Het stamcafe XVIII
donderdag 21 juli 2016 om 22:14
quote:Skaep schreef op 21 juli 2016 @ 22:09:
Volgende keer blijf ik langer hangen, maar ik ga mijn bed zo opzoeken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik bij een temperatuur van 25 graden ook gewoon kan slapen
Jij hoeft allen maar steeds voorbij een spiegel te rennen valsspelert!
Volgende keer blijf ik langer hangen, maar ik ga mijn bed zo opzoeken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik bij een temperatuur van 25 graden ook gewoon kan slapen
Jij hoeft allen maar steeds voorbij een spiegel te rennen valsspelert!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 juli 2016 om 07:43
Ah, ik zie dat mijn deel van Nederland geen regen krijgt (voorlopig dan toch, geen idee wat er later vandaag nog komt).
Mijn oudste moet straks gehaald worden voor zijn weekend thuis, jongste komt zelf.
Maar ik heb het halen van oudste uitbesteed aan mijn lieve buurvriendin, omdat ik zo verschrikkelijk moe ben en de komende dagen ook nog iedere dag moet 'reizen'.
Onbetaalbaar, zo'n vriendin.
Mijn oudste moet straks gehaald worden voor zijn weekend thuis, jongste komt zelf.
Maar ik heb het halen van oudste uitbesteed aan mijn lieve buurvriendin, omdat ik zo verschrikkelijk moe ben en de komende dagen ook nog iedere dag moet 'reizen'.
Onbetaalbaar, zo'n vriendin.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 juli 2016 om 08:20
Hier staat heel de straat blank. Sommige automobilisten rijden liever over de stoep (en dan niet langzaam)
Alle troep uit de goot ligt in de tuin en mijn mooie hortensia's zijn stuk
En de kat die gisteravond niet binnen wilde komen, ligt nu verkouden naast mij op bed.
Ik zat echt een paar keer rechtop in bed van het onweer vannacht.
Alle troep uit de goot ligt in de tuin en mijn mooie hortensia's zijn stuk
En de kat die gisteravond niet binnen wilde komen, ligt nu verkouden naast mij op bed.
Ik zat echt een paar keer rechtop in bed van het onweer vannacht.