Het stamcafe XVIII
dinsdag 19 juli 2016 om 19:26
quote:Solomio schreef op 19 juli 2016 @ 18:08:
Witte rijst met gekookte kip en worteltjes (ik moet een paar dagen vezelarm eten, brrrrrrrrrrrrrrrrrr).
Zo, wat was dat vies.
Gelukkig mag ik vanaf donderdag weer gewoon met pakjes en zakjes koken.
Witte rijst met gekookte kip en worteltjes (ik moet een paar dagen vezelarm eten, brrrrrrrrrrrrrrrrrr).
Zo, wat was dat vies.
Gelukkig mag ik vanaf donderdag weer gewoon met pakjes en zakjes koken.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 19 juli 2016 om 19:29
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 juli 2016 @ 19:26:
[...]
Fijn, alleen sapeten lijkt me toch wel slapjes zeg maar.Vreselijk. Mijn amandelen zijn ooit geknipt, en toen mocht ik alleen maar vla en ijs. Gek werd ik ervan, na een dag al (terwijl mijn vader toch echt zijn best had gedaan: die had twee literbakken ijs-in-alle-smaken voor me gehaald bij Garonne ).
[...]
Fijn, alleen sapeten lijkt me toch wel slapjes zeg maar.Vreselijk. Mijn amandelen zijn ooit geknipt, en toen mocht ik alleen maar vla en ijs. Gek werd ik ervan, na een dag al (terwijl mijn vader toch echt zijn best had gedaan: die had twee literbakken ijs-in-alle-smaken voor me gehaald bij Garonne ).
dinsdag 19 juli 2016 om 19:31
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 19:29:
[...]
Vreselijk. Mijn amandelen zijn ooit geknipt, en toen mocht ik alleen maar vla en ijs. Gek werd ik ervan, na een dag al (terwijl mijn vader toch echt zijn best had gedaan: die had twee literbakken ijs-in-alle-smaken voor me gehaald bij Garonne ).Haha, ja, ik mocht net na mijn GBP ook alleen vla enzo eten. Wat was ik blij toen ik weer ongeveer een vierkante cm cracker kreeg.
[...]
Vreselijk. Mijn amandelen zijn ooit geknipt, en toen mocht ik alleen maar vla en ijs. Gek werd ik ervan, na een dag al (terwijl mijn vader toch echt zijn best had gedaan: die had twee literbakken ijs-in-alle-smaken voor me gehaald bij Garonne ).Haha, ja, ik mocht net na mijn GBP ook alleen vla enzo eten. Wat was ik blij toen ik weer ongeveer een vierkante cm cracker kreeg.
dinsdag 19 juli 2016 om 19:31
(Heeft die TRANEN gemist) Wollie, jij was hier gisteren natuurlijk niet, ik kan nog wel wat hulp met de catering gebruiken. Fhae heeft het over salades, maar daar houdt het natuurlijk niet mee op. Hats heeft geprept voer nodig, Puss vegetarisch en zo zijn er nog wel wat voorkeuren. Versterk jij team catering?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 juli 2016 om 19:32
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 19:31:
(Heeft die TRANEN gemist) Wollie, jij was hier gisteren natuurlijk niet, ik kan nog wel wat hulp met de catering gebruiken. Fhae heeft het over salades, maar daar houdt het natuurlijk niet mee op. Hats heeft geprept voer nodig, Puss vegetarisch en zo zijn er nog wel wat voorkeuren. Versterk jij team catering?Jah! leuk samen aan de kook.
(Heeft die TRANEN gemist) Wollie, jij was hier gisteren natuurlijk niet, ik kan nog wel wat hulp met de catering gebruiken. Fhae heeft het over salades, maar daar houdt het natuurlijk niet mee op. Hats heeft geprept voer nodig, Puss vegetarisch en zo zijn er nog wel wat voorkeuren. Versterk jij team catering?Jah! leuk samen aan de kook.
dinsdag 19 juli 2016 om 19:33