Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 30 november 2008 @ 21:16:

En wat PD betreft, tja raar om nog even op valreep te vragen of jullie nog op vakantie gaan of niet...niet zo gek dat er dan wat een verwarrend gesprek volgt...Vind het iig heel goed van je dat je je twijfels hebt uitgesproken! Maar had hij begrip voor je twijfels?

Ja, ben wel blij dat ik eerlijk ben geweest, ook al was het even verwarrend om ineens zo laatste moment die vraag te krijgen.

En begrip... begrip... tja... Hij begon dus over die ex die ook 'niet zo snel' wou gaan, en dat 'ie blij was dat hij dat afgekapt had, ook omdat ze uiteindelijk niet goed bij elkaar pasten, maar ook omdat ze blijkbaar bij hem niet meteen "JA" had, maar bij de vent van daarna wel...

Hij zei ook: ik zal het niet meteen afkappen hoor, nu je niet met me op vakantie wil... maar voelde wel enorme teleurstelling bij hem. Denk dat 'ie in zijn eigen enthousiasme toch niet helemaal mijn terughoudendheid had opgemerkt.
Iig heb je het gezegd en dat is alleen maar goed!

Nu maar even laten bezinken van beide kanten...

Hou je taai!

Ik ga zo naar bed meiden en mannen, ben moemoe en drukke week weer voor de boeg.

Mijn gala is de 20e trouwens, dus heb nog wel wat shoptijd gelukkig.

Truste allemaal
Dankje Xen. Ik weet dat het juist goed is, maar voel me toch beetje kut nu. Nou ja, we zullen wel zien.

Slaap lekker.
Shit zeg, kan me nu al helemaal niet meer goed concentreren op mijn werk... zucht.
Oh ik had wel een date perikel:

Ik was vrijdagnacht op een studentenfeest beland en daar viel een 20 jarige medicijnenstudente op me haha
Toch nog wakker,........

Mozz, jeetje wat een rot situatie zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je je daarbij "kut" voelt!

Heeft PD nog iets laten horen na jullie gehaaste gesprek?

Het is goed dat je het hebt gezegd, alleen op een rustiger moment was prettig geweest!
en nog een lekker fout nummer http://nl.youtube.com/watch?v=zpp3XNvpi ... re=related
Nog niks gehoord WM, hij is nu aan het werk... tot een uur of elf (hij moest ff bij iemand gaan kijken), hm, nu dus ongeveer...

Rustiger moment was handiger geweest, zo onafgemaakt gesprek nu. Voelt echt alsof de 'go with the flow' zeepbel uit elkaar is gespat nu, ineens weer in de realiteit...
Lekker nummertje Bad! Vooral als die beat en die baslijn erin komen... pwappauwapwap!
Ja Mozz kan me helemaal voorstellen! Kunnen jullie niet nog even bellen om het gesprek af te maken?

Zodat hij nog langs kan komen?
http://nl.youtube.com/watch?v=ID_N7rv-iN8
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 23:28:

http://nl.youtube.com/watch?v=ID_N7rv-iN8

Lekker nummet BM...gaan we ook deze golden oldies luisteren als toetje van het diner?

Muziekquizje......altijd leuk!
Klik mij aan ;-)
jahoor maar nog maar twee aanmeldingen maar belofte maakt schuld :-)
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 23:33:

jahoor maar nog maar twee aanmeldingen maar belofte maakt schuld :-)

Ik wou het niet zeggen

Maar moeten we even een datum plannen
dit is echt heel oud maar ik vind m geweldig:

http://nl.youtube.com/watch?v=ASBDZ8zoY ... re=related
Deze vond ik als klein kind al geweldig!!
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 23:40:

dit is echt heel oud maar ik vind m geweldig:

http://nl.youtube.com/watch?v=ASBDZ8zoY ... dHaha...ik vind bepaalde gedeeltes leuk, het midden zeg maar. Begin niet zo
IK ga ook maar eens slapen
Mozz... wat een mooie jurk op marktplaats!

Even een zwaai van uit hier! Lekker gedanst vanavond, maar ik ben nu best moe en ga zo lekker slapen.

BE, ik vind dat ook moeilijk. Zou gisteren een date hebben met RPP1, maar dat ging niet door en nu heeft RPP2 mij op date gevraagd, dus dat ga ik ook doen. Heb met beiden contact, maar ga eerst eens daten met RPP2 en dan kijken of het leuk is. Is het leuk dan vertel ik RPP1 dat ik iemand heb ontmoet. En dat ik een date uitstel. Misschien gooi ik dan wel mn eigen ruiten in, maar ik vind het niet netjes om met twee mannen tegelijk te daten. Straks zijn ze beiden leuk en kan ik niet meer kiezen, haha!
ECHOOOO.....echooo....chooo....hooo.....ooo
AAAARGH!!!

Sla mij of zo...

McSteamy is weer op msn gekomen en hij komt net terug van de begravenis van zn oma...

Liep ik dus de hele tijd me druk te maken om niks! Ik wordt gek geloof ik. Vannacht al de hele tijd liggen piekeren en niet kunnen slapen... >zucht<

Noem mij maar Mizz "pieker" Aardbei...
Mooie jurk he! Als ik nou een reden had om 'm aan te doen... dan zou ik 'm wel willen kopen!

Leuke muziekjes hebben jullie gisteravond hier uitgewisseld BM en WM, en Pop lekker gedanst dus?

Ik was gister ineens weg hier omdat PD na zijn werk weer hier voor de deur stond. Hij vond het, net als ik, een beetje vreemd onafgesloten gesprek. We zijn vervolgens een uur buiten gaan wandelen en hebben gepraat over 'hoe staan we hierin' maar ook over koetjes en kalfjes.

Hij is ook blijven slapen, en vanmorgen weer gepraat over hoe en wat (hij heeft zelfs zijn werk ervoor afgezegd). Ben blij dat we nu langer hebben gepraat. Voelt toch minder 'oneerlijk' naar hem toe. We gaan wel gewoon door met kijken hoe het loopt, ook al zijn zijn gevoelens heftiger aanwezig dan die van mij. En de hele tijd was het, naast de toch best moeilijke gesprekken, ook weer zo fijn samen... we hebben bijv. marsepeinen beestjes zitten kleien, echt iets voor mij, spelen met mijn eten, maar had niet van hem verwacht dat 'ie dat ook zou doen, haha! Dat is het ook weer: ik ontdek elke keer dingetjes aan hem dat ik denk: dat had ik niet van hem verwacht! En toch... er zijn een paar dingen... die me dwars blijven zitten, die eigenlijk niet echt uit zouden mogen maken.. of misschien wel... ik weet niet.

Nou ja, einde egopost maar weer. Ik ga eens koken. Pasta met spinazie en feta!
MizzPieker Heb je nu weer leuk met 'm gemsnt dan? Vind het alsnog vreemd dat 'ie dan je berichtje van hyves had gewist...

hoop dat het piekeren een beetje zakt, is namelijk niet leuk!
Hela !

Ingel heeft haar eerste dag op der nieuwe werk overleefd...... pff.

Hoofd zit aardig vol, maar wel 'leuk-vol'.

Heb ook nog werkelijk nooit zo'n regelmatig rooster gehad als dat ik net heb overgeschreven....jeetje

Pop; ik dacht dat je afgelopen za. een date met rp2 had gepland? Niet dus...?

Hoe was je salsa-feesje gister? Nog met een lekkere vent gedanst?

Moz; wat een paar gekke dagen zeg; ex en pd voor de deur. Wel fijn dat het nu beter uitgepraat is en dat jullie het toch ook leuk hebben gehad met je marsepein.... Wel vreemd indd, blijf je er niet de hele tijd aan denken?

-Zag ik dat jij gisteravond om 22.33h postte dat je nog aan het werk was????!!!!?? Het was volgens mij weekeind hoor

BE: young ones zijn coel !

BM; vertel; ben je ook teruggevallen op de studente?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven