Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LunaLoona schreef op 24 juli 2016 @ 16:43:

[...]

Dat gevoel heb ik ook. Het is net alsof er een algemene tendens is om lomp tegen vrouwen te doen, gewoon omdat het kan. Vaak wordt het gebracht als humor en als je er dan niet om kan lachen, ben je een stom wijf, of nog erger, een feministe. Maar eronder ligt volgens mij toch het idee dat vrouwen minder zijn. Maxime Hartman is een extreem, maar er zijn er ook een heleboel die het wat subtieler brengen.

Hier op de sekspijler is zo'n hoerenloperstopic, gisteren een poosje zitten lezen, je weet niet wat je ziet.

Naar aanleiding daarvan ben ik een hoerenlopersforum gaan lezen, ook weer van de ene in de andere verbazing gevallen.

Hoe daar over vrouwen geschreven wordt.

Wow.
quote:nienke_g schreef op 24 juli 2016 @ 17:08:

[...]

Je kunt ook een goede treffen... M'n ex heeft me 1 keer mishandeld en toen heb ik hem meteen de deur uitgezet en aangifte gedaan. Ze hebben hem fijn een (kerst)nachtje op het politiebureau gehouden. En alle medewerking om e.e.a. op papier te krijgen om die idioot voor de rest van m'n leven uit de buurt te houden.

Wat fijn.

Meen ik.

Ik kreeg nauwelijks gehoor toen mijn ex me stalkte.

Hij moest eerst echt iets dóen.

Uitdraaien van chatgesprekken vol bedreigingen en bergen sms-jes mochten niet baten.

Zelfs getuigenissen van de mensen waar ik woonde en vrienden die ik snel de telefoon gaf als hij dreigende taal uitsloeg hielpen niks.

Er is zelfs nooit met hem gepraat door de politie en hij heeft me anderhalf jaar getreiterd.
quote:LunaLoona schreef op 24 juli 2016 @ 16:43:

[...]

Dat gevoel heb ik ook. Het is net alsof er een algemene tendens is om lomp tegen vrouwen te doen, gewoon omdat het kan. Vaak wordt het gebracht als humor en als je er dan niet om kan lachen, ben je een stom wijf, of nog erger, een feministe. Maar eronder ligt volgens mij toch het idee dat vrouwen minder zijn. Maxime Hartman is een extreem, maar er zijn er ook een heleboel die het wat subtieler brengen.

O maar die tendens zie ik ook vaak jegens mannen want die moeten daar maar tegen kunnen..

Alsof mannen geen gevoel hebben..
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 juli 2016 @ 16:21:

[...]

Ja, van alle, alle, alle mannen in de hele wereld.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 17:23:

[...]

Hier op de sekspijler is zo'n hoerenloperstopic, gisteren een poosje zitten lezen, je weet niet wat je ziet.

Naar aanleiding daarvan ben ik een hoerenlopersforum gaan lezen, ook weer van de ene in de andere verbazing gevallen.

Wow.

Ja, ik schrijf daar ook weleens, in dat topic hier dan bedoel ik. Walgelijk. Ik hoop dat die mannen toch eens snappen dat de meeste vrouwen het uit nood doen, en dus ook gedwongen zijn. Voor de mannen daar is het: geen mensenhandelaar dus vrijwillig.

Echt, stuitend!
En elke keer neem ik me voor om er niet meer te lezen/schrijven. Ik word er zo boos van.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 17:23:

[...]

Wow.Net als die partner van dat net gesloten topic 'verder na bedrog'. Die site die haar partner gebruikte heb ik opgezocht en ik viel zowat van m'n stoel. Het is net of je reviews van producten op bol.com zit te lezen, maar het zijn real life vrouwen die als een stuk plastic worden gezien. Met het telefoonnummer van die vrouw erbij, alles. Bizar
Wat is dat toch tegenwoordig met het woord " quasi " ?

" ik word quasi nooit boos " .........wat is dat toch ???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 18:17:

" ik word quasi nooit boos " .........wat is dat toch ???Is dat niet iets belgisch?
quote:Phaedra_ schreef op 24 juli 2016 @ 18:19:

[...]

Is dat niet iets belgisch?O. Ik dacht gewoon iets heel doms.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 18:17:

" ik word quasi nooit boos " .........wat is dat toch ???

Geen idee, maar dat woord klopt sowieso niet in die zin.

https://www.ensie.nl/redactie-ensie/quasi
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 18:21:

[...]

O. Ik dacht gewoon iets heel doms.Ik lees het hier wel vaker in een rare context en ging er vanuit dat het belgisch was
quote:ThunderassMan schreef op 24 juli 2016 @ 18:05:

[...]

Behalve jij natuurlijk. duh!
Zo er worden ook weer nieuwe beginnen gemaakt. Alweer een hoofstuk in het grote sprookjesboek.
Die nooit een begin kan toch niet anders dan nep zijn?
Uiteraard.
quote:Phaedra_ schreef op 24 juli 2016 @ 18:26:

Die nooit een begin kan toch niet anders dan nep zijn?Ja joh, ik geloof er geen snars van.
Quasi wordt veel gebruikt in BE en staat in de Nederlandse woordenlijst. Het betekent iets in de zin van 'zo genaamd' of 'zo goed als'. Dit is een quasiwetenschappelijke uitleg trouwens.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 24 juli 2016 @ 18:30:

Quasi wordt veel gebruikt in BE en staat in de Nederlandse woordenlijst. Het betekent iets in de zin van 'zo genaamd' of 'zo goed als'. Dit is een quasiwetenschappelijke uitleg trouwens.Ik weet de betekenis wel, maar het wordt zo raar ( fout ) gebruikt.
Ik geloof ook niets van dat alimentatie/ex-topic.
Tja die to geloof ik nergens meer. Nieuw begin had ook een ban wegens herhaaldelijk weghalen van op's
Bugs, ik las van jou iets over Amand die persoonlijk zou worden aangevallen in dat topic over de ruige seksman. Misschien toch iets beter kijken naar zijn eigen forumgedrag. Bijvoorbeeld zijn reactie toen ik vroeg of de wel/niet-verkrachtingsdiscussie misschien ergens anders gevoerd kon worden. Meteen was ik volgens Amand een bullebak die uit morele superioriteit geen tegenspraak duldt.

Ik voel geen enkele behoefte om daarop te reageren, al helemaal niet in dat topic, maar het schiet me wel in het verkeerde keelgat dat o.a. jij vervolgens doet alsof die arme Amand zomaar persoonlijk aangevallen wordt. Terwijl dat trouwens ook nogal meeviel; ik vond het eigenlijk wel een droge, rake constatering van Kerol. Voor discussie vatbaar wellicht, maar geen persoonlijke aanval.

Laten we zeggen, om in Armands perceptie te blijven, dat ik de opmerking van Kerol van een hoger moreel niveau vond dan die persoonlijk bedoelde aanval van Amand.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 18:35:

[...]

Ik weet de betekenis wel, maar het wordt zo raar ( fout ) gebruikt.Wat zit je nou quasi intellectueel te doen Blijfgewoonbonken....
quote:Dana schreef op 24 juli 2016 @ 18:39:

Bugs, ik las van jou iets over Amand die persoonlijk zou worden aangevallen in dat topic over de ruige seksman. Misschien toch iets beter kijken naar zijn eigen forumgedrag. Bijvoorbeeld zijn reactie toen ik vroeg of de wel/niet-verkrachtingsdiscussie misschien ergens anders gevoerd kon worden. Meteen was ik volgens Amand een bullebak die uit morele superioriteit geen tegenspraak duldt.

Ik voel geen enkele behoefte om daarop te reageren, al helemaal niet in dat topic, maar het schiet me wel in het verkeerde keelgat dat o.a. jij vervolgens doet alsof die arme Amand zomaar persoonlijk aangevallen wordt. Terwijl dat trouwens ook nogal meeviel; ik vond het eigenlijk wel een droge, rake constatering van Kerol. Voor discussie vatbaar wellicht, maar geen persoonlijke aanval.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 18:46:

[...]

Wat zit je nou quasi intellectueel te doen Blijfgewoonbonken....Ik vind jou quasi niet aardig, Eleohoera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven