Windschermpje pimpen

dinsdag 2 december 2008 om 12:57
Mijn lieve oude trouwe stadsfiets is omgetoverd tot een moedermonster : zitje achter, zitje voor, windschermpje, fietstassen. Mijn met plastic bloemen gepimpte mandje kan helaas niet meer aan mijn stuur. Met andere woorden: op de fietstassen na is het eigenlijk maar een saaie fiets. (ik heb het zitje voor + schermpje gekregen, ben er heel erg blij mee, maar het is dus gewoon effen zwart)
Ik zat te denken om een iron-on ding op de voetflappen te doen,maar ik weet eigenlijk niet of je de voetenflap kan strijken (sjeusis, wat klinkt dit suf ) Kan het op internet ook niet vinden.
Weet iemand dit? Of hoe je het schermpje anderszins kan opvrolijken?
Ik zat te denken om een iron-on ding op de voetflappen te doen,maar ik weet eigenlijk niet of je de voetenflap kan strijken (sjeusis, wat klinkt dit suf ) Kan het op internet ook niet vinden.
Weet iemand dit? Of hoe je het schermpje anderszins kan opvrolijken?

dinsdag 2 december 2008 om 13:09
quote:fluffychuzzle schreef op 02 december 2008 @ 13:05:
Met een gaatjestang gaatjes maken in de rand van het schermpje en daar van die nepbloemen vastmaken. Staat heel gezellig. En met lijm bloemetjes vastzetten op de voetflappen.
Of je kind pimpen natuurlijk.
Gaatjestang... dat durf ik niet, straks barst het schermpje!
Gaatjestang in Jommetje durf ik ook niet, trouwens
Nepbloemetjes palkken... dat kannatuurlijk ook. Ik ga eens zoeken.
Maar strijken? Iemand ooit geprobeerd?
Met een gaatjestang gaatjes maken in de rand van het schermpje en daar van die nepbloemen vastmaken. Staat heel gezellig. En met lijm bloemetjes vastzetten op de voetflappen.
Of je kind pimpen natuurlijk.
Gaatjestang... dat durf ik niet, straks barst het schermpje!
Gaatjestang in Jommetje durf ik ook niet, trouwens
Nepbloemetjes palkken... dat kannatuurlijk ook. Ik ga eens zoeken.
Maar strijken? Iemand ooit geprobeerd?
dinsdag 2 december 2008 om 13:12
dinsdag 2 december 2008 om 13:18
ik zou er niks op strijken, het is plastic achtige stof, kans dat t smelt, krimpt en erg lelijk word is groter dan dat t dan leuk gepimpt is.
je kan toch met een goede lijm dingen er op plakken? overigens als je gaatjes wil maken in het scherm kan dat best met een gaten tang, dat plastic is heel flexibel en zal niet barsten hoor.
je kan toch met een goede lijm dingen er op plakken? overigens als je gaatjes wil maken in het scherm kan dat best met een gaten tang, dat plastic is heel flexibel en zal niet barsten hoor.

dinsdag 2 december 2008 om 14:42
Het is franje geworden! Kwam een stuk oud douchegordijn tegen (in dezelfde kleur als m'n fietstassen )en dat liet zich met dubbelzijdig tape heel goed op de onderste rand van het schermpje plakken
Heb net bij het winkelen geen leuke plastic bloemetjes gezien, dus dat moet nog even wachten.
Dank voor het meedenken!
Heb net bij het winkelen geen leuke plastic bloemetjes gezien, dus dat moet nog even wachten.
Dank voor het meedenken!