Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Pfff... moet eigenlijk naar bed, maar heb nu het liefst iemand die lekker tegen me aankruipt.... Bah. Had zo'n lekkere avond, waarom moet ik dan nu zo'n gevoel hebben?
ik ga slapen, truste allemaal!
Goeiemorgen allemaal!

Ik ben alweer wakker, moet zo de deur uit.

@Pop:Leuk dat het gezellig was in de kroeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan graag tegen iemand aan zou willen kruipen als je thuis komt!

Gisteren in bed heb ik nog een stukje PDL gekeken en hij zong een liedje waar ik echt heel erg van moest huilen..

Kon gelukkig wel goed slapen daarna, maar het was niet fijn..

Nou, ik ga onder de douche en op naar een feestje..

Tot later allemaal en een fijne dag!
wat is nu in hemelsnaam pdl?
Paul de Leeuw
PDL is wat een aantal forummers op de grote virtuele bank keken gisteravond ondre het genot van een wijntje/martini/biertje!

Een goedemoregn...uuu..middag allemaal!
Goeiemorgen allemaal!

Beetje uitgeslapen?

Ik heb zojuist voor mezelf een ferm besluit genomen:ik neem een iintenetdatepauze tot 1 maart 2009! Zojuist mn profiel van paiq verwijderd, de enige met wie ik contact had (potentiele date) miijn besluit medegedeeld en nu nog even mn profiel op chatten.nl verwijderen.

Wil die onrust van het daten (en met name de periode erna) niet meer.

Ben er blij mee!

wie heeft PDL helemaal uitgekeken?

ben benieuwd hoe het gaat met WM en Ingelke!
Ow ik heb mijn profiel op paiq nog, jammer nou zeg!
Shitttt...vis ik weer achter het net!

Wat heeft Paiq jou opgeleverd tot nu toe, BM?
Niet zoveel behalve leuke chats:-)
Goeiemiddag dames en heren !

Mijn make-up heeft het overleefd gister; kreeg er zelfs positieve reacties op !

WM: hoe was je avond? Hopelijk zijn je zenuwen weggedanst?

BE: wat een mooie ogen.....

Mizz; over het opnieuw benaderen.... Heb het zelf ook regelmatig bij iemand gedaan, maart voelt niet prettig. Blijven hopen en niets terug krijgen.....

Xen: wat een besluit ! Goed hoor ! Ben benieuwd.

Gister op stap geweest tussen een hele hoop boeren, te jonge kinderen en middelbare-leefijtd mensen.... Was gelukkig evengoed leuk!

Baal enorm van zo'n zondag; niets op de planning staan; mijn vrienden hebben allemaal plannen en ik hang straks weer gewoon met mijn ouders op de bank>> joepie

Dit weekeind enorm een hang-naar-knuffel-persoon-in-de-buurt - neiging......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja ik weet het, maar ik ga er ook geen aandacht meer aanbesteden. Dat verdoet mijn tijd een beetje.
Mmmm...Ingel en Pop voor jullie even een

Pop....wat onwijs stoer, dat je al 2x alleen naar de kroeg bent geweest! Echt stoer!!

Ingel....wat had je precies gedaan met je make up? Wel fijn dat je een gezellige avond hebt gehad.

Xenia...wat een besluit! Je zult zien dat je voor 1 maart 2009 zo onverwachts iemand tegen het lijf loopt op een plek dat je niet verwacht! Ik ben trouwens benieuwd of je vandaag een Gala jurk hebt gescoord!

BM....gisteravond lekker gekookt! Wat heb je precies klaar gemaakt voor je gasten? Vandaag nog plannen?

Jullie hebben het nog wel even gezellig gehad nadat ik weg was gegaan zag ik!

Nou mijn avondje was eigenlijk heel geslaagd. Lekker gedanst en gelachen. Het klikte ook erg tijdens het stappen met VM. Hij zocht contact met mij, raakte me zo af en toe aan, kleine kusjes etc. Heel lief. Ook gezellig met de nieuwe mensen, niet echt heel erg kunnen praten omdat de muziek erg hard stond...maar het was goed. Heb er een goed gevoel aan over gehouden. Heb nog even taxi gespeeld, was toch BOBientje

Bevriend stel van VM wilde ook al een afspraak maken om iets te doen met zijn vieren

Oh ja en VM is uiteindelijk toch blijven slapen

In de weg naar mijn huis toe hebben we nog wel een flink pittig gesprek gehad over de situatie, maar was voor mij wel even nodig. Ik herken mezelf echt niet dat ik dit soort dingen doe, maar het voelt wel goed. Ik ga alleen nu wel even de situatie laten rusten en niet meer aankaarten bij VM. Het voelt voor hem ook niet fijn en hij is ook echt niet blij met de situatie hoe die nu is.....

....en nu lekker met thee en laptop op de bank...
Nou, dan kijk ik weer op RP en allemaal van die gráfhartjes, of standaardberichtjes. Zat er één leuk bericht bij, is het een christen (sorry, maar doorgewinterde atheist hier en dat gaat nooit lukken).

En eentje met: je zal er geen spijt van krijgen....

Van wat? Een aubergine in mijn reet?

En dan nog een héél lang bericht met heel vaak woorden als 'spontaan', 'levensvreugde', 'pit' en 'leuke dingen doen'. Krijg ik jéuk van!

Voor wie het vroeg wat betreft mijn introductie hier, en bij hobby:schurft : da's mijn sarcasme. Ik gebruik schurft echt te pas en te onpas

Ik voel me wel een groentje vergeleken bij jullie hoor, allemaal spannende verhalen en ik zit ingepakt (lijkt wel een yeti nu) achter mijn pc'tje zonder love interest
Komt wel goed digi, ik duim voor je. En troost je mijn leven kent ook geen en ke le romantische ontwikkeling (al boeit me dat niet zo)
Ik had vooraf taugesalade met een pittige dressing met rode ui en cashewnoten, dan een voorgerecht met hete komkommer daarna hoofd met bietenrisotto en als na 2 soorten ijs met warme appel
Zo BM....dat klinkt erg lekker! Volgens mij kan je erg goed koken! Wanneer ben ik (zijn wij) aan de beurt?
Nou ok daar komt ie:

wie van dit forum heeft zin om te komen eten?

moet meer dan 1 persoon zijn want anders lijkt t op een date :-)
quote:winkelmandje schreef op 30 november 2008 @ 15:48:

Ingel....wat had je precies gedaan met je make up? .

Voor het eerst gedragen in het openbaar....

Fijn dat je zo leuke avond hebt gehad WM ! Een pittig gesprek lucht indd op, maar wel ok dat je dat nu bewust even van je af gaat houden.
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 18:27:

Nou ok daar komt ie:

IK !

Maar r'dam is me toch echt wat te ver weg.....
Ja Badmeester, maar ik heb een maag ter grootte van een dubbeltje en da's zo zielig als je de rest moet weggooien.

Ik kan zelf niet koken. Heb vandaag op het station een pannenkoek met bacon op, maar kreeg 'm maar voor de helft op. Hm.
ja lekker belangrijk wat overblijft vries ik in :-)
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 18:27:

Nou ok daar komt ie:

Lijkt me lekker! en Gezellig!!
Nou ben benieuwd wie er nog meer ja zegt:-)
quote:ingelke_kepringelke schreef op 30 november 2008 @ 18:34:

[...]

Voor het eerst gedragen in het openbaar....

Fijn dat je zo leuke avond hebt gehad WM ! Een pittig gesprek lucht indd op, maar wel ok dat je dat nu bewust even van je af gaat houden.

Ow wat leuk, dat had ik even gemist Wel super dat je dan complimentjes erover hebt gekregen!

Ja ik ga me er nu bewust vanaf houden, het is ook niet leuk voor hem. Dat begrijp ik ook wel. Dus ik moet het nu laten rusten!

Hoe voel je je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven