M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
zondag 30 november 2008 om 08:51
Oh Pips, veel beterschap meid. Niet fijn.
Denk dat je weerstand nog neit op pijl is als de volgende griep zich al aandiend. En misschien veel druk(te)/stress gehad de laatste tijd?? (o.a. met je bedrijfje,man,zieke kids)
Heel veel beterschap meid. Echt niet fijn!!!!
Stuurt een fruitmand die kant op, met vers geperst jus d'orange.
Oh gister een heerlijke sint dag gehad met Yuma. Alleen wat een ramp was de nacht.
HIj lag er nog maar 1,5uur in. En veel te laat natuurlijk, en toen begon het al. Dus hem maar bij ons in bed genomen, maar ook daar slecht geslapen.
Oh en wat was hij blij met zijn Mack!!! Hij is zoooooo blij. Echt lieffffff.
Nou vandaag dag 2. Hopelijk gaat de nacht beter.
Denk dat je weerstand nog neit op pijl is als de volgende griep zich al aandiend. En misschien veel druk(te)/stress gehad de laatste tijd?? (o.a. met je bedrijfje,man,zieke kids)
Heel veel beterschap meid. Echt niet fijn!!!!
Stuurt een fruitmand die kant op, met vers geperst jus d'orange.
Oh gister een heerlijke sint dag gehad met Yuma. Alleen wat een ramp was de nacht.
HIj lag er nog maar 1,5uur in. En veel te laat natuurlijk, en toen begon het al. Dus hem maar bij ons in bed genomen, maar ook daar slecht geslapen.
Oh en wat was hij blij met zijn Mack!!! Hij is zoooooo blij. Echt lieffffff.
Nou vandaag dag 2. Hopelijk gaat de nacht beter.
zondag 30 november 2008 om 20:30
Haaaaiii, hier wederom een geslaagde sint dag.
Hopelijk gaat het slapen vannacht nu ook beter.
Broers weten het nu ook. Reageerde erg enthousiast.
Kom morgen weer terug.
Morgen weer lekker zwemmen, hopelijk gaat dat goed met Yuma. Hij is zo onwijs verkouden.....veel hoesten en het snot vliegt eruit bij een nies.
Hihi dan komt hij naar ons toe, als hij een snottebel heeft en roept: gezondheid!!!!
Hahahaha, eerst zei hij altijd snottebel.
Hopelijk gaat het slapen vannacht nu ook beter.
Broers weten het nu ook. Reageerde erg enthousiast.
Kom morgen weer terug.
Morgen weer lekker zwemmen, hopelijk gaat dat goed met Yuma. Hij is zo onwijs verkouden.....veel hoesten en het snot vliegt eruit bij een nies.
Hihi dan komt hij naar ons toe, als hij een snottebel heeft en roept: gezondheid!!!!
Hahahaha, eerst zei hij altijd snottebel.
zondag 30 november 2008 om 20:35
Hoi!
Even up hoor, want we staan wel heel ver naar onderen!
HIer vandaag sint gevierd, leuk is dat! Milena kreeg veel cadeautjes (ook van ons) en ze vond alles even mooi! Lief hoor zo'n kindje met rode wangetjes van plezier. Ze vond het ook erg leuk om de cadeautjes uit te delen, zo schattig.
Gisteren was Sint op het werk van vent. Vond ze ook prachtig. Ze geniet zo van de pieten en de sint en ze is (nog ) niet bang. Wilde zelfs bij Sinterklaas op schoot zitten. De held!
Ze slaapt wel al een paar dagen weer niet smiddags. Vanavond was ze echt zooo moe. Hangerig, rode wangen geeuwen en ze speelde dat haar poppen en knuffels naar bed wilden. Haha de hint was duidelijk Ze lag er dan ook al om 1800 uur in.
Pips, ik hoop dat je je snel beter voelt!
Indian, ik hoop ook dat je darmen snel beter gaan. Het valt niet mee om geen chocola te eten zeg en zeker nu niet.
Q, spannend dat je weer aan het solliciteren bent!
Ik ga even de finale van Robinson kijken. Ben benieuwd!
Ow en vent is weer thuis. Gezellig!
Even up hoor, want we staan wel heel ver naar onderen!
HIer vandaag sint gevierd, leuk is dat! Milena kreeg veel cadeautjes (ook van ons) en ze vond alles even mooi! Lief hoor zo'n kindje met rode wangetjes van plezier. Ze vond het ook erg leuk om de cadeautjes uit te delen, zo schattig.
Gisteren was Sint op het werk van vent. Vond ze ook prachtig. Ze geniet zo van de pieten en de sint en ze is (nog ) niet bang. Wilde zelfs bij Sinterklaas op schoot zitten. De held!
Ze slaapt wel al een paar dagen weer niet smiddags. Vanavond was ze echt zooo moe. Hangerig, rode wangen geeuwen en ze speelde dat haar poppen en knuffels naar bed wilden. Haha de hint was duidelijk Ze lag er dan ook al om 1800 uur in.
Pips, ik hoop dat je je snel beter voelt!
Indian, ik hoop ook dat je darmen snel beter gaan. Het valt niet mee om geen chocola te eten zeg en zeker nu niet.
Q, spannend dat je weer aan het solliciteren bent!
Ik ga even de finale van Robinson kijken. Ben benieuwd!
Ow en vent is weer thuis. Gezellig!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 30 november 2008 om 20:37
Hey Indian *zwaai*
Haha lekker van die snottebel. Wij krijgen hem ook altijd van Leen!
Trouwens vandaag weer nieuwe puzzels gegeven. Van Nijntje 2 in een doos van 20 stukjes. Pakt ze die puzzels, schudt ze uit de doos en legt ze zo zonder moeite in elkaar. Zo. Zucht, denk dat we naar de 100 stukjes puzzels kunnen . En ik heb zelf echt een hekel aan puzzelen.
Haha lekker van die snottebel. Wij krijgen hem ook altijd van Leen!
Trouwens vandaag weer nieuwe puzzels gegeven. Van Nijntje 2 in een doos van 20 stukjes. Pakt ze die puzzels, schudt ze uit de doos en legt ze zo zonder moeite in elkaar. Zo. Zucht, denk dat we naar de 100 stukjes puzzels kunnen . En ik heb zelf echt een hekel aan puzzelen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 30 november 2008 om 20:38
Merel, Sylvester, jullie hebben ook de wekker Momo, hoe doet die het bij jullie? Hier gaan de batterijen maar een week of 2 mee, dan gaat hij resetten en gooit de ogen midden in de nacht open. Beetje balen, want dan raakt Lynn in paniek. Is dat bij jullie ook zo?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 1 december 2008 om 08:57
Hi ladies,
Leuk al die Sintfeestjes. Lees dat alle kindjes lekker verwend worden. Stoer van Milena dat ze zelfs op schoot durfde te zitten. Deed Yuma dat ook?
Jasper is behoorlijk onder de indruk. Hij durft wel handje te geven maar dan wel met papa of mama erbij.
Wij krijgen woensdagmiddag een piet op bezoek. De vader van onze buurvrouw is de piet. Hij wacht al met smart vanaf de geboorte van zijn kleinzoon tot hij groot genoeg is om als Zwarte Piet langs te komen. Ben heel benieuwd hoe de kids dat zo in huis vinden. Piet brengt ze uiteraard een cadeau.
Pips wat balen dat jullie nog zo kwakkelen allemaal. Ramen open en laat de wind alle virussen eruit waaien! Sterkte!
Juul wat gaaf dat man om is! Erg leuk voor je! Dus aan het werk jullie.... Moest net wel lachen om je laatste post, dat ineens die ogen midden in de nacht open gaan. Geen wonder dat Lynn schrikt. Menn ik zou ook schrikken. Maakt hij er ook nog wat herrie bij??
Frans fijn dat manlief weer thuis is. Gezellig en fijn om de zorg voor milena weer te delen.
Wij zijn gisteren nog naar Zandkasteel geweest. Was erg leuk. Jasper hield het goed vol. We hadden mooi plekje, 1e rij van balkon. Wat meer beenruimte en jasper heeft bijna de hele voorstelling gestaan.
Ik ga aan de slag, zit op kantoor en moet wat doen waar ik ff geen zin in heb. Uitstel gedrag hier...
maandag 1 december 2008 om 12:07
Hoi!
Scoob, leuk een piet op bezoek! Ben benieuwd wat Jasper daarvan vindt .Zandkasteel, is dat in het theater? Milena vindt het altijd zo leuk op televisie.
Syl, weet je al wanneer jouw Jasper geopereerd wordt?
Tira, hoe was je diplomauitreiking?
Vannacht weer veel last van maagzuur. Bah wat is dat toch vies. En wat is het toch heerlijk dat mijn man er weer is, want nadat ik al zielig gekreund en gesteund had, is hij voor mij vanillevla gaan halen . Vond mij waarschijnlijk irritanter dan midden in de nacht door een ijskoud huis naar een koude keuken om daar vla te halen. Haha, helaas hielp het niet echt, maar het was wel lief!
Verder is het echt weer zo leuk om zwanger te zijn (ik ben nog steeds jantje lacht jantje huilt, en nu weer helemaal blij ). Hij beweegt zo leuk in mijn buik
Vanochtend had vent per ongeluk mijn autosleutels meegenomen (hmm wat is het toch fijn dat hij er weer is ). Toch maar met MIlena naar het kdv gefietst dus. Ging wel, maar ik had wel weer meteen last van mijn bekken. Verder was ik heel veel van plan vandaag, maar zonder auto is dat allemaal lastig. Ga dus maar wat in huis rommelen en verder niks doen. Ook niet erg.
Vannacht hier een slaaprecord trouwens. Gisteren was ze zo moe dat ze al om 1800 uur op bed lag en ze was pas om 8.15 wakker, doordat ik herrie maakte, omdat we naar school moesten. Helemaal vrolijk en uitgeslapen
Scoob, leuk een piet op bezoek! Ben benieuwd wat Jasper daarvan vindt .Zandkasteel, is dat in het theater? Milena vindt het altijd zo leuk op televisie.
Syl, weet je al wanneer jouw Jasper geopereerd wordt?
Tira, hoe was je diplomauitreiking?
Vannacht weer veel last van maagzuur. Bah wat is dat toch vies. En wat is het toch heerlijk dat mijn man er weer is, want nadat ik al zielig gekreund en gesteund had, is hij voor mij vanillevla gaan halen . Vond mij waarschijnlijk irritanter dan midden in de nacht door een ijskoud huis naar een koude keuken om daar vla te halen. Haha, helaas hielp het niet echt, maar het was wel lief!
Verder is het echt weer zo leuk om zwanger te zijn (ik ben nog steeds jantje lacht jantje huilt, en nu weer helemaal blij ). Hij beweegt zo leuk in mijn buik
Vanochtend had vent per ongeluk mijn autosleutels meegenomen (hmm wat is het toch fijn dat hij er weer is ). Toch maar met MIlena naar het kdv gefietst dus. Ging wel, maar ik had wel weer meteen last van mijn bekken. Verder was ik heel veel van plan vandaag, maar zonder auto is dat allemaal lastig. Ga dus maar wat in huis rommelen en verder niks doen. Ook niet erg.
Vannacht hier een slaaprecord trouwens. Gisteren was ze zo moe dat ze al om 1800 uur op bed lag en ze was pas om 8.15 wakker, doordat ik herrie maakte, omdat we naar school moesten. Helemaal vrolijk en uitgeslapen
maandag 1 december 2008 om 14:13
Ben weer aanspreekbaar
HEb de meeting niet helemaal meegekregen. Wanneer en waar? Dan kijk ik morgenochtend even op de kalender en post of wij ook komen (zit nu op zolder en kalender is beneden).
Als de kids straks wakker worden gaan we met zijn drieen op expedititie naar de fotograaf (voor paspoort). Ben benieuwd!
Naschrift.... okay... geen fotograaf vandaag. Ze zijn dicht zowel in ons dorp als een dorp verderop. Lang leve de 24 uurs economie
Ga nu eens wat eten, moet die kilo's er toch zo snel mogelijk weer bij hebben
Frans, waarom eet je geen Rennies? Je hebt ze maar een paar maanden nodig dus schadelijk kan het niet zijn dan (lijkt mij). Hielpen mij prima!
Ga even een was in de machine laden.

Als de kids straks wakker worden gaan we met zijn drieen op expedititie naar de fotograaf (voor paspoort). Ben benieuwd!
Naschrift.... okay... geen fotograaf vandaag. Ze zijn dicht zowel in ons dorp als een dorp verderop. Lang leve de 24 uurs economie
Ga nu eens wat eten, moet die kilo's er toch zo snel mogelijk weer bij hebben
Frans, waarom eet je geen Rennies? Je hebt ze maar een paar maanden nodig dus schadelijk kan het niet zijn dan (lijkt mij). Hielpen mij prima!
Ga even een was in de machine laden.
maandag 1 december 2008 om 14:39
He Pips, goed om wat van je te lezen!
Frans, zo he wat een lange tuk van Milena. S'middags niet slapen maar wel een hele lange nacht!
Oja, wilde ik nog zeggen Laura gaat door naar groep 3 volgend jaar, roept deze trotse mama! Ze wordt een super vroege leerling. Ze zat in de twijfelzone door de maand november maar ze draait zo goed mee met groep 2 dat ze nu een rapport heeft gekregen. Dat krijgen alleen kindjes groep 2. Ben helemaal trots op mijn meissie!
maandag 1 december 2008 om 14:52
Hey Frans, wow knappe milena, 20stukjes zo in elkaar. Mmmmm hier wordt nooit gepuzzeld,. misschien zouden 4 stukjes wel lukken???
Heb vandaag wel de MDL arts gesproken, en het komt niet van het eten (of chocolade) dat het nu zo slecht gaat. Waarom wel, dat heb ik eigenlijk vergeten te vragen!!
Morgen belafspraak met de gyn, om hem even bij te praten over de prednison. EN vrijdag belt de MDL arts terug hoe het gaat en hoe nu verder.
Geen idee Scooby, of Yuma dat durft, is hem ook niet gevraagd, hihi hij wordt wel een heel zeeg manneke als hij bij de sint staat. bij de pieten trouwens midner, dan blijft hij gewoon druk. Als we ergens komen waar sint en pieten zijn, dan is hij eerst heel rustig en naar een paar minuten voelt hij zich "thuis" nou dan komt hij los hoor!!!
Leuk een pietje thuis op bezoek!!!
Tiramam, hoe was de diploma uitreiking?? EN wanneer begin je bij je nieuwe job?? is dat dichter bij je huidige woonplaats?
Pips, hoe is het met jou? Beetje opgeknapt?
Syl, snap het helemaal hoor.
Is zo ie zo niet leuk als je kindje naar het ZH moet, laat staan als hij nog geopereerd moet worden.
Heel veel succes morgen!!! En de komende dagen!!
Pips, 19december bij Chimpie Champ (Juul, plak jij nog ene keer de link??) Rond 10u a 10:30u daar.
IK KOM!!!! jajaja eindelijk ga ik jullie zien.
Knappe Laura Scooby, fijn dat ze door mag. Zitten daar ook de meeste vriendjes en vriendinnetjes in de klas?
Wow Frans, dat is nog eens lang slapen. Heerlijk.
Heb idd ook gehoord dat Rennies gewoon mogen tijdens de zw.
Fijn dat vent weer thuis is!!! (haha, en soms wat lastig als ze je autosleutels mee nemen)
Yuma slaapt nu al 2uurtjes!! Hopelijk slaapt hij nog even door, ik heb maar een uurtje gedut, moest nog veel bellen. En heb de ramen aan de buitenkant gewassen. (oke niet allemaal)
Nou ga weer, voel me nog niet helemaal lekker, beetje slapjes. maar komt goed. Hopelijk werkt de pred.
Tot straks!!!
Heb vandaag wel de MDL arts gesproken, en het komt niet van het eten (of chocolade) dat het nu zo slecht gaat. Waarom wel, dat heb ik eigenlijk vergeten te vragen!!
Morgen belafspraak met de gyn, om hem even bij te praten over de prednison. EN vrijdag belt de MDL arts terug hoe het gaat en hoe nu verder.
Geen idee Scooby, of Yuma dat durft, is hem ook niet gevraagd, hihi hij wordt wel een heel zeeg manneke als hij bij de sint staat. bij de pieten trouwens midner, dan blijft hij gewoon druk. Als we ergens komen waar sint en pieten zijn, dan is hij eerst heel rustig en naar een paar minuten voelt hij zich "thuis" nou dan komt hij los hoor!!!
Leuk een pietje thuis op bezoek!!!
Tiramam, hoe was de diploma uitreiking?? EN wanneer begin je bij je nieuwe job?? is dat dichter bij je huidige woonplaats?
Pips, hoe is het met jou? Beetje opgeknapt?
Syl, snap het helemaal hoor.
Is zo ie zo niet leuk als je kindje naar het ZH moet, laat staan als hij nog geopereerd moet worden.
Heel veel succes morgen!!! En de komende dagen!!
Pips, 19december bij Chimpie Champ (Juul, plak jij nog ene keer de link??) Rond 10u a 10:30u daar.
IK KOM!!!! jajaja eindelijk ga ik jullie zien.
Knappe Laura Scooby, fijn dat ze door mag. Zitten daar ook de meeste vriendjes en vriendinnetjes in de klas?
Wow Frans, dat is nog eens lang slapen. Heerlijk.
Heb idd ook gehoord dat Rennies gewoon mogen tijdens de zw.
Fijn dat vent weer thuis is!!! (haha, en soms wat lastig als ze je autosleutels mee nemen)
Yuma slaapt nu al 2uurtjes!! Hopelijk slaapt hij nog even door, ik heb maar een uurtje gedut, moest nog veel bellen. En heb de ramen aan de buitenkant gewassen. (oke niet allemaal)
Nou ga weer, voel me nog niet helemaal lekker, beetje slapjes. maar komt goed. Hopelijk werkt de pred.
Tot straks!!!
maandag 1 december 2008 om 15:04
maandag 1 december 2008 om 15:51
Zeeg?? Wat is dat voor leuk woord? Je bedoelt er waarschijnlijk verlegen/bleu mee. Ja die stoere jongens piepen toch wel ff anders bij Sint en Piet. Lekker dat je ook even bent gaan dutten. Heerlijk!
Laura haar vriendjes en vriendinnetjes zijn al 5 en zitten officieel in groep 2. Laura zit officieel in groep 1 maar loopt al vanaf zomervakantie in het programma van groep 2 mee om te kijken hoe ze dat oppakt. Er zit nogal een verschil tussen haar en de volgende kindjes in haar klas van groep 1. Pas in feb en mrt komen de volgende. En die zijn ook stuk 'kinderlijker'.
Syl zal eens ff kijken op de hyves.
woensdag 3 december 2008 om 09:44
Syl, hoe is het gegaan met Jasper?
Hier gaat het wel oke. Moet allemaal spulletjes naar het postkantoor brengen die ik verkocht heb via mp. Beetje veel gesjouw en mijn auto staat ver weg *klaag klaag*
Verder is het hier een zooitje. We zijn de huiskamer opnieuw aan het inrichten. Alles ligt door de woonkamer en MIlena zit overal aan *aaaah* Ik kan ook nog niet echt opruimen want 1. ik kan niet bukken en 2. om hier op te ruimen moet eerst een kast naar boven, naar onze kamer, de kast die daar staat moet naar de babykamer en de kast op de babykamer moet naar het grof vuil. En tja ik kan ook niet echt zelf met kasten gaan sjouwen. Dus ik probeer te negeren en ga vent vanavond maar even ophitsen om iets te doen.
Hier gaat het wel oke. Moet allemaal spulletjes naar het postkantoor brengen die ik verkocht heb via mp. Beetje veel gesjouw en mijn auto staat ver weg *klaag klaag*
Verder is het hier een zooitje. We zijn de huiskamer opnieuw aan het inrichten. Alles ligt door de woonkamer en MIlena zit overal aan *aaaah* Ik kan ook nog niet echt opruimen want 1. ik kan niet bukken en 2. om hier op te ruimen moet eerst een kast naar boven, naar onze kamer, de kast die daar staat moet naar de babykamer en de kast op de babykamer moet naar het grof vuil. En tja ik kan ook niet echt zelf met kasten gaan sjouwen. Dus ik probeer te negeren en ga vent vanavond maar even ophitsen om iets te doen.