Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 21:49:

Genoegdoening voor de bevalling doe ik altijd met patat. Dan haal ik voor het hele gezin friet, maar dan vreet ik alles zelf op. Want ik heb die achtponders gebaard, ja.Als ik dat doe ben ik binnen no time een tientonner.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:51:

[...]

Als ik dat doe ben ik binnen no time een tientonner.

Dat ben ik al. Dus daar zitten geen problemen.

Al neem ik wel altijd halvanaise. Want dat is wel gezonder.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:32:

[...]

Ja, Solo.

Maar ik zoek nog een getuige.Kan ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:01:

[...]

Jij mag het ABC maken!
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 21:54:

[...]

Dat ben ik al. Dus daar zitten geen problemen.

Al neem ik wel altijd halvanaise. Want dat is wel gezonder.

Ik ben nu een 5 tonner en wil niet al te veel meer aankomen. Al is halvanaise wel een goed idee.

En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.
quote:Bugs_Bunny schreef op 18 juli 2016 @ 21:55:

[...]

Kan ookWat leuk!
Yogonaise is lekker.
Donderdag tweede date. Ik zal hem vertellen dat alles geregeld is. Ik denk dat hij er zielsgelukkig van wordt.
quote:Bugs_Bunny schreef op 18 juli 2016 @ 21:55:

[...]

Kan ookWat enthousiast!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:58:

Donderdag tweede date. Ik zal hem vertellen dat alles geregeld is. Ik denk dat hij er zielsgelukkig van wordt.Heb je eigenlijk al peetouders voor je liefdesbeeb?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:56:

[...]

Ik ben nu een 5 tonner en wil niet al te veel meer aankomen. Al is halvanaise wel een goed idee.

En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.Daar zit zo'n zuurtje in. Vind ik wel lekker, maar dan doe ik er wel altijd een schepje suiker op.

Donderdag tweede date. Ik zal hem vertellen dat alles geregeld is. Ik denk dat hij er zielsgelukkig van wordt.Ja lijkt me nogal wiedes met al onze input!
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 21:59:

[...]

Heb je eigenlijk al peetouders voor je liefdesbeeb?Hij is niet christelijk. En ik doe niet aan geloof.
Ik moet zo lachen
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 22:02:

[...]

Hij is niet christelijk. En ik doe niet aan geloof.Hoeft ook niet, altijd handig om te hebben als je een keer een extra oppas nodig hebt. Of om de spaarpot te laten vullen.

Donderdag tweede date. Ik zal hem vertellen dat alles geregeld is. Ik denk dat hij er zielsgelukkig van wordt.Ja dat moet haast wel. Doe je op FB wel even een foto, van zijn blije gezichtje?

[...]

Hij is niet christelijk. En ik doe niet aan geloof.Nou en. Doe toch gewoon eens een keer gezellig mee joh.
Speech is klaar, er kan getrouwd worden hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Wellicht kun je het ook wat grootser aanpakken, dat je live op facebook gaat en iets met een taart met een boodschap erin (of met je spiraaltje erin).
Zoekresultaat bij tweede date. Heel hip... Samen en niet alleen ofzo...

En 2e date voor dummies bestaat ook nog http://www.daten.nl/tusse ... e-tweede-date/#more-13415

Ik moet zo lachen

Allerbelangrijkste vraag is of hij er ook om moet lachen als je hem donderdag vertelt dat de bruiloft al geregeld is.

Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 22:06:

Wellicht kun je het ook wat grootser aanpakken, dat je live op facebook gaat en iets met een taart met een boodschap erin (of met je spiraaltje erin).

Een boerenkooltaart dan toch.

Ik ben voor alles in hoor, sinds ik aan het pureren ben geslagen.
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 22:06:

[...]

Allerbelangrijkste vraag is of hij er ook om moet lachen als je hem donderdag vertelt dat de bruiloft al geregeld is.

Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.Het is helemaal niet de bedoeling dat hij gaat lachen gek, hij wordt juist geacht te snikken van geluk.
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 22:06:

[...]

Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.Ja, zeker weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven