Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 23:37:

[...]

Je petitie was ineens weg inderdaad. Gewoon vragen in het modtopic waar het is gebleven.Dat meen je niet, zelfs ik als notoir spamstaffer, had deze niet gestaft!
Oh dear, how sad, never mind.
Meldingen van verwijderde topics/forummers worden door de mods ook gedaan als ze wel/geen zin hebben. De helft van de tijd wordt het gewoon niet gemeld. Ik vind het echt een slappe hap die mods hoor. De juniormod vind ik er eigenlijk nog uitspringen. De nieuw CM en/of Moderator vind ik persoonlijk zwak en slecht modereren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Lijkt er wel op.... Ik heb het gevraagd.

Sorry voor het spammen .
quote:Alixane schreef op 22 juli 2016 @ 23:43:

Meldingen van verwijderde topics/forummers worden door de mods ook gedaan als ze wel/geen zin hebben. De helft van de tijd wordt het gewoon niet gemeld. Ik vind het echt een slappe hap die mods hoor. De juniormod vind ik er eigenlijk nog uitspringen. De nieuw CM en/of Moderator vind ik persoonlijk zwak en slecht modereren.Zeer eens.
quote:Giliath schreef op 22 juli 2016 @ 23:45:

Lijkt er wel op.... Ik heb het gevraagd.Oh ja joh?
Nou moe, ik lees je net in het modtopic Giliath. Belachelijk dat ze zo'n topic weghalen
Oh ze zetten hem weer terug
quote:Isa_Bela schreef op 22 juli 2016 @ 23:47:

Nou moe, ik lees je net in het modtopic Giliath. Belachelijk dat ze zo'n topic weghalen Je loopt achter.
Jaaaa!!!

Verdorie wat typen jullie snel zeg .
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 23:53:

[...]

Je loopt achter. ik ben altijd te laat.....
Ja, en op de actueel niet meelezen maar hier wel! En dan notabene IN het CM topic over de napraat zeggen dat ze hier meelezen!

Ik zeg maar niks mee, ben nog ontdaan ban m'n 24uurs ban, maar sjongejongejongejonge!
Heeft in de papieren Viva gestaan. Het eerste wat de CM 's morgens doet is napraat bijlezen. Was wel de vorige CM.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 00:07:

Heeft in de papieren Viva gestaan. Het eerste wat de CM 's morgens doet is napraat bijlezen. Was wel de vorige CM.Wat zullen ze blij zijn met het café
quote:Dubbz schreef op 23 juli 2016 @ 00:04:

Ja, en op de actueel niet meelezen maar hier wel! En dan notabene IN het CM topic over de napraat zeggen dat ze hier meelezen!

Ik zeg maar niks mee, ben nog ontdaan ban m'n 24uurs ban, maar sjongejongejongejonge!De actueel en de napraat verschillen niet zoveel met elkaar hoor soms. En op beide pijlers/topics worden bans uitgedeeld.
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 00:07:

Heeft in de papieren Viva gestaan. Het eerste wat de CM 's morgens doet is napraat bijlezen. Was wel de vorige CM.Daar zat toch wel meer pit in, de vorige CM. Ik vind deze een erg kort lontje hebben.
Humormod is volgens mij een avondmens.
quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 00:09:

[...]

De actueel en de napraat verschillen niet zoveel met elkaar hoor soms. En op beide pijlers/topics worden bans uitgedeeld.

Hoooi wat gezellig, je bent wel een beetje laat trouwens. De vrijdagavond is alweer voorbij.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Misschien moeten er gewoon weer Angels komen met een hoofdmod.
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juli 2016 @ 00:16:

[...]

Hoooi wat gezellig, je bent wel een beetje laat trouwens. De vrijdagavond is alweer voorbij.Ja dus? Wat ik zei klopt toch?
quote:Alixane schreef op 23 juli 2016 @ 00:17:

Misschien moeten er gewoon weer Angels komen met een hoofdmod.

Vroeger was dat best prima, met Engel 1, 2, 3, enz vaste pijler.

Wie weet waarom dat op een zeker moment is afgeschaft eigenlijk?
quote:Dubbz schreef op 23 juli 2016 @ 00:19:

[...]

Vroeger was dat best prima, met Engel 1, 2, 3, enz vaste pijler.

Wie weet waarom dat op een zeker moment is afgeschaft eigenlijk?

Na Angelgate ging Viva alles anders doen.

Domme zet om de pijlermods af te schaffen met een steeds groter wordend forum.
Maar hoe weet je nou welke (junior) mod heeft geschreven? Kan toch best dat mod1 de ene keer een grapje maakt en de andere keer gewoon serieus is. En het is toch ook helemaal niet bekend over hoeveel het er in totaal zijn.
*vraagt zich af of 'ie er ooit achter gaat komen wat angelgate inhield*
quote:Hayek schreef op 23 juli 2016 @ 00:22:

*vraagt zich af of 'ie er ooit achter gaat komen wat angelgate inhield*Daar had je bij moeten zijn, niet uit te leggen.
quote:Bruise schreef op 23 juli 2016 @ 00:22:

Maar hoe weet je nou welke (junior) mod heeft geschreven? Kan toch best dat mod1 de ene keer een grapje maakt en de andere keer gewoon serieus is. En het is toch ook helemaal niet bekend over hoeveel het er in totaal zijn.Misschien drinkt ie wel whisky op de vrijdagavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven