Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren

voor al uw soorten gras.
very metal
Kun je vandaag?

Je hebt toch een capuchon op...
quote:-KING- schreef op 22 juli 2016 @ 13:45:

[img]https://pbs.twimg.com/profile_images/61 ... Isocp5.jpg[/img]

voor al uw soorten gras.

Mijn man vroeg serieus: Waar kopen we een zeis. Ik zei op www.magereheinzomersales.nl Man zei: "Oh, die website ken ik niet." Twee academische titels. Twee. Die geven ze weg tegenwoordig, ofzo.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 13:45:

Kun je vandaag?

Je hebt toch een capuchon op...ik heb net een lui dagje..
very metal
quote:barbaracartland schreef op 22 juli 2016 @ 13:48:

[...]

Mijn man vroeg serieus: Waar kopen we een zeis. Ik zei op www.magereheinzomersales.nl Man zei: "Oh, die website ken ik niet." Twee academische titels. Twee. Die geven ze weg tegenwoordig, ofzo.
very metal

[...]

quote:-KING- schreef op 22 juli 2016 @ 13:48:

[...]

ik heb net een lui dagje..Ja Jeeeeesusssss......
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 13:51:

[...]

Ja Jeeeeesusssss......I know! douchen is me uiteindelijk net gelukt, en nu zit ik weer. te niksen.
very metal
Ik heb zó hard gesopt dat het een workout was. Daarna onder de douche geweest en toen bij mijn verkering in bed gaan liggen want die is zielig ziek.

Nu zit ik ook op de bank en de verkering ligt. Ook op de bank.

Het is dat ik zo belachelijk hard heb schoongemaakt, anders noemde ik dit ook een lui dagje.

[...]

LOL BC

Ik lag lekker te pitten, word ik wakker gebeld door de schilder :(
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats, van harte beterschap. Als die ORS vies is, kun je misschien zelf een smaakje toevoegen? Het gaat erom dat je zowel zout als suiker binnenkrijgt dus een afgestreken theelepel zout in een liter cola kan ook.

Ook beterschap gewenst voor de verkering van Eleonora.
Beterschap Hats en Kees! Plakkerig dagje om je naar te voelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sterkte Hats, en beterschap.

(En als je narrig op de pot zit, bedenk dan maar dat je de slangenkuil uitsproeid.)

Ook Kees beterschap.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Eindelijk kan ik er om lachen.

Phae, hoe was je dagje uit?
Het was

Vannacht fluisterde hij in mijn oor dat hij verliefd is

Volgende week gaan we nog een dagje weg
Super! Wat een leuke vakantie heb je, en dan ben je nog niet eens op vakantie.

Oh, en volgende week is Nijmegen weer normaal, mocht je daar nog een keertje heen willen.
We weten nog niet wat we willen. Of alle basilieken in Nederland af, of een museum, of ...

We vinden iig veel hetzelfde leuk, dus dat is wel handig En gewoon naast hem in de auto zitten en samen praten is al heel fijn.

En dan idd ook op vakantie nog! En dan is de vakantie weer voorbij Het gaat wel heel hard dit jaar.
Haha, ja dat vind ik ook zo gek, bij mij is dat altijd zo: in de vakantie gaat de tijd veel sneller lijkt wel.
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 15:25:

Het was

Vannacht fluisterde hij in mijn oor dat hij verliefd is

Volgende week gaan we nog een dagje weg Wat lief (en fijn)!

[...]

Barb, heb ik al eens gezegd dat ik jou zo leuk vind?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
ORS met een scheutje siroop is iets minder smerig. Jesus jongens wat voel ik me naar. Vier beschuitjes, paar bramen en water, meer heb ik nog niet op. En na elke hap / slok rommelt het.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Phae

Hats, beterschap.
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 15:53:

ORS met een scheutje siroop is iets minder smerig. Jesus jongens wat voel ik me naar. Vier beschuitjes, paar bramen en water, meer heb ik nog niet op. En na elke hap / slok rommelt het. Dat is echt niet fijn! Hoop dat je je gauw beter voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven