Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een %&$#&*moderatie weer, zeg. Toch geen perma bans, mag ik hopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, tropenroosterbans.
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 22:16:

Nee, tropenroosterbans.

Valt dan weer mee. Al blijft het bezopen.

Stelt hij/ zij mij een vraag, geef ik antwoord wordt dat gewist wegens off topic. Vráág het gloeiendegloeiendegloeiende niet.
Zoo kort aafje geweest!
quote:Gooloib schreef op 20 juli 2016 @ 22:33:

Zoo kort aafje geweest!Da's zeker kort, je bent bijna langer bezig geweest met de voorbereiding
What have we done....
Moet je al die lagen er nu weer af gaan pellen
quote:nbk schreef op 20 juli 2016 @ 22:43:

[...]

Da's zeker kort, je bent bijna langer bezig geweest met de voorbereiding Viel mee! Heb van 5 tot 10 een leuke tijd gehad!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juli 2016 @ 22:17:

[...]

Valt dan weer mee. Al blijft het bezopen.

Stelt hij/ zij mij een vraag, geef ik antwoord wordt dat gewist wegens off topic. Vráág het gloeiendegloeiendegloeiende niet.Ja mooi he.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:06:

[...]

Ja mooi he.Om jezelf en het hele team zo voor lul te zetten? ja, best wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juli 2016 @ 23:06:

[...]

Om jezelf en het hele team zo voor lul te zetten? ja, best wel. Ja precies, ze laten zich zo heerlijk kennen. Die mededeling alleen al dat ze modereren op basis van stafjes, die niet komen omdat geen enkel weldenkend mens meer wil lezen op die kutpijler
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Ja precies, ze laten zich zo heerlijk kennen. Die mededeling alleen al dat ze modereren op basis van stafjes, die niet komen omdat geen enkel weldenkend mens meer wil lezen op die kutpijler En zo gaat het maar door.....Laatste topic aldaar is ook al weer overgenomen, toch niemand die er iets tegen doet.
What have we done....
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Ja precies, ze laten zich zo heerlijk kennen. Die mededeling alleen al dat ze modereren op basis van stafjes, die niet komen omdat geen enkel weldenkend mens meer wil lezen op die kutpijler Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik heel argeloos zou vragen of ik mijn antwoord nog een keer moet posten omdat die per ongeluk onterecht en zo voor off topic is aangezien.
quote:nbk schreef op 20 juli 2016 @ 23:13:

[...]

En zo gaat het maar door.....Laatste topic aldaar is ook al weer overgenomen, toch niemand die er iets tegen doet.

Nou ja, je had op zijn minst even kunnen staffen .

Het ergste is nog dat ik me nu toch min of meer schuldig voel, omdat ik er dus niet meer lees en derhalve ook niet staf en zo blijkbaar de rotzooi in stand help te houden. Maar verdomme, de moderatie is toch mijn verantwoordelijkheid niet? Ik word er niet voor betaald, in tegenstelling tot de lui die hier zitten te wachten op stafjes die niet komen. En ik zit hier voor mijn lol hoor, niet voor mijn verdriet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:24:

[...]

de moderatie is toch mijn verantwoordelijkheid niet?.Nee, natuurlijk niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juli 2016 @ 23:26:

[...]

Nee, natuurlijk niet.Maar dat maken ze het wel. Van de ratten besnuffeld, dat is het.
Ik heb laatst een keer gestaft op die pijler en toen is er wel degelijk gemodereerd (reden: ongepast). Sommige mensen posten daar stuitende dingen maar soms kun je er best een goede discussie aangaan.
quote:Gooloib schreef op 20 juli 2016 @ 22:33:

Zoo kort aafje geweest!Wil je d'r over praten?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 23:46:

[...]

Wil je d'r over praten?Nee hoor! Morgen weer een nieuw aafje!
Getsie, ik houd niet van inwisselbare aafjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Gooloib schreef op 20 juli 2016 @ 23:47:

[...]

Nee hoor! Morgen weer een nieuw aafje!Je mag ook wel gewoon schrijven dat je Aaf heet hoor, en dat je vreselijk bezeerd bent door de grapjes over stapaafjes en zo. Dan heeft iedereen hier vast heel veel begrip, en dan hoef je niet meer de hele dag te posten over aafjes.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:55:

[...]

Je mag ook wel gewoon schrijven dat je Aaf heet hoor, en dat je vreselijk bezeerd bent door de grapjes over stapaafjes en zo. Dan heeft iedereen hier vast heel veel begrip, en dan hoef je niet meer de hele dag te posten over aafjes.

Mag dat ja?? Dank je!

Echter geen interesse
quote:YellowDiamond schreef op 20 juli 2016 @ 16:38:

[...]

Klopt dus als je gaat mailen dan is het verstandig om de mail op te slaan zodat je hem nog 2 of 3 keer kunt versturen.

Doe ik ook scheelt een hoop typwerk..

Met welk mailsysteem werk jij of hoe heb jij je instellingen staan, dat je verzonden mail niet automatisch wordt opgeslagen?

Hetzelfde systeem als de moderators die binnengekomen mail niet te zien krijgen als ze het niet eerst opslaan voor de zekerheid?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 23:24:

[...]

Het ergste is nog dat ik me nu toch min of meer schuldig voel, omdat ik er dus niet meer lees en derhalve ook niet staf en zo blijkbaar de rotzooi in stand help te houden.Idem. Nu lijkt het net alsof het gewoon wordt om racistisch e.d. bezig te zijn...
Daar ga je je toch niet schuldig over voelen?! Het is niet zo dat de members het forum zijn, het forum is er voor zijn members.
Omdat er zoveel members door de pil heen zwanger worden wil dat toch ook niet zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor de slechte kwaliteit van die pillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven