Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 18:56
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 18:46:
[...]
Wat zit je nou quasi intellectueel te doen Blijfgewoonbonken.... Blijfgewoonbonken, die had ik even gemist. Ik heb vandaag wel echt een paar keer moeten schaterlachen/stikken van het lachen terwijl ik me beroerd voel.
[...]
Wat zit je nou quasi intellectueel te doen Blijfgewoonbonken.... Blijfgewoonbonken, die had ik even gemist. Ik heb vandaag wel echt een paar keer moeten schaterlachen/stikken van het lachen terwijl ik me beroerd voel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 24 juli 2016 om 19:14
zondag 24 juli 2016 om 19:19
zondag 24 juli 2016 om 19:26
quote:Dubbz schreef op 24 juli 2016 @ 18:10:
[...]
Ja, ik schrijf daar ook weleens, in dat topic hier dan bedoel ik. Walgelijk. Ik hoop dat die mannen toch eens snappen dat de meeste vrouwen het uit nood doen, en dus ook gedwongen zijn. Voor de mannen daar is het: geen mensenhandelaar dus vrijwillig.
Echt, stuitend!
Ik begrijp je, en ben het ermee eens.
Maar langs de andere kant: wij consumeren allemaal dingen van verdacht allooi.
Achter bijna elk kledingstuk of stuk electronica zit er wel een arbeider die in erbarmelijke omstandigheden zijn werk moet doen, in gevaarlijke mijnen moet werken of een kind dat uitgebuit wordt.
In het "bedrog" topic wordt dan gevraagd: hoe kan je bij zo'n man blijven die dergelijke uitbuiting in stand houdt?
Ik vind díe vraag nogal hypocriet in feite...
[...]
Ja, ik schrijf daar ook weleens, in dat topic hier dan bedoel ik. Walgelijk. Ik hoop dat die mannen toch eens snappen dat de meeste vrouwen het uit nood doen, en dus ook gedwongen zijn. Voor de mannen daar is het: geen mensenhandelaar dus vrijwillig.
Echt, stuitend!
Ik begrijp je, en ben het ermee eens.
Maar langs de andere kant: wij consumeren allemaal dingen van verdacht allooi.
Achter bijna elk kledingstuk of stuk electronica zit er wel een arbeider die in erbarmelijke omstandigheden zijn werk moet doen, in gevaarlijke mijnen moet werken of een kind dat uitgebuit wordt.
In het "bedrog" topic wordt dan gevraagd: hoe kan je bij zo'n man blijven die dergelijke uitbuiting in stand houdt?
Ik vind díe vraag nogal hypocriet in feite...
zondag 24 juli 2016 om 19:28
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 juli 2016 @ 19:21:
Zo fabeltjeskrantkinderen, het sprookje is uit voor vandaag. Oogjes dicht en snaveltjes toe met al jullie onbegrip. Ik mag hopen dat deze notoire OP leeghaler een permaban krijgt.Ik hoop dat hij eens wat lolliger topics gaat verzinnen. een goeie trol is nooit weg.
Zo fabeltjeskrantkinderen, het sprookje is uit voor vandaag. Oogjes dicht en snaveltjes toe met al jullie onbegrip. Ik mag hopen dat deze notoire OP leeghaler een permaban krijgt.Ik hoop dat hij eens wat lolliger topics gaat verzinnen. een goeie trol is nooit weg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 juli 2016 om 19:31
zondag 24 juli 2016 om 19:32
quote:Bugs_Bunny schreef op 24 juli 2016 @ 18:52:
[...]
Je quote net het verkeerde deel. De laatste alinea was humor om te lachen, dit nou net niet.
Ik las trouwens de opmerking van Kerol nog eens na. Oke, zijn eerste zin was een persoonlijke aanval. (Maar daar had Amand zich zelf dus ook allang aan bezondigd.) Wat ik vooral onthouden had, was Kerols opmerking dat Amand bij dit soort topics wel erg vaak 'in het centrum van de topicverneuking' te vinden is.
Mwah, je hoeft hier geen forumfossiel te zijn om daar eerder een gortdroge constatering in te zien dan een kleuterachtige aanval.
[...]
Je quote net het verkeerde deel. De laatste alinea was humor om te lachen, dit nou net niet.
Ik las trouwens de opmerking van Kerol nog eens na. Oke, zijn eerste zin was een persoonlijke aanval. (Maar daar had Amand zich zelf dus ook allang aan bezondigd.) Wat ik vooral onthouden had, was Kerols opmerking dat Amand bij dit soort topics wel erg vaak 'in het centrum van de topicverneuking' te vinden is.
Mwah, je hoeft hier geen forumfossiel te zijn om daar eerder een gortdroge constatering in te zien dan een kleuterachtige aanval.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)