Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 00:27:

Omdat er zoveel members door de pil heen zwanger worden wil dat toch ook niet zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor de slechte kwaliteit van die pillen. het correct gebruik van de pil.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Ja precies, ze laten zich zo heerlijk kennen. Die mededeling alleen al dat ze modereren op basis van stafjes, die niet komen omdat geen enkel weldenkend mens meer wil lezen op die kutpijler Bijzonder dan wel dat al die zogenaamde weldenkende mensen precies schijnen te weten wat er op die kutpijler allemaal geschreven staat.
Gniffel gniffel.
quote:YellowDiamond schreef op 21 juli 2016 @ 07:46:

[...]

Bijzonder dan wel dat al die zogenaamde weldenkende mensen precies schijnen te weten wat er op die kutpijler allemaal geschreven staat. Da's niet moeilijk te raden Diamantje.
quote:pruttel schreef op 21 juli 2016 @ 09:46:

[...]

Da's niet moeilijk te raden Diamantje.Nee hè stiekem lezen al die weldenkende mensen die kutpijler toch..
Er was nu in ieder geval wel een oplettende mod, die het topic over die nare opmerking op straat tijdelijk offline heeft gehaald (maar goed, dat topic stond dan ook niet op de Actueel-pijler ) Ik heb dat trouwens nog niet eerder zien gebeuren.
quote:Goede-Fee schreef op 21 juli 2016 @ 07:41:

[...]

Dank je! Ik kon niet op de correcte bewoording komen, maar zie dat het toch begrepen werd.
quote:Goede-Fee schreef op 21 juli 2016 @ 07:48:

Gniffel gniffel.

Ja, het werd te heet he.

Er moest gestafd worden.

As usual.

quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 09:54:

[...]

Ja, het werd te heet he.

Er moest gestafd worden.

As usual.

En dan maar hopen dat de Pavlov mod geen dienst heeft....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:YellowDiamond schreef op 21 juli 2016 @ 09:49:

[...]

Nee hè stiekem lezen al die weldenkende mensen die kutpijler toch.. Even een vraagje. Is dat jouw oog, want dan heb je een heel mooie iris.
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 09:57:

[...]

Even een vraagje. Is dat jouw oog, want dan heb je een heel mooie iris. Prachtig oog idd maar nee het is niet de mijne,was het maar waar..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juli 2016 @ 09:56:

[...]

En dan maar hopen dat de Pavlov mod geen dienst heeft....

Het topic is ineens offline, hartstikke jammer.

Net nu de boterhoofden weerstand kregen en ze met hun heilige maagd gedoe door de mand vielen.

Wát een gotspe.
quote:YellowDiamond schreef op 21 juli 2016 @ 10:01:

[...]

Prachtig oog idd maar nee het is niet de mijne,was het maar waar.. Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 10:19:

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.O interessant.. De kleur van mijn ogen lijkt idd wel op de kleur van het oog in mijn avatar..

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 21 juli 2016 @ 10:47:

[...]

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.Hmmmmmmmm
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 21 juli 2016 @ 11:31:

[...]

Hmmmmmmmm
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.Tuurlijk. Je identificeert je er toch mee. Ik wil graag zo licht en luchtig als een veertje zijn (dat lukt gedeeltelijk) en de kleuren zijn dezelfde als mijn ogen. En ik hou van vogels.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 09:54:

[...]

Ja, het werd te heet he.

Er moest gestafd worden.

As usual.

Stond er nog veel na jouw wat langere post van vanmorgen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Neuh, oa een paar keer +1000 of iets dergelijks.

Maar de boterbrabbelaars waren weer weg.

Pingu heeft nu een nieuw topic geopend en daar zag ik alweer een trollert anderen van trollen beschuldigen.

Altijd lollig om te zien.
Ga even zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nienke_g schreef op 21 juli 2016 @ 09:52:

Er was nu in ieder geval wel een oplettende mod, die het topic over die nare opmerking op straat tijdelijk offline heeft gehaald (maar goed, dat topic stond dan ook niet op de Actueel-pijler ) Ik heb dat trouwens nog niet eerder zien gebeuren.Dat een topic niet op de Actueel pijler staat terwijl het wel Actueel is?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh nee, ik lees je verkeerd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:missie_m schreef op 21 juli 2016 @ 10:47:

[...]

Ik druk vet om een soort van koptest te markeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven