Het stamcafe XVIII
maandag 25 juli 2016 om 20:58
maandag 25 juli 2016 om 21:00
quote:ana_isabel schreef op 25 juli 2016 @ 20:54:
[...]
Die week vliegt voorbij joh!Voor jou ook als je even mijn lijstje volgt: hier ten huize swiffert ana, vouwt ze de was en werkt de strijk weg. Kook ze kippensoep en hoort mijn gezeur aan en als ze dan nog tijd over heeft, kan ze even bevallen
[...]
Die week vliegt voorbij joh!Voor jou ook als je even mijn lijstje volgt: hier ten huize swiffert ana, vouwt ze de was en werkt de strijk weg. Kook ze kippensoep en hoort mijn gezeur aan en als ze dan nog tijd over heeft, kan ze even bevallen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 juli 2016 om 21:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 20:25:
[...]
Heel herkenbaar, ik ben ook vaak ziek of gewoon echt kapot als ik vakantie krijg. Balen is dat. Ik hoop dat je snel opknapt zodat je kunt gaan genieten van je vakantie.Da's ook gewoon beroepsdeformatie - onderwijzers worden altijd ziek in de vakantie.
[...]
Heel herkenbaar, ik ben ook vaak ziek of gewoon echt kapot als ik vakantie krijg. Balen is dat. Ik hoop dat je snel opknapt zodat je kunt gaan genieten van je vakantie.Da's ook gewoon beroepsdeformatie - onderwijzers worden altijd ziek in de vakantie.
IMHO
maandag 25 juli 2016 om 22:57
maandag 25 juli 2016 om 23:01
Meneer L heeft net mijn kleine teentje ontsmet en weer ingezwachteld. Gisteren een blaar gelopen (vanwege de Pokémon ) maar nu lijkt t wel ontstoken... Gelukkig heeft hij zn bhv-diploma dus ik ben in goede handen.
Dat je van zoiets kleins zoveel last kunt hebben...
Jij ook beterschap Dolfje!
Dat je van zoiets kleins zoveel last kunt hebben...
Jij ook beterschap Dolfje!
The owls are not what they seem
dinsdag 26 juli 2016 om 06:53
quote:yasmijn schreef op 26 juli 2016 @ 06:35:
Goodmorning,
En daar ga ik zo naar mijn werk met mijn oog, alle kleuren van de regenboog.
Dat rijmt.Geniet gewoon van de reacties. Maak er wat leuks van.
Goodmorning,
En daar ga ik zo naar mijn werk met mijn oog, alle kleuren van de regenboog.
Dat rijmt.Geniet gewoon van de reacties. Maak er wat leuks van.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar