Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 juli 2016 om 12:11
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 juli 2016 @ 07:44:
[...]
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteed.
Ik heb helemaal geen zin om berichten (van jou) te lezen met altijd maar in het achterhoofd 'zal wel sarcastisch bedoeld zijn'.
Ik vond en vind je bericht vooral onduidelijk, ook als ik het lees met de wetenschap dat je sarcastisch was.
[...]
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteed.
Ik heb helemaal geen zin om berichten (van jou) te lezen met altijd maar in het achterhoofd 'zal wel sarcastisch bedoeld zijn'.
Ik vond en vind je bericht vooral onduidelijk, ook als ik het lees met de wetenschap dat je sarcastisch was.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 26 juli 2016 om 12:18
dinsdag 26 juli 2016 om 12:20
Nou, domme mensen begrijpen sarcasme niet. Trollen maken daar gebruik van. Dat is de enige manier om te kunnen trollen.
Opa had dus toch gelijk. Je kan er alle kanten mee op.
Reclame is ook illusie. Reclameopbrengsten zijn nodig. Maar reclame voor goede dingen. Daar is niks mis mee.
Er was trouwens in Zembla een interessante uitzending afgelopen week. Ging over veredeling van voedsel. Voor de rest moet je zelf maar kijken. Is maar een 45 minuten aflevering en leerzaam.
Opa had dus toch gelijk. Je kan er alle kanten mee op.
Reclame is ook illusie. Reclameopbrengsten zijn nodig. Maar reclame voor goede dingen. Daar is niks mis mee.
Er was trouwens in Zembla een interessante uitzending afgelopen week. Ging over veredeling van voedsel. Voor de rest moet je zelf maar kijken. Is maar een 45 minuten aflevering en leerzaam.
dinsdag 26 juli 2016 om 12:29
De rest bij de pepertjes was ook lekker. Knoflookje, aardappels en courgette met een beetje magere kwark.
(Teveel pinda's gegeten vorige week. Is ook een manier om jezelf te bewegen om meer te bewegen. Teveel zitten is slecht voor de gewrichten. Ik ben te lui voor de sportschool. Onderweg kom je tegenwoordig Pokemon spelers tegen en die zijn erg leuk.)
(Teveel pinda's gegeten vorige week. Is ook een manier om jezelf te bewegen om meer te bewegen. Teveel zitten is slecht voor de gewrichten. Ik ben te lui voor de sportschool. Onderweg kom je tegenwoordig Pokemon spelers tegen en die zijn erg leuk.)
dinsdag 26 juli 2016 om 12:36
http://www.npo.nl/zembla/ ... source=suggestion&q=zembl <--- ZEMBLA en ik geloof deze: http://www.npo.nl/zembla/21-07-2016/VARA_101379503
Ik ben met mijn aandacht alweer een stuk verder. Trollen zorgen ervoor dat de boel stokt.
Er is zoveel interessants te lezen. Maar ik ga lekker de buitenlucht in. De herrie bij de buren is naar elders vertrokken.
Ik heb verf gekocht en in dubio om een spiegelwand te maken. Alles in de zelfde tint verven. Ik weet nog niet tegen welke muur.
Maar dankzij een reactie op dit forum heb ik maar een pot in de kleur die het waarschijnlijk niet gaat worden. Een enkele pot gaat wel op.
Ik weet wat ik mooi vind, maar het moet ook passen en leuk overkomen.
Alle IN's en OUT's doornemen is niet voor luie mensen. Verven is leuk on te doen.
Hee, wolven pis als afschrikmiddel tegen reeën. Is een proef.
Ik ben met mijn aandacht alweer een stuk verder. Trollen zorgen ervoor dat de boel stokt.
Er is zoveel interessants te lezen. Maar ik ga lekker de buitenlucht in. De herrie bij de buren is naar elders vertrokken.
Ik heb verf gekocht en in dubio om een spiegelwand te maken. Alles in de zelfde tint verven. Ik weet nog niet tegen welke muur.
Maar dankzij een reactie op dit forum heb ik maar een pot in de kleur die het waarschijnlijk niet gaat worden. Een enkele pot gaat wel op.
Ik weet wat ik mooi vind, maar het moet ook passen en leuk overkomen.
Alle IN's en OUT's doornemen is niet voor luie mensen. Verven is leuk on te doen.
Hee, wolven pis als afschrikmiddel tegen reeën. Is een proef.
dinsdag 26 juli 2016 om 12:45
quote:simbalabimba schreef op 26 juli 2016 @ 12:11:
[...]
[...]
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 26 juli 2016 om 13:30
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 juli 2016 @ 12:20:
Nou, domme mensen begrijpen sarcasme niet.
Ennnnnnn......................... mijn zelfbeeld weer een beetje hersteld.
Thx Pumps.
Nou, domme mensen begrijpen sarcasme niet.
Ennnnnnn......................... mijn zelfbeeld weer een beetje hersteld.
Thx Pumps.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 juli 2016 om 13:39
quote:duende12 schreef op 26 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Die van mij is nu met de grond gelijk gemaakt.
Nou ja, maar jij kon dan weer lekker blij worden van het idee dat mensen die sarcasme gebruiken negatieve mensen zijn.
En daarbij: dat domme mensen sarcasme niet (zouden) begrijpen wil niet zeggen dat mensen die sarcasme niet begrijpen per se dom zijn hè.
[...]
Die van mij is nu met de grond gelijk gemaakt.
Nou ja, maar jij kon dan weer lekker blij worden van het idee dat mensen die sarcasme gebruiken negatieve mensen zijn.
En daarbij: dat domme mensen sarcasme niet (zouden) begrijpen wil niet zeggen dat mensen die sarcasme niet begrijpen per se dom zijn hè.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
dinsdag 26 juli 2016 om 13:44
quote:Solomio schreef op 26 juli 2016 @ 13:39:
[...]
En daarbij: dat domme mensen sarcasme niet (zouden) begrijpen wil niet zeggen dat mensen die sarcasme niet begrijpen per se dom zijn hè.Ik gebruik zelf soms ook sarcasme en het stemt me vrolijker dat ik sarcasme steeds beter door heb, maar op schrift vind ik het lastiger.
[...]
En daarbij: dat domme mensen sarcasme niet (zouden) begrijpen wil niet zeggen dat mensen die sarcasme niet begrijpen per se dom zijn hè.Ik gebruik zelf soms ook sarcasme en het stemt me vrolijker dat ik sarcasme steeds beter door heb, maar op schrift vind ik het lastiger.
dinsdag 26 juli 2016 om 13:45
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2016 @ 07:25:
[...]
Omdat je een ban krijgt wanneer je gaat schelden. Dus geheel volgens de regels.
Maar ze heeft niet gescholden, ze wilde het misschien wel maar heeft zich ingehouden en sterretjes getypt. Deze ******
Is toch idioot dat je daar een ban voor krijgt.
[...]
Omdat je een ban krijgt wanneer je gaat schelden. Dus geheel volgens de regels.
Maar ze heeft niet gescholden, ze wilde het misschien wel maar heeft zich ingehouden en sterretjes getypt. Deze ******
Is toch idioot dat je daar een ban voor krijgt.
dinsdag 26 juli 2016 om 13:49
quote:duende12 schreef op 26 juli 2016 @ 13:44:
[...]
Ik gebruik zelf soms ook sarcasme en het stemt me vrolijker dat ik sarcasme steeds beter door heb, maar op schrift vind ik het lastiger.Op schrift is het maar net wie het schrijft ook. Als je elkaar een beetje kent, dan heb je dat veel sneller door dan bij iemand die je nog nooit hebt zien posten.
[...]
Ik gebruik zelf soms ook sarcasme en het stemt me vrolijker dat ik sarcasme steeds beter door heb, maar op schrift vind ik het lastiger.Op schrift is het maar net wie het schrijft ook. Als je elkaar een beetje kent, dan heb je dat veel sneller door dan bij iemand die je nog nooit hebt zien posten.
dinsdag 26 juli 2016 om 13:50
quote:Inkie12345 schreef op 26 juli 2016 @ 13:45:
[...]
Is toch idioot dat je daar een ban voor krijgt.Ik hoorde het ook al. Echt belachelijk. Ik was echt in de veronderstelling dat er: arrogante bitch/trut/scheldwoord stond.
[...]
Is toch idioot dat je daar een ban voor krijgt.Ik hoorde het ook al. Echt belachelijk. Ik was echt in de veronderstelling dat er: arrogante bitch/trut/scheldwoord stond.