Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Peacy schreef op 21 juli 2016 @ 22:07:

[...]

Mokka-aardbeien.

Heb d aardbeien even laten staan in liqor43 en limoensapKlinkt echt lekker!
Volgende keer blijf ik langer hangen, maar ik ga mijn bed zo opzoeken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik bij een temperatuur van 25 graden ook gewoon kan slapen
Slaap lekker Skaep.
Slaap lekker Skaep!

Wat 'n geluk!
Dankjulliewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 21 juli 2016 @ 22:09:

Volgende keer blijf ik langer hangen, maar ik ga mijn bed zo opzoeken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik bij een temperatuur van 25 graden ook gewoon kan slapen

Jij hoeft allen maar steeds voorbij een spiegel te rennen valsspelert!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 21 juli 2016 @ 20:32:

[...]

Ik plaagde je maar een beetje lieffie! Ben in een uiterst goed humeur!

50 = bij wijze van spreken. Bij zoons schijnt de bezorgdheid wel (veel) eerder op te houden, rond hun 25e ofzo. Dat is niet eerlijk.....
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Jij hoeft allen maar steeds voorbij een spiegel te rennen valsspelert!

Oh, is dat zo?
Bij ons worden dochters en zoons wel ietsje verschillend benaderd vind ik. Dochters de tienertoer, zoons het Eurorailen (heette dat zo?).

Nog niet helemaal uit-ge-emancipeerd geloof ik die generatie boven mij
Of ze blijven bezorgd maar uiten het niet (meer) naar de zoon(s) op den duur.... Dat kan natuurlijk ook..
Ik heb het nooit zo gemerkt eigenlijk. Maar er zit ook best wat jaren tussen mij en Broer in. En nu is onze moeder ook overleden, dus ik zal het verschil pas merken als ik kinderen heb .
Voor wie wil, al dan niet (bijna) op vakantie / net terug / niet weggaand

Goedemorgen. Ik ben de eerste, wat een feest.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen
Goedemorgen, ik werd wakker van de regen. Vandaag komt er veel regen heb ik begrepen, met hoge temperaturen. Wordt het tropisch.

Nu eerst maar eens alle ramen tegen elkaar open.
Goedemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
O heerlijk, wordt het zo'n betrokken, bloedhete, natte dag?

Dan hoef ik heerlijk niet naar buiten van mezelf lalalalalaaaa!
Goedemorgen trouwens
Ah, ik zie dat mijn deel van Nederland geen regen krijgt (voorlopig dan toch, geen idee wat er later vandaag nog komt).

Mijn oudste moet straks gehaald worden voor zijn weekend thuis, jongste komt zelf.

Maar ik heb het halen van oudste uitbesteed aan mijn lieve buurvriendin, omdat ik zo verschrikkelijk moe ben en de komende dagen ook nog iedere dag moet 'reizen'.

Onbetaalbaar, zo'n vriendin.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!
Zo'n vriendin is idd onbetaalbaar, Solo. Wat fijn dat ze de oudste gaat halen.
Hier staat heel de straat blank. Sommige automobilisten rijden liever over de stoep (en dan niet langzaam)

Alle troep uit de goot ligt in de tuin en mijn mooie hortensia's zijn stuk

En de kat die gisteravond niet binnen wilde komen, ligt nu verkouden naast mij op bed.

Ik zat echt een paar keer rechtop in bed van het onweer vannacht.
Goedemorgen, hier onweer het al een flinke tijd. Werd een paar uur geleden dat wakker door een flinke klap en nu rommelt het nog. Geen idee hoe het qua regen is want heb nog niet naar buiten gekeken.
Ik wacht op Barry met de weersverwachting van hier.

Zij is een local.

Die hoeven maar in de lucht te snuffelen en dan weten ze hoe het weer er het komende etmaal uitziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven