Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
En ik deed heeeeeel lang over dit bericht....mn nagels zijn te lang!
Deed Moz niet wat in de internetbranche??
Goedenavond allemaal,

Weer even hefige daagjes gehad, gister ziek thuis geweest. Zo moe van alles en nog eens blaasontsteking Dus was gister naar de huisarts geweest. Verder vandaag "even" zwangerschapstest gedaan. VM en ik twijfelde toch een beetje....kon wel bijna niet. Maar just to be sure. Heeft ook van alles te maken met mijn gezondheidsshit. Maar er was niets aan de hand. Beide opgelucht.

Nu hang ik op de bank en drink ik me helemaal lens ivm blaasontsteking. Moet eigenlijk wat in huis doen, maar geen puf en zin.....
Haha, ik zeg lekker niet wat ik doe! Raden jullie maar lekker

Leuk dat R koffie komt drinken, Xen. Kun je meteen je nieuwe nagels showen! Zijn ze echt te lang? Of is dat wennen gewoon? Geen ervaring met andere nagels dan mijn eigen

Indi... speeddates ploppen inderdaad vaak tevoorschijn en kun je best op in gaan hoor... Gewoon een keertje aanklikken en dan kan je heel kort ff met iemand typen. Als je dan 'verlenging' wil allebei, dan krijg je nog een paar minuten erbij, en als het dan nog steeds leuk is, kun je elkaar als match toevoegen en komt 'ie in je contactenlijstje te staan. Veel plezier daar! En hou ons op de hoogte he
Volgens mij heb ik het al goed geraden
Jemig, heftig inderdaad WM. Na je stress van de uitslagen ook nog eens je blaas en zwangerschapstest...

Ik zou zeggen: RELAX! Lekker niets willen vanavond en jezelf echt even rust geven.

Hoewel... dan kan je huis opruimen soms wel goede ontspanning zijn, even iets praktisch doen waar je niet bij hoeft na te denken... Kijk maar wat je doet In ieder geval:
Nog niet, WM... soms heeft het wel met internet te maken hoor, en soms dus met BN'ers en soms met nog weer heel andere dingen...
Ja ach...momenteel trek ik het allemaal aan denk ik

Maar goed, morgen maar een half dagje te werken Dus dan ga ik het morgen maar doen....

Moz je maakt me wel heel erg nieuwsgierig trouwens!!

PD vandaag nog gesproken?
Wat een narigheid WM! Doe maar lekker rustig aan!

Mozz, natuurlijk houd ik jullie op de hoogte..ik durf alleen nog niet zo goed geloof ik
Hallo allemaal!

Ik ben 30 en sinds 2,5 jaar single. Daarvoor heb ik een lange relatie gehad die op een vervelende manier stuk ging.

In woon in de regio Zuid-Holland. Ben niet aant daten via internet want dat is niet echt wat voor mij denk ik.. Ik heb het prima naar mijn zin maar merk dat ik toch wel ga 'verlangen' naar een relatie aangezien iedereen in mijn omgeving gesetteld is...

Mijn sterrebeeld is tweeling. Ik hoop in de toekomst een fijne relatie en kinderen te krijgen.. Heb geen haast. Relatiewens 6/7 denk ik.

Wat ik vooral veel en graag doe zijn winkelen, leuke dingen doen met vrienden, lezen, film kijken en sporten. Het lijkt me gezellig om mee te kletsen over het wel en wee van een singlevrouw!

Groetjes!
Goedenavond Yara! Welkom!!

Mijn sterrebeeld is ook tweeling! Wat leuk

Ben astrologisch ingesteld?
Ach, ik ben ook tweeling!

WM, rustig aan he? Wanneer komt de Sint bij jullie op bezoek? Bij ons donderdag en ik ben net thuis van een overleg met Sint. Ben welgeteld 2,5 uur tussendoor thuis geweest... Pfoe...

En nu even lekker met een wijntje op de bank..

ZWAAAIII naar allemaal!
Sint komt bij ons gewoon aan op 5 december....ik zit in de commisie dus moet vrijdag om 7u op school zijn! Gaaaaaaap

Kids zijn nu ook helemaal hyper....en na mijn ziek zijn dagje trok ik het het slecht....

Wel verhaal volgen jullie?
thuis........hallo !!!

en ik ben ook tweeling

en wat is het kkkkkkkkkkoudddddddd
Sint komt bij ons ook op 5 december. Vorig jaar zijn er 2 pieten getrouwd en nu is pepernotenpiet petra zwanger

Welkom, Yara!
Zou het iets met ons sterrenbeeld te maken hebben dat we nog single zijn? Maurice de Hond zou er een leuk onderzoekje van kunnen maken :P
Wat een juffen en wat een tweelingen op dit topic

Ow wat leuk Indi maar hoe gaan jullie dat volgend jaar dan doen? Dan willen ze toch de zwarte pieten baby zien?
Miranda!

Hoe is het? behalve dat je het koud hebt?
quote:winkelmandje schreef op 02 december 2008 @ 22:20:

Wat een juffen en wat een tweelingen op dit topic

Ow wat leuk Indi maar hoe gaan jullie dat volgend jaar dan doen? Dan willen ze toch de zwarte pieten baby zien?

Ze kan elk moment bevallen..En die pietenbaby wordt een pop..ben benieuwd

Ik heb intussen de hele tijd van die speeddate meldingen op Paiq..ik durf alleen nog niet te reageren

Gewoon doen Indi! Spannend.....

We willen juicy date details van jouw kant
Jajaaaaa..mmm..inderdaad spannend!

Ik ga even douchen en kom zo nog even kijken hier
Wij volgen het Sinterklaas journaal, met rode ballonnen en een muziekpiet is nog langs geweest. De kinderen zijn vrijdag vrij, dus na donderdag kan ik met kerst beginnen en dan nog maar 2 weken! En dan is het al vakantie!

Hoe zitten jullie met kerst eigenlijk?
Bedoel je wat ik ga doen? Dit is mijn eerste kerst alleen. Vorig jaar zat ik met mijn ex in Zuid-Afrika..

Ik ga lekker naar mijn ouders..had in eerste instantie wat afspraken met vriendinnen, maar die zijn weer afgehaakt..
Donderdagavond voor vakantie hebben we kerstdiner....dus gaat echt razendsnel allemaal! Ik vind het echt te kort tijd tussen sint en kerst...vrijdagmiddag maar de gehele klas om bouwen!

Met sint volgen wij een eigen gemaakt verhaal.....

Wat doen jullie in de vakantie? Leuke plannen?
Ja..inderdaad..dat ga ik vrijdag ook maar eens doen. Mijn 2 stagiaires zijn er ook..dus ik heb wat hulp..Ik ga lekker naar bed! Morgen weer om 6u op

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven