Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar jezus, waarom word er niet sneller door de mods gereageert? Het is júist van belang nu om snel op te treden.

Beter achterhalen ze haar IP adres ook zodat ze dat kunnen doorschuiven naar het GGZ ofzo.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 11:04:

Ik snap überhaupt niet dat je de pb's leest van haar als je weet dat je er niet tegen kan. Overal blokkeren en klaar.In ieder geval je Facebook dicht timmeren voor vreemden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:04:

Maar jezus, waarom word er niet sneller door de mods gereageert? Het is júist van belang nu om snel op te treden.

Beter achterhalen ze haar IP adres ook zodat ze dat kunnen doorschuiven naar het GGZ ofzo.CM is er pas morgen.

Ik snap überhaupt niet dat je de pb's leest van haar als je weet dat je er niet tegen kan. Overal blokkeren en klaar.Beetje kort door de bocht dit zeg.
Ik lees nu op mod topic dat ze eerst met de betrokkenen gaan mailen maar die accounts van d'r dicht gooien daar lees ik niks over
quote:Goede-Fee schreef op 17 juli 2016 @ 11:06:

[...]

CM is er pas morgen.Maar die valt toch wel op te trommelen voor 'noodsituaties'? Oké, noodsituatie is een groot woord, maar hopelijk begrijpen julloe wat ik bedoel. Dit mogen ze niet laten gebeuren omdat de CM er pas morgen is. Nouja, vind ik dan hè.
Wil jij dat de CM ervoor gaat zorgen dat Sap opgenomen gaat worden? Moet niet gekker worden!

Ik snap überhaupt niet dat je de pb's leest van haar als je weet dat je er niet tegen kan. Overal blokkeren en klaar.Dat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:07:

[...]

Beetje kort door de bocht dit zeg.Want?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:09:

[...]

Maar die valt toch wel op te trommelen voor 'noodsituaties'? Oké, noodsituatie is een groot woord, maar hopelijk begrijpen julloe wat ik bedoel. Dit mogen ze niet laten gebeuren omdat de CM er pas morgen is. Nouja, vind ik dan hè.

Nee natuurlijk niet en ggz inschakelen doen ze ook niet.

Maar de account dichtgooien moeten de mods wel kunnen lijkt me.
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 11:10:

Wil jij dat de CM ervoor gaat zorgen dat Sap opgenomen gaat worden? Moet niet gekker worden!

Waar zeg ik dat? Ik vind alleen dat de CM best opgetrommelt kan worden om die accounts te sluiten en om ervoor te zorgen dat daardoor er hier weer een beetje rust komt. Maar volgens mij kan een mod dat ook, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren.

Over dat IP adres, nou dat kunnen ze best doen. Maar dat gaat écht niet gebeuren. Maar het enige wat Sap nodig heeft is een opname in ee psychiatrische kliniek.

Wil jij dat de CM ervoor gaat zorgen dat Sap opgenomen gaat worden? Moet niet gekker worden! Nou dan mag ze er zelf achteraan wat mij betreft. Man man man.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Wil jij dat de CM ervoor gaat zorgen dat Sap opgenomen gaat worden? Moet niet gekker worden!Nee joh, dat die accounts verwijderd worden.
Life is short. Eat dessert first.
Via IP doorschuiven naar het GGZ.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 11:05:

[...]

In ieder geval je Facebook dicht timmeren voor vreemden.Nieuwe nick die niet te herleiden is en je bent ervan af.
Zo, ook goeiemorgen zeg, wat een gezeik.

Sap is als een zwerende vinger.

Ik heb nooit begrepen waarom nicks van gepermabanden bleven bestaan en daarmee dus ook de posts en het account. Anonimiseren met in die nwe naam evt een verwijzingen naar geband zijn voorkomt een beetje gedoe
Je bent zelf een theepot
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:04:

Beter achterhalen ze haar IP adres ook zodat ze dat kunnen doorschuiven naar het GGZ ofzo.Die zijn echt niet 24/7 online en groot gelijk hebben. Ook al lijkt het er soms wel op, ze zijn geen peuterjuf en al helemaal geen psychiater.
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:07:

[...]

Beetje kort door de bocht dit zeg.Natuurlijk niet. Selectiever zijn voortaan, Sap van je fb gooien, je fb beter afschermen en klaar
Je bent zelf een theepot
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:14:

[...]

Waar zeg ik dat? Ik vind alleen dat de CM best opgetrommelt kan worden om die accounts te sluiten en om ervoor te zorgen dat daardoor er hier weer een beetje rust komt. Maar volgens mij kan een mod dat ook, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren.

Over dat IP adres, nou dat kunnen ze best doen. Maar dat gaat écht niet gebeuren. Maar het enige wat Sap nodig heeft is een opname in ee psychiatrische kliniek.De gemiddelde werknemer wordt echt niet op een zondag opgetrommeld hoor, lijkt me heel logisch. Dat het halve forum een beetje hysterisch zit te doen versta maakt het nog geen noodsituatie.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 11:16:

[...]

Nieuwe nick die niet te herleiden is en je bent ervan af.Van je Facebook, bedoel je? Of hier?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 11:13:

[...]

Want?Aandacht is fijn, jeweettog
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 11:18:

[...]

Van je Facebook, bedoel je? Of hier?Overal, een compleet nieuwe identiteit aannemen. Meer zit er nu niet meer op.
quote:Bruise schreef op 17 juli 2016 @ 11:15:

Via IP doorschuiven naar het GGZ. Joh, ik weet ook écht wel dat ze dat niet gaan doen... Het zou in ieder geval wel helpen. Maar goed, het mag ook niet eens vanwege de privacyschending.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 11:18:

[...]

Van je Facebook, bedoel je? Of hier?Nee hier. FB dicht, hier nieuwe nick en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven