Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 juli 2016 om 13:01
Het kan ook een discount zijn en daar hebben ze inderdaad een beperkt assortiment. Kwaliteit is wisselend.
Daarom bestel ik liever in een bestaande winkel.
Ooit had ik een webshop met een matras die precies was wat ik nodig had, maar toen ik dieper ging zoeken en de eerste toezegging weer bij een tweede mail werd tegen gesproken. Toen ben ik afgehaakt. Maar het ging dus om een hoog bedrag.
Vrij recent zat ik een aflevering van opgelicht te kijken en daar kwam de lieve man van die mail in beeld. Was opgegeven door een paar fans die niet wisten waar ze hun reviews kwijt konden.
Bij deze weet je niet welke kleur je krijgt. Knal oranje stond er niet niet bij. Je weet maar nooit.
In ieder geval, heel erg bedankt voor het zoeken. Ik zit nu te zweten... Pfffff.... Wat is het heet. Ik leg de laptop even weg. Dat scheelt hitte.
Ik kijk straks wel.
Daarom bestel ik liever in een bestaande winkel.
Ooit had ik een webshop met een matras die precies was wat ik nodig had, maar toen ik dieper ging zoeken en de eerste toezegging weer bij een tweede mail werd tegen gesproken. Toen ben ik afgehaakt. Maar het ging dus om een hoog bedrag.
Vrij recent zat ik een aflevering van opgelicht te kijken en daar kwam de lieve man van die mail in beeld. Was opgegeven door een paar fans die niet wisten waar ze hun reviews kwijt konden.
Bij deze weet je niet welke kleur je krijgt. Knal oranje stond er niet niet bij. Je weet maar nooit.
In ieder geval, heel erg bedankt voor het zoeken. Ik zit nu te zweten... Pfffff.... Wat is het heet. Ik leg de laptop even weg. Dat scheelt hitte.
Ik kijk straks wel.
donderdag 21 juli 2016 om 13:06
donderdag 21 juli 2016 om 13:09
Helaas niet meer beschikbaar, maar de prijs blijft kelderen waar je bijzit! http://www.blokker.nl/nl/ ... universele-auto-afdekhoes
donderdag 21 juli 2016 om 13:11
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.Ik kom hiervoor even uit de meeleesmodus. Word er een beetje bang van! Hoop toch niet dat ik (fysiek gezien) op mijn ava lijk
[...]
Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.Ik kom hiervoor even uit de meeleesmodus. Word er een beetje bang van! Hoop toch niet dat ik (fysiek gezien) op mijn ava lijk
donderdag 21 juli 2016 om 13:14