Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2016 18:03
Reden: verwijderd ivm ongepast
% gewijzigd
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Waarom toch die hatelijkheid hier?Dat is geen hatelijkheid! Dat is reageren op de Posts die jij plaatst.
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:20:

[...]

Dat is geen hatelijkheid! Dat is reageren op de Posts die jij plaatst.Zeggen dat ik naar het Save topic moet, vind ik niet echt een reactie op mijn post.
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Waarom toch die hatelijkheid hier?De haat komt van een heel andere kant. Daar waar jij voor weg blijft kijken.
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:22:

[...]

Zeggen dat ik naar het Save topic moet, vind ik niet echt een reactie op mijn post.Ik heb je reacties daar ook gelezen
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:23:

[...]

Ik heb je reacties daar ook gelezenEn?
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:26:

[...]

En?En dus kan ik zien hoe jij erover denkt kind.
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:29:

[...]

En dus kan ik zien hoe jij erover denkt kind.Ja, en? Ik weet ook hoe jij erover denkt.
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:31:

[...]

Ja, en? Ik weet ook hoe jij erover denkt.Hopelijk steek je er iets van op
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:35:

[...]

Hopelijk steek je er iets van opOh, een heleboel eerlijk gezegd.
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:14:

[...]

Ach elfje. Wat jammer dat het toch wel weer islam gerelateerd is hè? Snel terug naar café safe!
quote:YellowDiamond schreef op 15 juli 2016 @ 21:20:

[...]

Ik zag op een ander forum een linkje naar zijn facebooksite en die stond vol met koranteksten. Daar stond ook de foto van zijn kids op in terreuroutfitjes.
Maarre ik moet zeggen dat ik die aanslagpleger erg creatief vind, hij heeft hier duidelijk over nagedacht.

Mensen omver rijden met een vrachtwagen, hoe bedenk je het.

Mensen zijn bedacht op mannen die eerst allah....roepen en dan beginnen met schieten, maar zo een vrachtwagen had duidelijk niemand zien aankomen, niet voor niets heeft hij 2 km zig zaggend door kunnen rijden voordat hij werd doodgeschoten met de afstand die hij heeft kunnen afleggen valt het aantal doden nog mee vind ik , er zijn mensen die zeggen dat ze die vrachtwagen hebben zien rijden zelfs een zanger die hoog op een podium stond zag hem aan komen rijden, met de kennis van nu denk ik waarom heb je niet iets van KIJK UIT! gegild in die microfoon, maar goed als ik daar had gestaan zou ik ook denken dat hij bier of etenswaren kwam leveren ofzo.

Voortaan zullen vrachtwagens met argusogen gevolgd worden tijdens evenementen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
IS says ...and it is on the internet... so it must be true.

Rot toch op met die achterlijke theorie. Ik staf je, weg ermee!

Moslimlanden koloniseren verhoogt ook het aantal moslims en dat is nu eenmaal het geval in Frankrijk.

Het is niet anders dan het aantal antillianen en surinamers in Nederland, zo heeft Frankrijk een hoog aantal Tunesiers,Marokkanen etc.
Bijzonder dat IS de aanslag opeist.

Volgens mij komt het ze slechts goed uit omdat ze angst willen zaaien.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:ardni schreef op 16 juli 2016 @ 17:31:

[...]

IS says ...and it is on the internet... so it must be true.

Rot toch op met die achterlijke theorie. Ik staf je, weg ermee!

Moslimlanden koloniseren verhoogt ook het aantal moslims en dat is nu eenmaal het geval in Frankrijk.

Het is niet anders dan het aantal antillianen en surinamers in Nederland, zo heeft Frankrijk een hoog aantal Tunesiers,Marokkanen etc.

Er is wel meer:

De snelle radicalisering valt volgens de minister op te maken uit verklaringen van mensen uit de omgeving van de dader. Volgens Cazeneuve was de man geen soldaat van IS, zoals de terreurorganisatie zelf heeft gemeld

http://nos.nl/artikel/211 ... -radicaliseerde-snel.html

Overigens heb ik nog geen bewijzen voor die radicalisering gezien / gelezen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2016 @ 19:45:

Bijzonder dat IS de aanslag opeist.

Volgens mij komt het ze slechts goed uit omdat ze angst willen zaaien.U heeft het nieuws niet gevolgd vandaag?
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 19:56:

[...]

U heeft het nieuws niet gevolgd vandaag?

?

Er zijn 2 mogelijke opties in t nieuws of hij is in 2weken tijd geradicaliseerd of het was een soort van Apeldoornactie
quote:SuperWijf schreef op 16 juli 2016 @ 20:09:

[...]

?

Er zijn 2 mogelijke opties in t nieuws of hij is in 2weken tijd geradicaliseerd of het was een soort van ApeldoornactieZijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?
Ik geloof dat die man in zijn laatste weken gek geworden is en deze actie bedacht heeft, geïnspireerd door vorige aanslagen, maar dat het voorbereid en bedacht is door IS, nee.

Maar het komt ze niet slecht uit natuurlijk. En deze mensen zijn het gevaarlijkst omdat ze niet traceerbaar zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is geen Apeldoornactie.

Het is een terroristische aanslag door een Tunesische moslim met een Frans paspoort.

Met 84 onschuldige doden.
De oproepen tot deze terroristische 'lone wolves acties' die rondgaan op het internet staan gwn in de Engelse krant om de bevolking te informeren. Hier wordt het weer allemaal met de mantel der onwetendheid toegedekt.

http://www.dailymail.co.u ... -weeks-Nice-atrocity.html

quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 20:19:

[...]

Zijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?Dat is nog niet bevestigd bij mijn weten
Do you think ISIS gives two pins for your pathetic hashtags, prayers and candles? Stop waiting to be slaughtered and demand our leaders DO something!

http://www.dailymail.co.u ... nd-leaders-something.html
quote:2Italy2 schreef op 16 juli 2016 @ 20:44:

Het is geen Apeldoornactie.

Het is een terroristische aanslag door een Tunesische moslim met een Frans paspoort.

Met 84 onschuldige doden.Met een Franse verblijfsvergunning niet eens een Frans paspoort..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven