~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Sorry voor de lange afwezigheid, maar hier is het de laatste weken (te) druk geweest. Bikkel niet lekker in zijn vel, want slaapt weer slecht. Daardoor een enorm baldadig druk mannetje wat zijn kleine broertje daar enorm in meesleept. Ik kom overdag dus nauwelijks aan de computer toe. Daarnaast hebben we ons huis verkocht (in een week tijd!) en sinds deze week gelukkig ook een ander huis gekocht. Het e.e.a. valt nu keurig samen want 5 maart krijgen we de sleutel en 1 april moeten we hier uit. Bikkel heeft er al helemaal zin in, want hij krijgt in het nieuwe huis een hoog bed met een trappetje. Daar vroeg hij laatst toevallig zelf om. Afgelopen vrijdag hebben we ook de einduitslag van de onderzoeken van Bikkel gehad. Daar is idd een diagnose uit komen rollen. Ik zal binnenkort op de msn-groep wel wat meer vertellen. De schoolkeuze ligt hierdoor bij ons ook allemaal wat ingewikkelder.

Jeetje Tomaatje. Wat een schrik zeg. Gelukkig ws de scan goed. Hoe is het nu met Nikke? Nergens last meer van hoop ik? En wat een pittige operatie is dat al met al nog geweest zeg. Vervelend hoor.

Lot, hoe gaat het nu tussen jou en je man? Merk je langzaamaan wel wat verbetering? Veel plezier vandaag en gefeliciteerd met je verjaardag!

Sorry, maar het is even wat veel om op iedereen te reageren. 17 januari staat in ieder geval genoteerd, dus dan zie ik jullie wel, Ik ben ook wle benieuwd naar hoe die (niet meer zo) kleintjes er inmiddels allemaal uitzien. Bikkel gaat nu voor de intellectuele look. Die heeft sinds gisteren een bril. Het staat hem erg wijs!
quote:madootje schreef op 30 november 2008 @ 09:24:

Bikkel gaat nu voor de intellectuele look. Die heeft sinds gisteren een bril.

Heb ook echt zin in 17 jan.! gezellig! Ook als ik fotos zie op hyves van sommige kleintjes dan denk ik wauw wat gaat het toch hard.

Dat heb ik sowieso ook de laatste tijd bij hidde. Hij wordt zo groot en wijs. Hij begint nu ook duits te praten, zo onwerkelijk (maarja niet echt raar en onhandig als je in duitsland woont )

Manlief vindt het niet echt geslaagd dat ik helemaal! naar Houten moet rijden haha lekker bezorgd.

Heb wel weer een groeiecho gekregen en alles zag er weer goed uit!! Ze is lekker aan de maat en zit aan de bovenkant van de groeicurve (manlief weer van slag )

Ik zal haar wel goed instrueren dat ze moet blijven zitten tot na de 17e.

Tomaatje hoe is het met je wildebras?? Heerlijk he zo'n rauwdauwer, pfffff ja kan je bijna niet omdraaien of .......

Dat wordt nog wat als ze met Hidde gaat spelen in zo'n speelpark

Findi, nog gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Mannetje is ziek, koorts 39,5, bah! Vooral de nachten zijn errug vermoeiend dan, ga zo ook maar lekker slapen.

Trouwens hoe zit dat met de msn groep??? Die zijn er toch niet meer??? Anders maar hyven????
Ook ik heb zin in 17 jan. maar waar is het eigelijk??

Heb je een website ofzo voor het adres. Neem Tom mee vppr de route, dan gaat het altijd goed.

Kreeg ook bericht dat msn ermee gaat stoppen en overgaat naar iets anders. Hyven is ook goed, maar waar kan ik jullie vinden??????

Barrel: Hoe gaat het met je mannetje. Nog steeds koorts??

Madootje: Stoer hoor de intellectuele look.

Ga zo de dokter eens bellen. Suzanne klaagt over oorpijn, en Mellanie die hoeft bij wijze van spreke maar te niezen en ze heeft/krijgt een loopoor. Mellanie heeft echt vaak vieze oren, looporen.Even overleggen met de arts of er iets aan te doen is.
Ik heb op de msn-groep (hij doet het voorlopig nog) even vermeld waar we de 17de heen gaan en onder welke naam de hyvesgroep te vinden is die Tomaatje heeft aangemaakt.Ook heb ik de beloofde update over Bikkel daar geplaatst.
Ik ben gelijk maar zo vrij geweest om onze hyvespagina een beetje aan te kleden
Heb de hyves pagina gevonden. Nu is het te hopen dat ik ge accepteerd wordt door de beheerder.

Kom net bij de ha vandaan.

Mellanie heeft weer een loopoor. Ze hoeft bij wijze van maar te niezen en het oor gaat lopen. De vorige keer (een week of 3 geleden) heeft ze oogdruppels gekregen die je in het oor moet doen. Ja jullie lezen het goed, oogdruppels in het oor. Dit is voor een week en over 2 weken terug komen bij de ha.

Ook Suzanne had ooorpijn, dus ook bij haar werd even gekeken. Maar helaas voor haar, niets aan de hand.
Dag allemaal!

Zo zie dat ik wel heel lang niet geschreven heb, lees wel regelmatig hoor, maar vaak lukt het dan toch niet

om te posten.

Ik zit op mijn werk, dan kan niet te lang schrijven.

De 17de staat ook nog steeds in mijn agenda hoor. Hoop dat ik er dit jaar wel in een keer goed naar toe rijdt, anders

Tom maar even lenen van mijn ouders.

De lagere school is hier al een jaar geleden uitgekozen+opgegeven. Veel scholen zitten hier al vol, voor volgend jaar, dus als je

er niet op tijd bij bent.....heb je vette pech. De BSO/NSO horen we pas 2 mdn van te voren, of ze daar naar toe mag.

Gelukkig hoeft ze maar 1 dag per week daar heen, en als het niet lukt, dan moeten we wat anders verzinnen.

Ik moet zeggen dat ik blij ben als het Sint&Piet gedoe weer voorbij is, Amelie vindt het allemaal erg spannend, droomt heel veel,

en is gewoon wat onrustiger dan normaal. Vrijdag pakjes met de opa's & oma's ! Wel heel leuk.

Met Thibault zijn we ondertussen ook bij kinder -en KNO arts geweest. Alles is goed, behalve dat ie zeer waarschijnlijk, vergrote

neusamandelen heeft, waardoor hij door zijn mond ademt+heel veel kwijlt. Voorlopig doen ze hier niets aan, over 4 mdn weer terug komen.

En de virussen vliegen ons om de oren. Je wordt er niet goed van. Kleine ventje hoest zijn longen uit zijn lijf.

Gelukkig gaat het met de nachten wel weer ok. Af en toe wordt ie nog wakker, maar slaapt vaak door tot 7.30. Ik weet niet wat me

gebeurd. Hahaha....

Findi nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Tomaatje, alle blauwe plekken weg bij Nikki ?

Lot, jij ook alvast van harte he!!

Madootje, een coole bril. Stoere wijze man!

Barrel, lief he die mannen die zo bezorgd zijn, fijn dat je meisje zo lekker groeit.

Truusje, hoe is het met de oorpijn van Suzanne ? Iets beter ?

Charly, gaat het drinken beter ? T. heeft erg moeten wennen aan de overgang van BV naar fles. Nu echt gestopt met BV,sniksnik!!

Sinds 2 weken drinkt ie nu echt stukken beter, tijdens verkoudheid blijft het wel een moeilijk ding.

Ernie, hoe gaat het met slapen van je kleine man ?

Zie je wel, kan er ook geen kort verhaal van maken. Grrrr.....

Vanmiddag weer kijkers gehad voor ons huis, word er gek, zijn al zo veel mensen geweest, maar 'kijken, kijken, nie kopuh !!!"

Misschien eind van deze week eens met de prijs zakken, morgen mogen we in ons nieuwe huis kijken. Erg leuk. Week 3/4 2009 krijgen

we de sleutel. Spannend dus! Zo ga nu weer verder typen met zakelijke dingen.

Ciao!!
Zo allemaal lekker druk met de Sint. Echt lachen, hier worden er de hele dag liedjes gezongen en geluisterd! De verjaardag van de Sint vindt hij wel raar, want "waarom krijgt de sint dan geen kado's ?". So sweet!

Nou Sams dan heb je het echt lang volgehouden!! Geweldig toch dat jij je kindje zo groot heb laten groeien!

Lot hoe is t met jullie?

Goed zeg Madootje, je huis verkocht in 1 week. bij ons in de vriendengroep zijn er 2 stellen met 2 huizen. Lijkt me verschrikkelijk. En duidelijkheid over Bikkel is ook wel fijn.

Ik heb trouwens geen hyves, moet ik echt een hyves maken.....
Ha Findi,

Moet je zelf weten hoor!

Er staan nu wat meer prive foto's op en onze echte namen!

Maar goed, die weet jij toch allemaal uit je hoofd. ;)
Ik sta momenteel echt op knappen!

Ben mijn borstvoeding aan het afbouwen, maar dat gaat niet echt vanzelf hoewel ik dat van de week nog wel dacht.

Ik slaap al 2 nachten super slecht. Kan alleen maar op mijn rug liggen. Nog even doorbikkelen dus.
Jeetje wat waren we een end gezakt. Is iedereen nog druk met de sintviering?
Ook hier druk met de sinterklaas. Zaterdag avond bij mijn schoonouders en vandaag bij mijn ouders. De kids zijn gruwelijk verwend. Voorl Mellanie vond het uitpakken van kado'tjes heel erg leuk. Wilde daar niet bij geholpen worden en als het niet lukte of iemand hielp toch zetten ze het op een brullen.

Suzanne vond de ingepakte kado's interessant en dan aan de persoon geven voor wie ze waren. En uiteraard helpen met inpakken.

Ze hebben weer genoeg gekregen om mee te spelen.

Madootje: Hoe heb je geslapen? Sta je nog steeds op knappen.

Morgen de ha bellen. Wordt helemaal gek van Suzanne. Die hoest zo dat ze er van moet spugen. 's nachts wordt ze gemiddels 4 keer wakker en roept dan , hoestaanvallen, spugen, dromen. Toppunt is om midden in de nacht te willen douchen. Gaat me eingelijk iets te ver maar ja doe het wel. Dan gaat het slijm wat los zitten en hoest ze voor een uurtje niet meer.

Wordt er zo moedeloos van ook omdat ze sinds woensdag niet meer eet. Ze wil niets geen brood, warm eten, soep stengel of zelfs een lolly (waar ze normaliter een moord voor doet).

Inmiddels loopt ik rond als een sombie, die gebroken nachten beginnen me op te breken.
Hihhihi het zou niet zo best zijn als madootje op knappen zou staan, maar met mij gaat het de goede kant op!

Ik slaap s nachts beter, maar voel dat er nog steeds een behoorlijke melkvoorraad aanwezig is.

Mooie cup maat, dus hopelijk blijft het zo! ( . ) ( . )

Gisteren met alle sint spulletjes gespeeld.

Veel duplo, een poppenbed, zaklamp en een wekker die zijn ogen opend als Nikki uit bed mag komen. Kijken of het werkt, want op het moment presteert ze het om zo'n 5 keer per nacht te roepen of te gaan huilen. pfffffffff wat moet je daar nou mee he!

We proberen echt alles. Ik vind het helemaal niet erg als ze 1 keer roept dat ze moet plassen. Maar nu wordt er ook geroepen "ik heb een zere buik" ( 3.00 uur ) "Ik moet plassen" ( 4.00 uur ) "Ik hebt goed geslaapt " ( 5.30 uur ) en ga zo maar door!!

Hoe o hoe doorbreek je dat..........?!?!?!
Hoe is het met Suzanne, Truusje?

Hopelijk al iets opgeknapt.

Zieke kinderen is niets he..

Marit heeft dat ook Tomaatje. Alleen nog niet omdat ze moet plassen (draagt nog een luier 's nachts) maar omdat ze Knorrie (knuffel) niet kan vinden of haar speen niet

Het is niet elke nacht maar zo af en toe maar dan wel een aantal keer per nacht. Wat dat is..?

Heb wel eens gezegd dat ze me daar niet voor hoeft te roepen maar ja... tis ook echt heel donker in haar kamer, ze moet dan dus haar bed uit om het licht aan te doen (en of ik dit nu zo'n goed idee vind....).

Bedlampje heeft ze gehad maar het lichtpunt zit pal boven haar bed, vond ik ook geen succes (gaat ze er steeds aan zitten).

Doe er dus niets mee! Ehh..

Hebben geen sinterklaas gevierd verder thuis.

Marit had er niet zoveel mee. Zal volgend jaar wel anders zijn!

Nu nog een keer kadootjes onder de kerstboom met ouders van vriendlief.

Op zich ook wel leuk om het te verspreiden. Bij de ene opa en oma dit en bij de andere dat.

Zal eens kijken of ik weer kan krabbelen op Hyve... heb iets uitgeschakeld of zo want het lukt me niet meer...

Truffel die ik ben.
Gisteren ook al weer bij de huisarts geweest, zelfs 2 keer|: Ik moest nog even mijn urine laten checken: vorige week ineens een ontzettend flinke blaasontsteking met bloedplassen 's avonds maar even naar de huisartsenpost geweest. Zo gek; overdag nog geen last en dan ineens zo heftig, maar goed, kuurtje gehad, wel ziek van geweest.

Gistermiddag met F. geweest: arme kind ook het hele weekend zo zielig (fijne sinterklaas gehad....not), maar gistermiddag had ze al 39.6 koorts, reageerde nauwelijks op een zetpil dus toch maar even naar de huisarts.

Bronchitis! penicilinekuurtje mee.

Vandaag maar thuis gebleven van het werk. Werken en kinderen is leuk,maar dan moet wel alles lopen zoals het hoort en dus geen zieke kindjes.

k ga me nu maar eens nuttig maken:staat een enorme berg strijk op me te wachten
Ook hier wordt de ha regelmatig bezocht.

Gisteren met Suzanne naar de ha. Heeft een flinke verkoudheid te pakken. Neusspray gekregen en over een week moet het over zijn.

Volgende week controle voor Mellanie haar oren.

Zo kom je er nooit, en zo bijna wekelijks.

Zo het sinterklaas weekend is ook voorbij. Zaterdag avond bij schooonouders en zondag bij mijn ouders. De kids zijn goed verwend. Veel speelgoed gekregen, daar zijn ze druk mee aan het spelen.

Suzanne heeft ook een strijkplank gekregen dus hier vliegt de was weg. Een handige hulp bij het strijken.

Inmiddels liggen ze allebei op bed, max. 2 uurtjes voor mezelf. Heerlijk zolang het nog kan.
Minime wordt soms wel eens wakker van droompjes en moet dan meteen plassen, maar dit is heel soms. Die andere wordt meer wakker door die flutfup.

Gisteren naar cb geweest en hij was maar weer 300 gr gegroeid en niets in de lengte. Mag (lees moet) hem nu gaan vet mesten met 210+7 schepjes 4 x, waarvan s ochtends pap en s avonds nutricia nachtvoeding, fruithap (mot ie nie) en groentehap (gaat steeds beter. ook mag ik liga 2e stap geven. T helpt voor geen meter, want afgelopen nacht was hij weer om de haverklap wakker voor de fup. Hij heeft wel al 2 tandjes.

Hier zijn ze ook bedolven onder het speelgoed, wel erg leuk speelgoed. Ze hebben alles gehad wat ik op t lijstje had gezet, waaronder het paard van Lamaze dat hinnikt, snuift en galoppeerd als je hem beweegt en een dashbord van Fisherprice. Minime heeft een trompet en trommel en doktersset en kookset van Nijntje gehad.

Afgelopen weekend behangen bij mijn zusje, ziet er erg mooi en strak uit (geeft schouderklopje). Ook een nieuwe 2e handskinderwagen aangeschaft de quinny buzz, heeeerlijk! Nu dus een Koelstra flexxo in de aanbiedng!

Hoe gaat t met Suzanne?
He meiden,

hier even super ego verhaal, moet echt even van me afschrijven. Stoom komt uit mijn oren. Grrrr....

Vriendlief zijn jaarcontract is vorige week niet verlengd. Dus staat per 1 jan op straat. Super asociaal om het 3 weken van te voren te vertellen natuurlijk, en dit terwijl ze het al 6 weken wisten. Vriendlief had zijn droombaan gevonden, en niet eerder een functioneringsgesprek oid gehad, dus totaal niet in de gaten dat het mis zat......Man man....

Goed vooruitzicht met 2 huizen....tot maandag....huis kunnen verkopen onder voorbehoud van financiering.....Gelukkig dachten we.......en ja hoor vandaag te horen gekregen dat de koper (lees; onderbuurman, waar we al 6 weken mee in onderhandeling waren) zijn financiering niet rond krijgt. Nu vond ik het sowieso al raar mannetje, maar nu.....oi oi oi.... Als ik hem zie, krijgt ie een paar stompen. Als je toch weet dat je je geld niet rond krijgt voor een huis, ga je toch niet een onderhandeling in......Zucht...

Vriendlief is nu bij CWI voor een uitkering, en nu maar hopen dat er een debiel iemand komt die ons huis graag wil hebben.

Want 2 huizen, en koos werkeloos.....gaat niet lukken. Dan ons huidige huis maar in de verhuur denk ik.....

Sorry....voor mijn depri verhaal.....hopelijk snel beter nieuws!!

Liefs voor jullie allen.
quote:sams schreef op 12 december 2008 @ 10:05:

He meiden,

hier even super ego verhaal, moet echt even van me afschrijven. Stoom komt uit mijn oren. Grrrr....

Vriendlief zijn jaarcontract is vorige week niet verlengd. Dus staat per 1 jan op straat. Super asociaal om het 3 weken van te voren te vertellen natuurlijk, en dit terwijl ze het al 6 weken wisten. Vriendlief had zijn droombaan gevonden, en niet eerder een functioneringsgesprek oid gehad, dus totaal niet in de gaten dat het mis zat......Man man....

Goed vooruitzicht met 2 huizen....tot maandag....huis kunnen verkopen onder voorbehoud van financiering.....Gelukkig dachten we.......en ja hoor vandaag te horen gekregen dat de koper (lees; onderbuurman, waar we al 6 weken mee in onderhandeling waren) zijn financiering niet rond krijgt. Nu vond ik het sowieso al raar mannetje, maar nu.....oi oi oi.... Als ik hem zie, krijgt ie een paar stompen. Als je toch weet dat je je geld niet rond krijgt voor een huis, ga je toch niet een onderhandeling in......Zucht...

Vriendlief is nu bij CWI voor een uitkering, en nu maar hopen dat er een debiel iemand komt die ons huis graag wil hebben.

Want 2 huizen, en koos werkeloos.....gaat niet lukken. Dan ons huidige huis maar in de verhuur denk ik.....

Liefs voor jullie allen. Dit is gewoon zwaar kut voor jullie. Heel veel sterkte de aankomende tijd!!!!
Sams: een hele dikke

Utkomtgoedutkomtgoed!!!!
Sams: Wat kl***te zeg.

Gisteren de ha maar weer gebeld. Ze hoest nog steeds zo, wordt daar echt niet vrolijk van. Vooral 's nachts zijn we de klos. Ze vraagt 's nachts of ze mag douchen, tuurlijk mag dat. Mevrouw staat dan rustig een half uur eronder. Moet wel zeggen dat het daarna wat beter gaat.

De ha heeft een "pufje" voorgeschreven, en een heel aparaat erbij gekregen het toe te dienen.
quote:sams schreef op 12 december 2008 @ 10:05:

He meiden,

Liefs voor jullie allen.

Echt zwaar Kl*te!!!

Ik hoop dat jullie huis snel verkocht wordt!
Ha Findi,

Hier ook een mannetje dat sinds een paar weken niet meer doorslaapt!

Hij ligt nu al 1 1/2 week beneden in een campingbed!

Bijna elke nacht rond 4.00 uur hoor ik hem huilen, maar we houden vol en gaan er niet heen. Het moet toch een keer overgaan zou je zeggen. Overdag huilt hij echt nooit en hoor je hem heel niet. Speelt gerust een uur in de box of ligt op de vloer naar zijn zussen te lonken. Volgens het consultatie bureau moeten we even doorzetten.

Volgens mij is iedereen verkouden!

Hier gaat er een wc rol per dag door. En hoesten tot alles er uitkomt. Lekker hoor!! niet dus.
quote:tomaatje78 schreef op 12 december 2008 @ 14:33:

Ha Findi,

Hier ook een mannetje dat sinds een paar weken niet meer doorslaapt!

Hij ligt nu al 1 1/2 week beneden in een campingbed!

Bijna elke nacht rond 4.00 uur hoor ik hem huilen, maar we houden vol en gaan er niet heen. Volgens het consultatie bureau moeten we even doorzetten. Tja ik ga er dan gewoon heen, maar aankomende nacht doe ik echt oordoppen in, denk ik.

Volgens mij is iedereen verkouden!

Hier gaat er een wc rol per dag door. En hoesten tot alles er uitkomt. Lekker hoor!! niet dus.Heel herkenbaar, heb je net een fles gegeven, wordt ie weer in zijn geheel over je heen gekotst omdat meneer een hoestaanval krijgt. Leuk kinderen, lekker douchen s nachts en eruit voor de fup, misschien moeten we morgen gewoon dag en nacht even omdraaien...of zoiets.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven