Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 17 juli 2016 om 01:42
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 01:37:
[...]
Dubbel jammer dus.
Ik weer geen leuke moppen. Maar mijn kat is wel een grote grap. Die is vandaag voor de 4e keer in een enorme boom geklommen waar hij niet meer uit kon komen. En de boom is te hoog om er zelf bij te komen.
Dus vandaag kwamen er wéér 2 brandweerauto's om mijn loserkat te redden. De hoogwerker vind hij ondertussen ook niet meer eng.
[...]
Dubbel jammer dus.
Ik weer geen leuke moppen. Maar mijn kat is wel een grote grap. Die is vandaag voor de 4e keer in een enorme boom geklommen waar hij niet meer uit kon komen. En de boom is te hoog om er zelf bij te komen.
Dus vandaag kwamen er wéér 2 brandweerauto's om mijn loserkat te redden. De hoogwerker vind hij ondertussen ook niet meer eng.
zondag 17 juli 2016 om 01:44
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 01:42:
[...]
Neeeeeeee!
Moet je daar dan voor betalen?
[...]
Neeeeeeee!
Moet je daar dan voor betalen?
•
zondag 17 juli 2016 om 01:54
zondag 17 juli 2016 om 02:03
zondag 17 juli 2016 om 02:15
zondag 17 juli 2016 om 02:28
Bedankt voor het begrip BGB & ZQ.
Ik ga ook slapen.
(Ik ga de berichten zeker niet (wegens herkenbaarheid) aan iedereen sturen, maar ik begrijp het als je hier vaak aanwezig bent dat je de waarheid wil weten en daarom ben ik ook bereid om het naar meerdere forummers te sturen. Heb je hier behoefte aan, pb me even)
Ik ga ook slapen.
(Ik ga de berichten zeker niet (wegens herkenbaarheid) aan iedereen sturen, maar ik begrijp het als je hier vaak aanwezig bent dat je de waarheid wil weten en daarom ben ik ook bereid om het naar meerdere forummers te sturen. Heb je hier behoefte aan, pb me even)
zondag 17 juli 2016 om 02:45
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 02:28:
Ik ga ook slapen.
Aan wie heb je ze allemaal gestuurd dan?
Ik ben niet haar grootste fan, maar dit vind ik evenmin kunnen als dat zij haar inloggegevens aan anderen doorgeeft.
Hou dat dan gewoon in jullie achterkamers.
Ik ga ook slapen.
Ik ben niet haar grootste fan, maar dit vind ik evenmin kunnen als dat zij haar inloggegevens aan anderen doorgeeft.
Hou dat dan gewoon in jullie achterkamers.
zondag 17 juli 2016 om 02:50
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 02:45:
[...]
Hou dat dan gewoon in jullie achterkamers.Ik denk dat ze blij mag wezen dat ik het niet open en bloot op het forum gooi. Ik heb alles nog een keer gelezen (was alweer een tijd geleden, want ja je zal het niet denken, maar heb ook een leven hiernaast) en het maakt me weer zo woest.
[...]
Hou dat dan gewoon in jullie achterkamers.Ik denk dat ze blij mag wezen dat ik het niet open en bloot op het forum gooi. Ik heb alles nog een keer gelezen (was alweer een tijd geleden, want ja je zal het niet denken, maar heb ook een leven hiernaast) en het maakt me weer zo woest.