Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 juli 2016 om 20:56
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 20:55:
Kan aan mij liggen hoor, maar schiet bij mij ff in het verkeerde keelgat. Sommigen zijn inderdaad suf geweest de verkeerde te vertrouwen en dat heeft soms ook grote gevolgen. Maar om je hier op de borst te komen kloppen dat zoiets jou niet overkomt of overkomen is... Want ja goeie radar enzo.
Voer dat gesprek een ander keertje.Ligt niet aan jou.
Kan aan mij liggen hoor, maar schiet bij mij ff in het verkeerde keelgat. Sommigen zijn inderdaad suf geweest de verkeerde te vertrouwen en dat heeft soms ook grote gevolgen. Maar om je hier op de borst te komen kloppen dat zoiets jou niet overkomt of overkomen is... Want ja goeie radar enzo.
Voer dat gesprek een ander keertje.Ligt niet aan jou.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 17 juli 2016 om 20:59
zondag 17 juli 2016 om 20:59
zondag 17 juli 2016 om 21:01
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 20:55:
Voer dat gesprek een ander keertje.Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik werd er ook even iebelig van. Maar nu is het weer over. Ik kan er ook eigenlijk niet zo van wakker liggen dat ik blijkbaar feilbaar ben, en ik vind het juist wel fijn voor mensen als ze zo trots zijn op zichzelf.
Voer dat gesprek een ander keertje.Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik werd er ook even iebelig van. Maar nu is het weer over. Ik kan er ook eigenlijk niet zo van wakker liggen dat ik blijkbaar feilbaar ben, en ik vind het juist wel fijn voor mensen als ze zo trots zijn op zichzelf.
zondag 17 juli 2016 om 21:06
quote:nienke_g schreef op 17 juli 2016 @ 20:53:
[...]
Even off-topic, maar ik vraag het me al een tijdje af: hoe gaat dat dan, forummers ontmoeten? Ik bedoel: je kletst online met mensen, en dan wissel je via PB mailadressen, telefoonnummers, of iets dergelijks uit? Of is er een jaarlijkse Viva-forumleden-meeting ?Zoals het eerste, een beetje.
[...]
Even off-topic, maar ik vraag het me al een tijdje af: hoe gaat dat dan, forummers ontmoeten? Ik bedoel: je kletst online met mensen, en dan wissel je via PB mailadressen, telefoonnummers, of iets dergelijks uit? Of is er een jaarlijkse Viva-forumleden-meeting ?Zoals het eerste, een beetje.
zondag 17 juli 2016 om 21:12
Je hebt er geen meet voor nodig hoor, om een gekkie tegen te komen, iemand accepteren op FB kan al voldoende zijn. Meestal gaat dat goed, en soms niet. Het is net het echte leven, daar kom je ook wel eens een mafkees tegen die je achteraf gezien beter niet zo ver in je leven toe had kunnen laten. Is vervelend, maar in de meeste gevallen niet onoverkomelijk.
zondag 17 juli 2016 om 21:13
quote:nienke_g schreef op 17 juli 2016 @ 20:53:
[...]
Even off-topic, maar ik vraag het me al een tijdje af: hoe gaat dat dan, forummers ontmoeten? Ik bedoel: je kletst online met mensen, en dan wissel je via PB mailadressen, telefoonnummers, of iets dergelijks uit? Of is er een jaarlijkse Viva-forumleden-meeting ?
De aanleiding kan van alles zijn. Hobby, in de buurt wonen, de bekende klik etc
Er zullen forummers zijn die snel pb'en en afspreken, sommigen pas na jaren.
[...]
Even off-topic, maar ik vraag het me al een tijdje af: hoe gaat dat dan, forummers ontmoeten? Ik bedoel: je kletst online met mensen, en dan wissel je via PB mailadressen, telefoonnummers, of iets dergelijks uit? Of is er een jaarlijkse Viva-forumleden-meeting ?
De aanleiding kan van alles zijn. Hobby, in de buurt wonen, de bekende klik etc
Er zullen forummers zijn die snel pb'en en afspreken, sommigen pas na jaren.
Je bent zelf een theepot
zondag 17 juli 2016 om 21:15
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 21:12:
Je hebt er geen meet voor nodig hoor, om een gekkie tegen te komen, iemand accepteren op FB kan al voldoende zijn. Meestal gaat dat goed, en soms niet. Het is net het echte leven, daar kom je ook wel eens een mafkees tegen die je achteraf gezien beter niet zo ver in je leven toe had kunnen laten. Is vervelend, maar in de meeste gevallen niet onoverkomelijk.
Dat zijn toch levenslessen? Of nouja, levens vind ik een groot woord hoor.
Maar lessen die je dan leert.
RL of op internet/forum?
RL of op internet/forum?
zondag 17 juli 2016 om 21:17
quote:Peacy schreef op 17 juli 2016 @ 21:15:
[...]
RL of op internet/forum?Je hoeft toch niet álles een keer te ervaren? Je kunt sommige dingen toch ook gewoon voor zijn?
[...]
RL of op internet/forum?Je hoeft toch niet álles een keer te ervaren? Je kunt sommige dingen toch ook gewoon voor zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 juli 2016 om 21:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Je hoeft toch niet álles een keer te ervaren? Je kunt sommige dingen toch ook gewoon voor zijn?
Ach, het leven zonder risico's is ook vrij saai niewaar .
En dan nog: het leven gaat door, ook na een internetfittie. Je kunt voor eeuwig in de traumatische ervaring blijven hangen maar dat is mijn stijl nou eenmaal niet.
[...]
Je hoeft toch niet álles een keer te ervaren? Je kunt sommige dingen toch ook gewoon voor zijn?
Ach, het leven zonder risico's is ook vrij saai niewaar .
En dan nog: het leven gaat door, ook na een internetfittie. Je kunt voor eeuwig in de traumatische ervaring blijven hangen maar dat is mijn stijl nou eenmaal niet.
zondag 17 juli 2016 om 21:23
zondag 17 juli 2016 om 21:24
quote:nienke_g schreef op 17 juli 2016 @ 21:23:
Dank voor de toelichtingen! Het lijkt me toch wel gek als er mensen zijn die je zowel op het forum als IRL kennen. (Zelfs mijn man weet niet onder welke nick ik hier forum )
Nee hoor, levert hilarische momenten op.
Vooral als degene met wie je bent, nergens vanaf weten.
Dank voor de toelichtingen! Het lijkt me toch wel gek als er mensen zijn die je zowel op het forum als IRL kennen. (Zelfs mijn man weet niet onder welke nick ik hier forum )
Nee hoor, levert hilarische momenten op.
Vooral als degene met wie je bent, nergens vanaf weten.
zondag 17 juli 2016 om 21:25
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juli 2016 @ 21:17:
[...]
En welk licht heeft dat inzicht met je gedeeld?
O, nu snap ik pas wat je bedoelt
Geen idee wie, eigenlijk. Geen hele onbekende, volgens mij.
Frizz in "Straatcultuur: zoon weghouden of weerbaa..." zij-van-dattum.
[...]
En welk licht heeft dat inzicht met je gedeeld?
O, nu snap ik pas wat je bedoelt
Geen idee wie, eigenlijk. Geen hele onbekende, volgens mij.
Frizz in "Straatcultuur: zoon weghouden of weerbaa..." zij-van-dattum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.