Geld & Recht alle pijlers

Even klagen

24-07-2016 15:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal!!!!

Deze week onvoorziene kosten gemaakt aan het huis waar ik woon, waardoor ik nu, een voor mij, fiks bedrag moet betalen.

Extra vervelend omdat we het financieel gewoon echt niet breed hebben en leuke dagjes uit er nu eigenlijk niet meer inzitten deze zomervakantie. Ik had me er zó op verheugd en ben al maanden bezig om steeds een bedrag apart te leggen voor de zomervakantie..

Gelukkig wonen we in een prima buurt en zijn er genoeg gratis/goedkope activiteiten te ondernemen in de vakantie met de kinderen, dus we zullen ons heus niet vervelen. Maar echt jammer is het wel.

(En ja ik weet dat er altijd onvoorziene kosten kunnen zijn en ik ben allang blij dat we die gewoon kunnen betalen. En dit is ook geen verkapt bedeltopic oid, maar ik BAAL gewoon :()
Dat kan ik me voorstellen, dat je baalt! Je verheugt je toch op die dagjes weg. Ik hoop dat de gratis uitjes net zo leuk gaan zijn als de betaalde :-)
Zonder oorzaak geen gevolg
Onverwachte grote kosten zijn altijd balen, snap je wel. Toch een fijne vakantie gewenst!
Marianne hebben jullie helemaal niets aan de kant staan voor onverwachte uitgaven? Daar zou ik zenuwachtig van worden en dan zou ik dat 'uitjes-geld' meteen al in het potje 'niet-verwacht' gestopt hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
O wat balen ja. Snap het helemaal. En natuurlijk is het fijn dat je deze onverwachte uitgave toch kon doen, maar wil niet zeggen dat je er niet flink van mag balen. Effe zuur kijken, balen en dan een lijstje maken wat toch allemaal leuk is om te gaan doen! Hopelijk hebben jullie toch een fijne vakantie!
Ojeeee wat vervelend zeg! Getverderrie.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar kijk eens op de site van oerrr van natuurmonumenten. Die hebben hele leuke dagjes weg enzo in de buitenlucht en veel gratis of goedkoop.

Succes, hopelijk ben je snel over de schrik heen. Alsnog fijne vakantie!
Let love rule...
Wat ontzettend balen inderdaad. Hoop dat je er toch iets van kunt maken.
Hè wat balen.

Hopelijk toch een leuke vakantie. Het is wel mooi weer. Misschien ergens zwemmen of naar het strand?
Only dead fish go with the flow
Kqn ik je miswchien bliu maken met dagjes uit zegels van de jumbo voor pretparken?
quote:Antroposoofje schreef op 24 juli 2016 @ 18:33:

Kqn ik je miswchien bliu maken met dagjes uit zegels van de jumbo voor pretparken?Wat lief!
Pivot! PIVOT!!!
Snap het heel goed altijd opletten en sparen en soms alleen het idee hebben voor de rekeningen te werken.. hopelijk blijft je mooi weer houden en zijn er leuke uitjes voor weinig... of via bijv. vakantieveilingen voor een uitje.. weet niet hoe oud je kinderen zijn maarm voor de basisschoolleerlingen is er in mijn gemeente jeugd vakantie spel organiseren ze leuke speldagen die gratis zijn en een dagje uit voor een klein bedrag.
Bedankt voor de lieve en de tips reacties! Voel me er al weer iets beter onder vandaag.

@Antroposoofje: bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf ook nog een paar van die muntjes liggen. En helaas liggen de meeste dagjes uit niet echt om de hoek en ook valt de korting in het hoogseizoen tegen, dus al met al wordt het dan nog een duur uitje. Wel erg lief! Misschien kan je er iemand anders blij mee maken?
Er zijn ook gratis festivals nu in de zomer. Ook geschikt voor kinderen http://www.festivalinfo.nl/festivals/?t ... ect=gratis

Neem zelf broodjes en drinken mee en je hebt een leuke dag!

Verder picknicken, zwemmen bij een recreatieplas en met de fiets gaan (scheelt weer parkeerkosten), naar een park met speelplekken gaan of via Marktplaats goedkoop kaarten op de kop tikken voor iets. Google op gratis uitjes in NL.

Toch nog fijne vakantie gewenst!
Only dead fish go with the flow
Oh wat leuk! Ik zie meteen al een heel leuk gratis festival in de buurt, die schrijf ik meteen in de agenda.

En ook bedankt voor de andere tips! Ook wel weer een uitdaging om zo toch nog leuke activiteiten te bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven