Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
GG gefeliciteerd wat fijn zeg. Wanneer moet je beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Zelfs dat is precies zoals ik het wil: Per 1 november. Wij gaan deze week nog naar wat nu nog thuis voor ons is en alles regelen met werk daar en kunnen dan ergens in oktober terug naar NL.

Misschien zelfs nog een vakantie tussendoor.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 18:24:

Zelfs dat is precies zoals ik het wil: Per 1 november. Wij gaan deze week nog naar wat nu nog thuis voor ons is en alles regelen met werk daar en kunnen dan ergens in oktober terug naar NL.

Lekker als de dagen weer korter worden

Top GG!
The owls are not what they seem
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 18:24:

Wat heerlijk Grimpie!

En je vriendin? Want zij heeft daar ook haar werk natuurlijk.
Nou de eerste staafmixermaaltijd (stamppot pee-en-ui met kaas en ei) is in redelijk goede aarde gevallen. Volgens dochter zag het er niet uit en ze is ook al 'geen fan van de textuur' , maar de smaak kon haar goedkeuring wel wegdragen. In mijn voorraad vond ik nog een bak roomijs en een pot kersen op sap, dus er gaat nog een lekker toetje volgen ook.
Lekker LV!
Elfje, je houdt dapper vol op Actueel. Kwel je jezelf erg graag?
Gefeliciteerd GG!!
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juli 2016 @ 12:39:

Ik zit North & South te kijken....

Heerlijk gedateerd.

Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.

En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!

Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.

Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.Ik heb vorig jaar of zo eens de eerste aflevering op YouTube bekeken, echt komisch inderdaad
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juli 2016 @ 12:48:

[...]

Pffffff ja, dat kijkt mijn dochter nu.

Dat vind ik echt niet om aan te zien.ja verschrikkelijk!
Oh Nort & Saus :flirting

Gefeliciteerd GG! Goed nieuws
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat goed GG!!!

Wij zijn op weg naar het zuiden. Eerst een nachtje Maastricht en dan morgen door naar Frankrijk
Lekker genieten Yette!

Vakantie!!!!!
When they go low, we go high. (M.Obama)
Hartstikke goed GG! Op de vakantie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gefeliciteerd GG
Fijne vakantie Yette!
Wat zijn jullie tof! Bedankt voor alle aanmoediging en felicitaties.

LV: Vriendin heeft het soort werk dat je overal kunt doen waar een internetaansluiting is. En we hebben deze beslissing - om terug te gaan - echt samen genomen.

Bah - ik moest dus wel twee andere werkgevers terugbellen om te zeggen dat ik ze niet gekozen heb. Dan denk je: haha, nu zijn de rollen eens omgedraaid! Maar ik voelde me er gewoon rot onder, want die mensen nemen hartstikke enthousiast contact met je op (één werkgever had zelfs de tweede ronde overgeslagen omdat 'het gevoel gewoon goed was') en dan reageer je dus met een 'sorry, maar nee'.

Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!
IMHO
quote:yette schreef op 15 juli 2016 @ 20:04:

Wat goed GG!!!

Wij zijn op weg naar het zuiden. Eerst een nachtje Maastricht en dan morgen door naar Frankrijk [afbeelding]Heerlijk! Geniet ervan!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 21:33:

Wat zijn jullie tof! Bedankt voor alle aanmoediging en felicitaties.

LV: Vriendin heeft het soort werk dat je overal kunt doen waar een internetaansluiting is. En we hebben deze beslissing - om terug te gaan - echt samen genomen.

Bah - ik moest dus wel twee andere werkgevers terugbellen om te zeggen dat ik ze niet gekozen heb. Dan denk je: haha, nu zijn de rollen eens omgedraaid! Maar ik voelde me er gewoon rot onder, want die mensen nemen hartstikke enthousiast contact met je op (één werkgever had zelfs de tweede ronde overgeslagen omdat 'het gevoel gewoon goed was') en dan reageer je dus met een 'sorry, maar nee'.

Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!Proost!
Proost GG!
Fijn Gg!!

Ik kijk t laatste stuk van de crossfit docu en glij weer van de bank
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Is er nu een staatsgreep in Turkije bezig of lees ik dat verkeerd?
Ja GG best lullig om dan te moeten bellen dat je iets anders hebt aangenomen als de andere partij zo blij is. Maar ja het is nu klaar dus bubbels zijn op zijn plaats.
quote:Inkie12345 schreef op 15 juli 2016 @ 22:26:

Is er nu een staatsgreep in Turkije bezig of lees ik dat verkeerd? er is iig iets aan de hand daar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 15 juli 2016 @ 22:29:

[...]

er is iig iets aan de hand daar Ja dat kan je wel zeggen. Geen tv hier en alleen telefoon dus zoekt soms wat lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven