kan worden

Hats, mooi initiatief! Zie nu al veel waardevolle reacties binnenstromen.

Zo, en nu had ik ook graag een glas champagne! De spiraal zit erin. Het deed geen pijn, maar man-o-man, viel na afloop bijna flauw. Blijkbaar was m'n bloeddruk van slag. En ik was nog wel heel stoer van plan om alleen naar huis te rijden..wist ik veel. Ik weet niet of ik over vijf jaar weer durf!
Proficiat, GG!
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2016 @ 15:39:

Ik heb alweer spijt dat ik op de a pijler heb gereageerd. Staat weer in mijn lijstje. Ik had het kunnen weten.... Hier hetzelfde. Ik leer het ook nooit! Maar hoop op een prettig topic van Hats.
Ik heb hier op vief pas gelezen wat er in Nice is gebeurd en ik heb niet onder een steen geleefd.
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2016 @ 15:39:

We hebben Pink Champagne on ice.Pink Champagne, hoe decadent. Nog nooit gehad, maar laat me graag verrassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven