Mode & Beauty alle pijlers

Ultieme oplossing needed over here :cry:

19-07-2016 14:02 166 berichten
ik ben op vakantie en het is hier heel erg heet 34 graden. We hebben de laatste dagen veel gelopen en mijn benen zijn pijnlijk stuk vel is eraf van het schuren. Baby poeder helpt niet, ik gebruik sudo creme op de open plekjes. Het is erg pijnlijk wat is de ultieme tip?

Corigerende onderbroek is een no go ik heb wijde jurkjes aan die niet strak zitten gewoon onderbroek/string eronder is ok. Vreselijk om dik te zijn in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Ttass
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:MinkeDeWit schreef op 19 juli 2016 @ 15:26:

Heb ik toch nog voordeel van mijn zadeltassen. Nooit last van schurende bovenbenen, en toch een maatje meer Nooit last wat is de geheim?
Trouwens kun je geopereerd worden aan x benen?
quote:Eindeloos schreef op 19 juli 2016 @ 15:29:

Fijne vakantie Ttass Dankje eindeloos
Heb ze zelf niet nodig dus geen ervaring mee maar ik goede verhalen over bandalettes.
Ik gebruik altijd nivea massageolie werkt goed is een beetje een kruising tussen olie en melk . Dan glijden j benen over elkaar ipv schuren.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 15:31:

[...]

Nooit last wat is de geheim?Mijn vet hangt aan de buitenkant van mijn benen.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 15:32:

Trouwens kun je geopereerd worden aan x benen?

Alles kan, maar ga nou maar eens beginnen met afvallen anders zit het er toch zo weer aan.

Minder in het mondje en meer bewegen (met fietsbroekie aan dan)
Ik heb van die crème, vevina heet het geloof ik. Bij Bol.com. Ook een keer een soort stick op Etsy gekocht, maar die is nu wat uitgedroogd.

Ik heb Sloggy Long en een paar Sarah Sweeties. En zelf nog twee broekjes gemaakt a la die Sweeties, maar dan ietsjes korter.

De Sloggy vind ik het fijnst. Ja het zweet wel, maar niet meer dan op de rest van mijn lijf.

Voor nu zou ik inderdaad de plekjes goed verzorgen, gaasje eroverheen en in het verband. Ik zou er voor zorgen dat de plekken in ieder geval niet groter en pijnlijker gaan worden, dat vergalt je vakantie.

Bandalettes
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:37:

[...]

Israel Tel Aviv volgende week gaan we richting jeruzalem 40 graden.

Ik snap niet dat je, als je zo slecht tegen hitte kan, op vakantie gaat naar een land als Israël, waar je vantevoren wéét dat het er hartstikke heet is. En dan vervolgens piepen dàt je zo'n last van de warmte hebt.

Ga dan naar de Scandinavische landen bijvoorbeeld.
quote:iemand_anders schreef op 19 juli 2016 @ 16:45:

[...]

Ik snap niet dat je, als je zo slecht tegen hitte kan, op vakantie gaat naar een land als Israël, waar je vantevoren wéét dat het er hartstikke heet is. En dan vervolgens piepen dàt je zo'n last van de warmte hebt.

Ga dan naar de Scandinavische landen bijvoorbeeld.Ik leef niet alleen.
Ga toch es kijken naar die bandalettes
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 16:47:

[...]

Ik leef niet alleen.

Ja èn?

Er bestaat toch nog iets waar je sàmen mee kan leven?
quote:dutchsuzanne schreef op 19 juli 2016 @ 16:51:

Ga toch es kijken naar die bandalettes Geen idee of die in Israel verkrijgbaar zijn
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 16:58:

[...]

Geen idee of die in Israel verkrijgbaar zijn Co ik had van jou nog wel dé ultieme tip verwacht die hier nog niet genoemd was!
quote:womansintuition schreef op 19 juli 2016 @ 17:00:

[...]

Co ik had van jou nog wel dé ultieme tip verwacht die hier nog niet genoemd was!

Waren die bandalettes al genoemd dan?

Voor een man vond ik het al een supergoeie tip
misschien is dit topic meer iets voor je;

Hier praten we (oa) over leven met pijn

Lorem Ipsum
Ttas, ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, misschien ben ik enorme mosterd (maar te lui om het hele topic door te lezen), maar ik draag altijd een fietsbroekje onder rokken en jurken omdat ik elke dag een heel stuk moet fietsen en anders de hele tijd mijn jurk naar beneden moet houden (draag fladderige jurken). Ik heb het nooit te heet ermee, helemaal geen last van! En vind het een heerlijk idee dat het geen ramp is als mijn jurk opwaait.
lux dit is DE tip serieus prachtig, bijdrage van de maand enzo
Lorem Ipsum
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 16:47:

[...]

Ik leef niet alleen.ben je de hele vakantie al zo gezellig?
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:14:

[...]

Het is enorm genant het lijkt wel of ik in mijn broek geplast heb als ik korte broekjes onder jurkjes aan doe. Vandaar dat ik ook om een andere tip vraag, anders had ik allang een korte broek aangehad.

Hoezo gênant, dat ziet toch niemand? Daar zit toch je jurk overheen?

Hoogstens je vriend(in)/man/vrouw, maar die heeft het vast al vaker gezien.
Welke oplossing wordt het Tass?

Je zou altijd nog een been er af kunnen halen.
Oh ja: Body Glide!

Klinkt als een derderangs glijmiddel, maar het is van dat spul dat hardlopers gebruiken tegen het schuren, bijv. bij een marathon. Ik zou het niet op een open wond gebruiken, maar als je geen broekjes aan wil, dan zou dit de volgende keer jouw wondermiddel kunnen zijn, Ttass.
Slik die kikker!
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 17:02:

[...]

Waren die bandalettes al genoemd dan?

Voor een man vond ik het al een supergoeie tip

O shit sorry.. ik had niet in de gaten dat dat in den beginsel jou idee was. Mijn fout!

En lux: top idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven