Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 19:04:

Nou ben benieuwd wie er nog meer ja zegt:-)We kunnen wel het programma "smaken verschillen" nabootsen!
Maar dan moeten we allemaal koken WM... En dan moet ik mn tafel weer in de woonkamer neerzetten... Die heb ik net een week geleden naar boven getild!

Ik ga zo naar een salsafeestje, maar ben zooooooooo lui vandaag dat het me moeite kost om op te staan en andere kleren aan te doen. Vind een trainingsbroek nou niet erg geschikt :P

WM, fijn dat je het zo leuk hebt gehad gisteren!

Xen, dapper besluit van je. Even NIET meer bezig met al die ellende rondom het daten. (Mmm... hopelijk schrik ik digitalis hier niet mee af) Ik denk dat ik, als RPP1 en 2 niks blijken te zijn ook zoiets ga doen. Maar eigenlijk ken ik mezelf te goed dat ik dat maar 2 weken volhou!

Nou, ik ga toch maar ns bedenken wat ik aan doe!
Ok dan is alleen BM de enige die gaat koken
quote:badmeester schreef op 30 november 2008 @ 19:04:

Nou ben benieuwd wie er nog meer ja zegt:-)

Jaaaa, ik ben ook wel benieuwd naar de kookkunsten van BM!

WM wat leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad! Jeeeee!

En Ingel ook met de make-up. Ga je het nou vaker op doen?

Haha, digi, ik haat dat ook, van die reacties met 'levensvreugde' en 'geen spijt van krijgen... brrrrr! Niet de moed verliezen hoor, er komt er vast nog wel één die wel in jouw straatje zit

Xen, goed van je, ff date-pauze. Ik riep dat voor mezelf ook een tijdje geleden, maar kon het toch niet laten om toch nog af en toe even op paiq te kijken... en voila..., maar volgens mij ben jij daar resoluter in. Goed hoor, beetje rust.
Haha Pop, ik geef het ook niet veel kans hoor, maar wie weet....

Ik wil ook wel voor jullie koken, maar dan laat ik jullie wel eerst een contract ondertekenen dat ik niet kan worden aangeklaagd als jullie voedselvergifting, buikloop of de dood oplopen
Eten hoor ik daar iemand aanbieden om te koken??? Weer een dag dat ik niet naar de snackbar om de hoek moet... ;)

Ik ben gek op onze zuiderburen, die reageren tenminste op mijn RP berichtjes. Heb nu al contact met 2 ervan. En volgende week nog een date, wat en waar weet ik nog niet maar dat zien we aankomende week wel.
quote:Blue_Eyes schreef op 30 november 2008 @ 19:47:

Eten hoor ik daar iemand aanbieden om te koken??? Weer een dag dat ik niet naar de snackbar om de hoek moet... ;)

Ik ben gek op onze zuiderburen, die reageren tenminste op mijn RP berichtjes. Heb nu al contact met 2 ervan. En volgende week nog een date, wat en waar weet ik nog niet maar dat zien we aankomende week wel.Je weet toch wel dat ze je met u aanspreken he?
Ja beleefd zijn ze ook nog eens! Goede eigenschap toch?
Wat leuk BE....en dat moet ik via het forum vernemen

Xenia.....hoe is het met project galajurk afgelopen?

BM....welke datum had u in gedachten?

Pop...veel plezier op je salsafeestje!

Moz..hoe is het met jouw vandaag?
WM: fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! Time to relax!

Pop: veel plezier straks!

Mozz: ik heb mn profiel al verwijderd op paiq, anders zou ik ook wel weer es op verveeld moment gekeken hebben. Hoe is het met PD?

Ik ook hele luie dag, echt geen zin om stad in te gaan (te druk en te koud/nat). Ga morgen in lunchpauze wel ff bij Mexx kijken, WM!
Ja je kunt het ook beleefd noemen, BE..over een aantal maanden hoor je: wat hou ik van toch u..oeps nee ze zeggen: ik zie u graag!
tot nu toe dus de winkelmand en mozzarella met een ja en digi met een onduidelijke reactie:-)
BM: ik had graag willen komen, maar Rotterdam is echt te ver voor een etentje, of je moet me een heel weekend willen hebben :-)
Digi: krijg je nou reacties van Nederlanders of Belgen?
Ja moet zeker relaxen nu.... I will try!

Ja je moet echt bij Mexx kijken...zou ook heel graag die galajurk willen hebben namelijk! Miss lukt het financieel deze maand wel!

BE......ja dan zeggen ze straks zoals Xenia zegt....."Ik zie u graag" Ipv ik ben zo verliefd!! Nou dat kan je maar mooi in je zak steken
Hallooooooo!

Ik ben ook weer thuis uit de achterhoek..

Was een gezellig familiefeestje..volgende week weer
Ik krijg reacties van zowel NL-ers als Belgen. Nog niet veel soeps.
Ik ben zooo moe
Dan ga je naar bedje toe WM....

Probleem..... Nu heb ik contact met 2 vrouwen sinds vandaag en volgende week een date met een ander..... Wat moet ik doen? Die andere twee afkappen of gewoon contact mee houden voor het geval dat?

Mijn gevoel zegt afkappen maar mijn verstand zegt als het volgend weekend nou niks is....
Leuk BE, nu al een date in de planning!

Ik wil ook wel weer eens een galajurk! Lekker tuttelen... nu alleen nog het feest erbij zoeken Is je feest al snel Xen?

Ik wil DEZE!

Ben aan het werk geweest gisteren en vandaag, en nu ook weer (met viva open op de achtergrond, ghehe).

Vandaag was wel een 'onverwachte bezoekjes' dag zeg...

Vanmiddag ging ineens de bel, stond ex voor de deur. Hij wou praten, maar mocht van mij niet binnenkomen. Wel weer in 'discussie' verzeild geraakt. Eerst met hem in de sneeuw buiten, later toch even in mijn halletje binnen gelaten. Ik snap niet dat 'ie nog steeeeds niet opgeeft. En hij probeerde me uit te horen over PD (en hij had 'm al helemaal uitgecheckt op hyves, en snapte uiteraard niet wat ik met zo iemand moest, na alles wat wij samen hadden gehad... zucht) Ik stelde nog voor dat ik dan maar niet naar het vriendengroepje-sintavondje kwam, maar uiteindelijk toch besloten dat we toch beiden gaan. Pfff.

En daarnet PD onverwacht voor de deur. Hij was onderweg naar werk en kwam even knuffel en koffie halen. Toen 'ie echt weg moest vroeg 'ie op het laatste moment nog: en gaan we nog op vakantie? Dus ik... gezegd dat ik toch twijfelde en het 'eng' vond zoiets vast te leggen... toen best heftig gesprekje even. Over dat ik het niet weet, dat het wel goed voelt, maar toch niet zo overtuigend dat ik zoiets zou willen plannen. Hij had zelf het idee dat het niet zomaar over zou zijn. En toen ik mijn twijfels vertelde begon 'ie meteen over een van zijn exen die ook twijfelde, maar nu met een ander wel helemaal snel alles plant enzo... en dat 'ie blij was dat 'ie het met haar afgekapt had We hebben nu maar besloten geen vakantie te boeken. Het duurde alles bij elkaar maar 5 minuten, maar ik moest echt bijna janken gewoon. Vind dat toch best lastig, moet je ineens je gevoel bepalen en ook nog eens onder woorden brengen...... en dat terwijl 'ie zijn jas al aan had om naar werk te racen...
BE, je kan het contact met die anderen toch even op een laag pitje zetten, even 'on hold'? Als je pas eerste date met iemand hebt, is het toch best logisch dat er nog andere contacten open staan? Meestal mailen mensen wel met een aantal tegelijk toch... Als je ze maar niet allemaal door elkaar gaat daten, dat zou wel erg zijn
Jeetje, Mozz,wat een heftig dagje zeg!

Goed dat je je ex niet hebt binnengelaten!

En wat PD betreft, tja raar om nog even op valreep te vragen of jullie nog op vakantie gaan of niet...niet zo gek dat er dan wat een verwarrend gesprek volgt...Vind het iig heel goed van je dat je je twijfels hebt uitgesproken! Maar had hij begrip voor je twijfels?
BE: gewoon contact mee houden, nix mis mee! Maar toch niet allemaal Belgische vrouwen he? :-)
Lijkt me niet leuk Mozz! Heb er zoiezo al een hekel aan als iemand onverwachts voor de deur staat. En dan ook nog eens je ex die dan moeilijk loopt te doen. Daar zit je dan zeker niet op te wachten.
quote:Xenia66 schreef op 30 november 2008 @ 21:20:

BE: gewoon contact mee houden, nix mis mee! Maar toch niet allemaal Belgische vrouwen he? :-)

Nee hoor ben heel ruimdenkend. Nederlandse en Belgische vrouwen.

Off topic: Zit the Young Ones te kijken en het slaat nergens op maar toch blijf in kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven