Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:18
vrijdag 22 juli 2016 om 17:20
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:18:
[...]
Maar zonder strafblad kun je wel een waarschuwing lije toch?
Pick your battles. Soms is het beter om die waarschuwing te bewaren voor als het echt zin heeft.
*nog steeds pissig is over z'n volslagen bizarre waarschuwing*
[...]
Maar zonder strafblad kun je wel een waarschuwing lije toch?
Pick your battles. Soms is het beter om die waarschuwing te bewaren voor als het echt zin heeft.
*nog steeds pissig is over z'n volslagen bizarre waarschuwing*
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:23
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:20:
[...]
*nog steeds pissig is over z'n volslagen bizarre waarschuwing*Waar heb jij een waarschuwing voor gekregen dan?
[...]
*nog steeds pissig is over z'n volslagen bizarre waarschuwing*Waar heb jij een waarschuwing voor gekregen dan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:25
quote:yasmijn schreef op 22 juli 2016 @ 17:07:
Ik zie dat er een boel gegumd is in het modtopic en geen bans?
En Phae en ik van de week wel een ban?
Wat is dat voor inconsequent onprofessioneel gedoe?
Ik wed dat ik geband ben door een stagiaire.Ja, ik vraag me ook echt af hoe dat werkt. Er zijn ook twee opmerkingen van mij verwijderd, maar ik heb geen waarschuwend mailtje gezien. En Dubzz (die vergelijkbaar reageerde) is blijkbaar wel op de vingers getikt. Zouden ze serieus een dossier bijhouden? 'Zo, dat is al de derde keer, nu krijg je een waarschuwing'?
Ik zie dat er een boel gegumd is in het modtopic en geen bans?
En Phae en ik van de week wel een ban?
Wat is dat voor inconsequent onprofessioneel gedoe?
Ik wed dat ik geband ben door een stagiaire.Ja, ik vraag me ook echt af hoe dat werkt. Er zijn ook twee opmerkingen van mij verwijderd, maar ik heb geen waarschuwend mailtje gezien. En Dubzz (die vergelijkbaar reageerde) is blijkbaar wel op de vingers getikt. Zouden ze serieus een dossier bijhouden? 'Zo, dat is al de derde keer, nu krijg je een waarschuwing'?
vrijdag 22 juli 2016 om 17:26
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 17:23:
[...]
Waarvoor kreeg je die dan?
Er was discussie hier in napraat over een topic, waarin ik zei dat een bepaalde OP aan elkaar hing van aannames en meningen. De TO van dat topic vroeg me wat ik bedoelde, waarna ik t.b.v. een kloosried de OP kopieerde en van commentaar voorzag. Blijkbaar heeft de TO in kwestie me vervolgens gestaft, want ik kreeg er een waarschuwing voor. Volgens de letters van de regels, was ik inderdaad in overtreding. Maar aangezien het een nuttige quote was, bovendien op verzoek van de TO in kwestie, vind ik het niet in overeenstemming met de geest van de regel.
Blijft een waarschuwing nou een half jaar staan? Dan ben ik 1 oktober weer clean namelijk.
[...]
Waarvoor kreeg je die dan?
Er was discussie hier in napraat over een topic, waarin ik zei dat een bepaalde OP aan elkaar hing van aannames en meningen. De TO van dat topic vroeg me wat ik bedoelde, waarna ik t.b.v. een kloosried de OP kopieerde en van commentaar voorzag. Blijkbaar heeft de TO in kwestie me vervolgens gestaft, want ik kreeg er een waarschuwing voor. Volgens de letters van de regels, was ik inderdaad in overtreding. Maar aangezien het een nuttige quote was, bovendien op verzoek van de TO in kwestie, vind ik het niet in overeenstemming met de geest van de regel.
Blijft een waarschuwing nou een half jaar staan? Dan ben ik 1 oktober weer clean namelijk.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:27
vrijdag 22 juli 2016 om 17:28
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:26:
[...]
Drie maanden .
Tja, lieve schat je bent in een aloude val getrapt. Ook al vraagt de ander erom, jij hebt de regels gebroken.
[...]
Drie maanden .
Tja, lieve schat je bent in een aloude val getrapt. Ook al vraagt de ander erom, jij hebt de regels gebroken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:28
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 17:26:
Nienke, tijdje geleden werd dat wel in het modtopic verkondigd ' We voegen het toe aan het dossier'.... Toen lag ik daar dubbel om, maar ik begin het nu te geloven.Soms geven ze volgens mij meer prijs dan de bedoeling is. Laatst gaven ze ook klip en klaar aan dat ze alleen reageren op stafjes. Dus als je een waarschuwing of ban krijgt, heeft iemand gestaft.
Nienke, tijdje geleden werd dat wel in het modtopic verkondigd ' We voegen het toe aan het dossier'.... Toen lag ik daar dubbel om, maar ik begin het nu te geloven.Soms geven ze volgens mij meer prijs dan de bedoeling is. Laatst gaven ze ook klip en klaar aan dat ze alleen reageren op stafjes. Dus als je een waarschuwing of ban krijgt, heeft iemand gestaft.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:29
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 17:27:
[...]
Ja ik begin dat ook wel te geloven. Dan moeten ze trouwens wel veel dossiers hebben zeg Ik zie het voor me: 'Junior pak het dossier van Pietje er even bij. Oh Pietje was Jantje en Karel en Leon en blijkbaar transgender want daarvoor was Pietje even een Truusje, Louise en Marietje'.
[...]
Ja ik begin dat ook wel te geloven. Dan moeten ze trouwens wel veel dossiers hebben zeg Ik zie het voor me: 'Junior pak het dossier van Pietje er even bij. Oh Pietje was Jantje en Karel en Leon en blijkbaar transgender want daarvoor was Pietje even een Truusje, Louise en Marietje'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 22 juli 2016 om 17:29
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:26:
[...]
Drie maanden toch?
Ik heb trouwens wel raardere waarschuwingen gehad.
[...]
Drie maanden toch?
Ik heb trouwens wel raardere waarschuwingen gehad.