Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 juli 2016 @ 23:24:

Klassiek, meest vivaldi en mozart en 1 stukje bach. Was ok, sommige stukken mooi maar ik vond ze soms wat slordig.Ben ik ook wel weer eens aan toe. Maar balen als er 'geraffeld' wordt. Met dans vind ik dat ook vervelend, heb dan de neiging om 'de balletjuf' uit te gaan hangen van in de zaal
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 21:09:

[...]

Dan ga ik wel hier wonen, in het land van Frau Merkel. En currywurst. En de U bahn waar om 19.00 uur allemaal mannen meereizen met een fles bier aan de lippen.Ik denk dat ik dan voor IJsland kies. Die walvisballen in het bier is alleen in de winter, dan drink ik toch al liever glühwein dan bier. En op het terras van ons café staat al een terraswarmer, in combi met die mooie IJslandse truien hou ik het wel warm. Dus met wat pakken hagelslag in mijn handbagage ben ik wel klaar voor de emigratie, denk ik.
Ik ga straks Abeltje maar weer eens lezen. Zou verplichte literatuur moeten zijn voor iedereen die denkt dat het er beter op wordt, na een staatsgreep
quote:LunaLoona schreef op 15 juli 2016 @ 23:32:

[...]

Ik denk dat ik dan voor IJsland kies. Die walvisballen in het bier is alleen in de winter, dan drink ik toch al liever glühwein dan bier. En op het terras van ons café staat al een terraswarmer, in combi met die mooie IJslandse truien hou ik het wel warm. Dus met wat pakken hagelslag in mijn handbagage ben ik wel klaar voor de emigratie, denk ik. Ik verhuis mee! Maar bij mij gaat er heel veel Franse kaas mee in mijn bagage en moet ik nog snowboots met hakken scoren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 juli 2016 @ 23:33:

Ik ga straks Abeltje maar weer eens lezen. Zou verplichte literatuur moeten zijn voor iedereen die denkt dat het er beter op wordt, na een staatsgreep
GG, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

LV, fijn dat je prakkies er zo goed ingaan bij je dochter.

Oudblond, gezellig! Moet ik nog toastjes meenemen voor bij de Franse kaas, of neem je ook baguettes mee?
Goedemorgen vanuit een stralend zonnig Berlijn.

Fijne dag allemaal.
Wij stonden dus letterlijk op het punt om een vlucht via Istanbul voor aanstaande donderdag te boeken, mijn vriendin was onze gegevens aan het invoeren, toen ik nog even op het nieuws keek en zei: "uh, doe toch maar niet".
IMHO
Goedemorgen allemaal
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 juli 2016 @ 08:26:

Wij stonden dus letterlijk op het punt om een vlucht via Istanbul voor aanstaande donderdag te boeken, mijn vriendin was onze gegevens aan het invoeren, toen ik nog even op het nieuws keek en zei: "uh, doe toch maar niet".Dat land is in chaos.
Goedemorgen Stamgasten.
Mogguh. Ik wilde gaan boksen maar moet vanmiddag met ongewassen haar bij de kapper zitten. Dat doen we de kapster maar niet aan, als ik gebokst heb loopt het zweet letterlijk in straaltjes uit mn haar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 juli 2016 @ 06:43:

Goedemorgen vanuit een stralend zonnig Berlijn.

Fijne dag allemaal.

Geniet van die geweldige stad!

Goedemorgen. Ik moet nog slapen
Goedemorgen! Geen zon te bekennen en ik heb vanmiddag een tuinfeest. Hoop dat het tenminste droog blijft. Vier hartige taarten staan in de oven. Even koffie en daarna wat tutten.
quote:yasmijn schreef op 16 juli 2016 @ 09:10:

[...]

Dat land is in chaos. Weet ik, ik heb een hele sterke band met Turkije en dit doet me pijn.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 juli 2016 @ 10:06:

[...]

Weet ik, ik heb een hele sterke band met Turkije en dit doet me pijn.Ja het is allemaal niet mooi.
Goedemorgen!!
morning

Yas, wat fijn dat het zo goed gaat met Kane!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 16 juli 2016 @ 10:46:

morning

Yas, wat fijn dat het zo goed gaat met Kane! Wij zijn er ook erg blij mee! Nooit verwacht dat ie zich zo sociaal en gezellig zou gaan gedragen.
Onze eerste prio was hem die ziekte door te krijgen. Nadat Bo stierf hadden wij en de dierenarts er een heel hard hoofd in. Hij was zo ziek. En dat heeft ie overleefd, godzijdank. Denk doordat we hem steeds moesten oppakken om de voeding en medicatie erin te krijgen, dat ie aan ons en onze geuren gewend raakte. En toen ie opknapte en de sonde verwijderd werd en weer zelf ging eten, kreeg ie belangstelling voor de omgeving en ging de boel verkennen, eerst heel, heel voorzichtig en als er beweging was, schoot ie weer weg. Die tijd ligt nu ver achter ons, doet ie nooit meer.

En nu is ie heel goed te pas en vindt alles even leuk.

Hij vindt het nog steeds niet leuk als de bel gaat, dan gaat ie weer achter de bank. Logisch, vreemde mensen. 'sAvonds als ik op de bank zit komt ie heel gezellig tegen me aan liggen en dan knuffel ik hem.

Het is een totaal andere kat geworden. En hij wil heersen over de andere 2 katers . De 2 poezen vindt ie niet bijster interessant. Daar schrijdt het slagschip langs heen
heerlijk ventje en voor jullie geduld en liefde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 09:50:

[...]

Geniet van die geweldige stad!

Goedemorgen. Ik moet nog slapen Het is echt een geweldige stad. Ik geniet met volle teugen.
Yas, wat fijn dat jullie hem zo op zijn gemak kunnen maken na alle verliezen en veranderingen in zijn leven.
Wat een fijn nieuws Yas
Hunniebunnie, gefeliciteerd met je verjaardag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven